Board logo

標題: [音箱] 淘記見到一對MISSION 的音箱 (今天收到了) [打印本頁]

作者: 大有仔    時間: 2018-10-5 22:02     標題: 淘記見到一對MISSION 的音箱 (今天收到了)

本帖最後由 大有仔 於 2018-10-11 21:49 編輯

Q X- 2 D   我在 網找不到他的資料, 只有大陸網有.
不知是真是假
作者: waltyuen    時間: 2018-10-6 01:16

MISSION  去旺角行行都有好價喇 .
作者: coffeelam    時間: 2018-10-6 08:48

Q X- 2 D   我在 網找不到他的資料, 只有大陸網有.
不知是真是假
大有仔 發表於 2018-10-5 22:02


    QX-2 一定有
D 可能係color code / finishs code

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: 大有仔    時間: 2018-10-11 21:49



不錯,. 比起次前的ZENSOR 3, 好不少.
作者: coffeelam    時間: 2018-10-12 07:36

https://post76.hk/news/2018/01/mission-lx-experience/
作者: 大有仔    時間: 2018-10-12 08:23

回復 5 #coffeelam

我覺得 QX 的樣子 ,好好多

via HKEPC Reader for Android
作者: asp123    時間: 2018-10-12 09:26

回復 coffeelam

我覺得 QX 的樣子 ,好好多

via HKEPC Reader for Android
大有仔 發表於 2018-10-12 08:23

師兄, 我都有留意這個, 請問音質如何?

同你一樣找左好耐GOOGLE 都係無其他地方有REVIEW, 只有大陸有,

請問直運還是集運?

THANKS.
作者: coffeelam    時間: 2018-10-12 09:32

回復 coffeelam

我覺得 QX 的樣子 ,好好多

via HKEPC Reader for Android
大有仔 發表於 2018-10-12 08:23



    睇錯咗以為同一隻
作者: coffeelam    時間: 2018-10-12 09:39

回復 coffeelam

我覺得 QX 的樣子 ,好好多

via HKEPC Reader for Android
大有仔 發表於 2018-10-12 08:23


睇錯咗以為同一隻
作者: 大有仔    時間: 2018-10-12 09:57

回覆 7# asp123


天貓直送 $1 都不用付.
收到沒問題 , 仲可退$500  , 即是$2999 一對

有RCA 線, 喇叭線, CD 碟  送.
作者: 大有仔    時間: 2018-10-12 10:02

回覆 7# asp123

聲音真的不錯.
作者: 大有仔    時間: 2018-10-12 10:59

回復 7 #asp123

聲音真的不錯, 開聲已覺得比zensor3 好不少

via HKEPC Reader for Android
作者: ichigo1000    時間: 2018-10-12 14:28

Ching我只見RMB3699
請問用咩amp推?

回覆  asp123


天貓直送 $1 都不用付.
收到沒問題 , 仲可退$500  , 即是$2999 一對

有RCA 線, 喇叭線,  ...
大有仔 發表於 2018-10-12 09:57

作者: 大有仔    時間: 2018-10-12 14:38

回覆 13# ichigo1000


        A-U671,
RMB 3699  - (拿優惠券 -$200) - ( 收貨沒問題 -$500)
作者: ichigo1000    時間: 2018-10-13 08:00

Thanks ching!

回覆 14# 大有仔
作者: june19    時間: 2018-10-15 22:32

现在$2680了

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: manman1998    時間: 2018-10-16 01:12

廿幾年前玩依隻牌子喇叭,算易推聲討好的英國喇叭
作者: 大有仔    時間: 2018-10-16 07:32

回復 16 #june19

仲要 $0 運費

via HKEPC Reader for Android
作者: TWCACM    時間: 2018-10-18 21:42

師兄,想問下邊間買,見好多間都3千幾蚊

via Galaxy Note 8
作者: 大有仔    時間: 2018-10-19 07:26

回復 19 #TWCACM

得一間寫住到手價

via HKEPC Reader for Android
作者: ichigo1000    時間: 2018-10-19 10:09

樓主可否講下點解買呢部? 我見你之前問過R300/LS50同用過DALI ZENSOR 3, 有咩吸引到你?
作者: TWCACM    時間: 2018-10-19 16:42

回復 20 #大有仔

我揾一揾,Thanks

via Galaxy Note 8
作者: 大有仔    時間: 2018-10-19 18:28

本帖最後由 大有仔 於 2018-10-19 18:36 編輯
樓主可否講下點解買呢部? 我見你之前問過R300/LS50同用過DALI ZENSOR 3, 有咩吸引到你? ...
ichigo1000 發表於 2018-10-19 10:09


40週年 產品, 平平地買來試下.
DALI ZENSOR 3 聽來聽去都覺的欠D 野.   覺的不好聽.
我有LS50, 放係 做野的位置  聽.  覺的不錯.

DALI ZENSOR 3 是放在房的.  AMP 是 A-U671, DAC  X22 PRO, 沒理由 跟LS50 差咁遠.
所以 才試試買來
作者: asp123    時間: 2018-10-19 18:52

40週年 產品, 平平地買來試下.
DALI ZENSOR 3 聽來聽去都覺的欠D 野.   覺的不好聽.
我有LS50, 放係 做 ...
大有仔 發表於 2018-10-19 18:28



    咁請問R300, LS50 和這隻MISSION, 邊隻好呢?
THANKS.
作者: 大有仔    時間: 2018-10-19 19:48

回復 24 #asp123

正常都知是 r300 最好啦。
我如不是銀根短缺,我都會買r300,

遲下再有機會的

via HKEPC Reader for Android
作者: ichigo1000    時間: 2018-10-19 20:13

Thanks ching. 我都有諗過R300,始終係三路,不過又驚難推

回復 asp123

正常都知是 r300 最好啦。
我如不是銀根短缺,我都會買r300,

遲下再有機會的

via HKEPC Re ...
大有仔 發表於 2018-10-19 19:48

作者: TWCACM    時間: 2018-10-19 23:27

回復 23 #大有仔

師兄覺得對dali zensor 3差左啲乜?我而家係dali zensor 3同mission qx-2考慮緊入邊隻

via Galaxy Note 8
作者: 大有仔    時間: 2018-10-20 11:11

回復 27 #TWCACM

女聲又唔甜, 男聲又唔厚, bass又差d.
可能我的amp 推不起掛

via HKEPC Reader for Android
作者: nhoj    時間: 2018-10-20 13:15

40週年 產品, 平平地買來試下.
DALI ZENSOR 3 聽來聽去都覺的欠D 野.   覺的不好聽.
我有LS50, 放係 做 ...
大有仔 發表於 2018-10-19 18:28

zensor 音色幾討好,但係單元始終唔夠料
作者: TWCACM    時間: 2018-10-20 14:34

回復 28 #大有仔

明白晒,Thanks

via Galaxy Note 8
作者: wysjoe2    時間: 2018-10-22 10:56

我見到雙十一賣2680
平香港好多
不過落訂要大陸手機號碼





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2