作者: 李璨琛 時間: 2018-8-15 07:53 標題: Krk想換喇叭,求意見
想換5吋仔,krk留比家人用,上真力定adam好,用開2.1,成套krk, 低音10吋,定係換dac先,用緊土炮xlr dac
via HKEPC Reader for Android
作者: kinghung 時間: 2018-8-15 08:43
genelec 低音好過adam 好多,但相對地分析力低左及高音會濛好多, 睇你要乜
作者: 李璨琛 時間: 2018-8-15 09:00
回復 2 #kinghung
咁睇黎adam好啲喎,本身個款我都好鐘意,5吋邊隻好介紹,我想有橙色銅片做高音嗰款多啲。
via HKEPC Reader for Android
作者: powershing 時間: 2018-8-15 11:11
EVE audio
via HKEPC Reader for Android
作者: nhoj 時間: 2018-8-15 11:12
第一次聽
作者: coffeelam 時間: 2018-8-15 11:23
a5x (has xlr)
作者: kinghung 時間: 2018-8-16 18:55
無錯, EVE 同ADAM 兩個老闆本來一齊的,後來一個出來搞EVE Audio, EVE 係數碼分音的,解決了ADAM 模擬分音三頻不溶合的問題, 另高音有點不同,無咁利,相對地皇帝位闊左好多
作者: kinghung 時間: 2018-8-16 18:57
其實個高音係一條好長的可摺PCB來,好似扇咁摺起佢
作者: kinghung 時間: 2018-8-16 19:24
其實仲有一個德國品牌HEDD, 佢就係ADAM 本來的老闆開的,因ADAM 俾白武士收購左, 但HEDD我買過一對07, 質量唔掂,個gain掣左右不平衡的,後來退貨refund了
作者: devilinside 時間: 2018-8-16 22:31
上星期對 Artist 3 有一隻有沙沙聲,我都睇緊4&5吋主動喇叭. Budget $7k 一對.
本來睇中 EVE SC205 , HEDD Type05 , Focal Shape 40,50 (今日再睇50加左價幾多下)
但EVE零件係中國做,德國組裝同QC . 有少少介意.
HEDD 樓上師兄又有質量問題.
Focal 個新設計對我放牆角又好似唔太好.
Genelec 8020 買Artist前試過,聲音唔合口味
想問下有無其他建議?其實都驚5吋會太大
都係放桌面, 坐抵離喇叭唔夠1米 , 喇叭右邊係牆角, 後方離牆得30CM左右.已有ISO腳架.
主要都係聽流行歌多,間中睇下戲. 注重高音. 抵音量唔需要太多, 有質就夠.
另外想問下平價USB AUDIO INTERFACES,主要都係用黎駁電腦 ( Win10)同CD機(RCA)唔會錄音. 德國網建議Roland Rubix22.可做到我想要既野.
請問有無其他選擇? 因完全唔識呢方面.
字太多.希望大家幫幫手
作者: 李璨琛 時間: 2018-8-17 17:37
Yes, a5x就似係我想要嗰隻
via HKEPC Reader for Android
作者: 李璨琛 時間: 2018-8-17 17:40
咁eve 5"邊隻款好,同埋用番krk低音有冇話唔夾既問題,thx u
via HKEPC Reader for Android
作者: 李璨琛 時間: 2018-8-17 17:41
嗯嗯,外型好吸引
via HKEPC Reader for Android
作者: 李璨琛 時間: 2018-8-17 17:44
回復 9 #kinghung
師兄你對adam都幾熟喎,皇帝位角度問題我已經有用iso較哂角度射到正一正
via HKEPC Reader for Android
作者: 李璨琛 時間: 2018-8-17 17:53
同埋我最想知究竟升級左dac先定喇叭先,而家dac係千元以下貨仔既野黎,本身覺得聲唔多得,係自己加多隻千元隔離牛先掂哂,底音回彈力強而實,先發覺低音原來係有層次細節,咁係個dac廢定隻牛掂我都唔知,,
via HKEPC Reader for Android
作者: coffeelam 時間: 2018-8-17 18:05
諗住喺邊度買
作者: coffeelam 時間: 2018-8-17 18:18
DAC D50 or SU-8 enough
作者: kkl72 時間: 2018-8-17 21:12
用緊SU-8路過,下一部想試DX7s
作者: darkfrank 時間: 2018-8-18 00:16
質量問題睇彩數既,我以前用既Adam A5X 一樣有左右volume唔balance問題,亦都唔只得我一個係咁
作者: kinghung 時間: 2018-8-18 08:45
HEDD佢直頭係兩個gain 制唔一樣架, 一邊去到0會有click一下,另一邊係完全無呢一下click位的
採購好有問題
作者: coffeelam 時間: 2018-8-18 15:48
爭 $1k not 一步到位?
作者: kkl72 時間: 2018-8-19 04:48
第一次用DAC, 所以想試下先~
作者: 李璨琛 時間: 2018-8-19 17:31
回復 16 #coffeelam
我諗要揀左取向先,
,或者到冇搭案既時候,就喇叭先決。via HKEPC Reader for Android
作者: 李璨琛 時間: 2018-8-19 17:32
雙木哩部有xlr可以一諗
via HKEPC Reader for Android
作者: 李璨琛 時間: 2018-8-19 17:34
啲x7有冇搖控大細聲,或按鈕可否 旋轉較大細聲
via HKEPC Reader for Android
作者: coffeelam 時間: 2018-8-19 18:45
Has volume knob
作者: 李璨琛 時間: 2018-8-20 21:27
回復 26 #coffeelam
其實我都係諗住真力同adam為先,我見我是歌手坐後面果班都係聽真力,林俊杰錄音室都係用真力,咁5吋真力邊隻好,thx
via HKEPC Reader for Android
作者: 0zone0 時間: 2018-8-21 03:52
本帖最後由 0zone0 於 2018-8-21 03:53 編輯
Neumann KH 80 DSP

作者: akuma99 時間: 2018-8-21 10:18
ching 有無真係去試聽過?
作者: kkl72 時間: 2018-8-21 11:44
好差?
作者: wingwingwing 時間: 2018-8-21 12:30
真力自從出了3路8331,8341,8351後,正太多,
其他真力都睇唔上眼,不過over你筆直。
而家2路喇叭我愛eve.
作者: akuma99 時間: 2018-8-21 12:36
耳聽為實, d 人吹到上天都無用, 最好自己走去show room 聽下
作者: kkl72 時間: 2018-8-21 12:53
最難係想搵有得賣又有得試既地方好難,仲要揾到同時有兩三個心水牌子更糸難上加羅~
作者: kkl72 時間: 2018-8-21 12:56
師兄知唔知EVE邊道有得聽?thanks
作者: kkl72 時間: 2018-8-21 12:58
以前通利已有好幾個牌子任玩,宜家............
作者: wingwingwing 時間: 2018-8-21 13:08
好似係曾福琴利,我外國買的,冇在香港試過。
記得格價,香港可以貴外國極多。
作者: kkl72 時間: 2018-8-21 14:25
但美森都冇……
作者: coffeelam 時間: 2018-8-21 14:35
德國 仔 有
https://www.thomann.de/gb/active ... r%5B%5D=EVE%20audio
作者: akuma99 時間: 2018-8-21 18:52
曾福有真力+adam 試
個人聽感, 真力高音普通, adam 鋁帶高音,你搞唔掂都幾麻煩

作者: kkl72 時間: 2018-8-21 22:38
想試 EVE SC205

作者: kkl72 時間: 2018-8-21 23:26
同鋁帶高音既我之前都用個兩對,一對國產,一對Elac其實都唔係咁惡,只係有時有D位會比較吉耳,但好處多過壞處既。
作者: kinghung 時間: 2018-8-22 07:08
ADAM,Eve,HEDD 都唔係鋁帶高音,係ART 高音,係一張軟的PCB上摺起佢好似摺扇咁,所以發聲面積極大可產生超高頻
另曾福有齊Adam,Eve試
genelec個高音直頭係濛,同ART高音比較變得好似無高音(可能好多錄音師用genelec,可解釋點解好多碟的分析力咁差)
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: kkl72 時間: 2018-8-22 11:04
師兄,邊間曾福最多最齊?
作者: kinghung 時間: 2018-8-22 12:56
曾福宜家得返一間,上樓的係灣仔
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: kkl72 時間: 2018-8-24 00:30
師兄,唔知呢間德國野發貨到香港要幾耐呢?用香港郵政?
作者: kkl72 時間: 2018-8-28 00:46
Thanks Ching

