作者: pui1106 時間: 2018-8-23 20:55 標題: 係外國訂左ADAM T7V 電源線係咪要出去買番條適合?
係外國訂左ADAM T7V
電源線係咪要出去買番條適合?
係咪係深水步是但買都得應該冇影響?
小弟對於音響係超新手
請各位大哥幫幫助
作者: KOJI 時間: 2018-8-23 21:06
ching, 不直多少?
作者: nhoj 時間: 2018-8-23 21:09
T7V買番普通Volex夠做啦
作者: pui1106 時間: 2018-8-23 21:14
師兄,我諗住買條普通
因為我主要攞黎整歌
我D器材都唔係好PRO
器材如下:
電腦--interface(Focusrite2i2)--Adam T7V
多謝師兄既回覆先
作者: devilinside 時間: 2018-8-23 23:33
師兄邊度訂?
如係德國T字頭訂,佢見你香港收貨,會跟英式電源線比你.
作者: pui1106 時間: 2018-8-23 23:49
唔係呀...
係musicstore
