作者: 大有仔 時間: 2018-10-5 22:02 標題: 淘記見到一對MISSION 的音箱 (今天收到了)
本帖最後由 大有仔 於 2018-10-11 21:49 編輯
Q X- 2 D 我在 網找不到他的資料, 只有大陸網有.
不知是真是假
作者: waltyuen 時間: 2018-10-6 01:16
MISSION 去旺角行行都有好價喇 .
作者: coffeelam 時間: 2018-10-6 08:48
QX-2 一定有
D 可能係color code / finishs code
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: 大有仔 時間: 2018-10-11 21:49
不錯,. 比起次前的ZENSOR 3, 好不少.
作者: coffeelam 時間: 2018-10-12 07:36
https://post76.hk/news/2018/01/mission-lx-experience/
作者: 大有仔 時間: 2018-10-12 08:23
回復 5 #coffeelam
我覺得 QX 的樣子 ,好好多
via HKEPC Reader for Android
作者: asp123 時間: 2018-10-12 09:26
師兄, 我都有留意這個, 請問音質如何?
同你一樣找左好耐GOOGLE 都係無其他地方有REVIEW, 只有大陸有,
請問直運還是集運?
THANKS.
作者: coffeelam 時間: 2018-10-12 09:32
睇錯咗以為同一隻
作者: coffeelam 時間: 2018-10-12 09:39
睇錯咗以為同一隻
作者: 大有仔 時間: 2018-10-12 09:57
回覆 7# asp123
天貓直送 $1 都不用付.
收到沒問題 , 仲可退$500 , 即是$2999 一對
有RCA 線, 喇叭線, CD 碟 送.
作者: 大有仔 時間: 2018-10-12 10:02
回覆 7# asp123
聲音真的不錯.
作者: 大有仔 時間: 2018-10-12 10:59
回復 7 #asp123
聲音真的不錯, 開聲已覺得比zensor3 好不少
via HKEPC Reader for Android
作者: ichigo1000 時間: 2018-10-12 14:28
Ching我只見RMB3699
請問用咩amp推?
作者: 大有仔 時間: 2018-10-12 14:38
回覆 13# ichigo1000
A-U671,
RMB 3699 - (拿優惠券 -$200) - ( 收貨沒問題 -$500)
作者: ichigo1000 時間: 2018-10-13 08:00
Thanks ching!
回覆 14# 大有仔
作者: june19 時間: 2018-10-15 22:32
现在$2680了
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: manman1998 時間: 2018-10-16 01:12
廿幾年前玩依隻牌子喇叭,算易推聲討好的英國喇叭
作者: 大有仔 時間: 2018-10-16 07:32
回復 16 #june19
仲要 $0 運費
via HKEPC Reader for Android
作者: TWCACM 時間: 2018-10-18 21:42
師兄,想問下邊間買,見好多間都3千幾蚊
via Galaxy Note 8
作者: 大有仔 時間: 2018-10-19 07:26
回復 19 #TWCACM
得一間寫住到手價
via HKEPC Reader for Android
作者: ichigo1000 時間: 2018-10-19 10:09
樓主可否講下點解買呢部? 我見你之前問過R300/LS50同用過DALI ZENSOR 3, 有咩吸引到你?
作者: TWCACM 時間: 2018-10-19 16:42
回復 20 #大有仔
我揾一揾,Thanks
via Galaxy Note 8
作者: 大有仔 時間: 2018-10-19 18:28
本帖最後由 大有仔 於 2018-10-19 18:36 編輯
40週年 產品, 平平地買來試下.
DALI ZENSOR 3 聽來聽去都覺的欠D 野. 覺的不好聽.
我有LS50, 放係 做野的位置 聽. 覺的不錯.
DALI ZENSOR 3 是放在房的. AMP 是 A-U671, DAC X22 PRO, 沒理由 跟LS50 差咁遠.
所以 才試試買來
作者: asp123 時間: 2018-10-19 18:52
咁請問R300, LS50 和這隻MISSION, 邊隻好呢?
THANKS.
作者: 大有仔 時間: 2018-10-19 19:48
回復 24 #asp123
正常都知是 r300 最好啦。
我如不是銀根短缺,我都會買r300,
遲下再有機會的
via HKEPC Reader for Android
作者: ichigo1000 時間: 2018-10-19 20:13
Thanks ching. 我都有諗過R300,始終係三路,不過又驚難推
作者: TWCACM 時間: 2018-10-19 23:27
回復 23 #大有仔
師兄覺得對dali zensor 3差左啲乜?我而家係dali zensor 3同mission qx-2考慮緊入邊隻
via Galaxy Note 8
作者: 大有仔 時間: 2018-10-20 11:11
回復 27 #TWCACM
女聲又唔甜, 男聲又唔厚, bass又差d.
可能我的amp 推不起掛
via HKEPC Reader for Android
作者: nhoj 時間: 2018-10-20 13:15
zensor 音色幾討好,但係單元始終唔夠料
作者: TWCACM 時間: 2018-10-20 14:34
回復 28 #大有仔
明白晒,Thanks
via Galaxy Note 8
作者: wysjoe2 時間: 2018-10-22 10:56
我見到雙十一賣2680
平香港好多
不過落訂要大陸手機號碼

