Board logo

標題: DAC 一問 [打印本頁]

作者: w515777    時間: 2018-5-24 04:13     標題: DAC 一問

最近想提升喇叭既音質(Audio engine A5+),原本係USB連MacBook Pro,於是就努力研究打算從DAC 入手,,只係新手睇黎睇去都唔多明,之前都係貪方便同外形先選擇A5+,周圍睇下評價見到以下呢幾款都唔錯,但要仔細再選擇我又唔係好知佢地有乜分別,希望師兄們俾啲意見。
(主要80%聽歌(Pop)10%打機10%睇戲)
Nuprime uDSD
Topping D10
Topping D50 (新手正正唔明D50同D10 最大分別係邊,雖然知道解碼既規格有高低)
Musiland MD12
如果我唔需要耳擴功能,純DAC會唔會又比兼具耳擴功能既DAC好呢?又有無更講合細佬我既選擇呢?感激不盡!
作者: KOJI    時間: 2018-5-24 11:40

以上4部,我個人聽過3部,首選推介係d50,次d10,尾udsd.
作者: uraki    時間: 2018-5-24 14:29

換野, 要有提升感. 呢個價位應該比唔到咩提升感過你... 建議唔好換...

我當年電腦枱頭用AUDIO PRO addon6, 五千左右. 買左部TEAC UD501, 又是五千左右. 提升有係有. 但係無嘩一聲... 唔值囉...

你呢個CASE我建議係換的話一野就上GUSTARD ES9038呢個級別. 如果唔係不如唔好換...

一係就買PLAYER DAC一體機... 至少都多左樣野MA... 甩左電腦播歌, 都差好遠的...
作者: w515777    時間: 2018-5-24 18:32

回覆 2# KOJI
謝師兄意見
作者: w515777    時間: 2018-5-24 18:33

回覆 3# uraki
明白但因為筆直所限,同時又唔太熟所以先打算試下升級
作者: w515777    時間: 2018-5-24 18:37

回覆 2# KOJI
其實D50同D10個分野係邊到?
作者: KOJI    時間: 2018-5-24 20:43

回覆  KOJI
其實D50同D10個分野係邊到?
w515777 發表於 2018-5-24 18:37

兩部分別去官網可以看到.
d10用usb供電,d50用外置火牛供電.
d10冇濾波調節,d50有7種濾波調節.
d10(光,同軸)輸入不能收DOP64 signal,d50則可.
d10用上代dac chip es9018k2m,d50用最新dac chip es9038q2m等等.
作者: uraki    時間: 2018-5-25 09:21

回覆  uraki
明白但因為筆直所限,同時又唔太熟所以先打算試下升級
w515777 發表於 2018-5-24 18:33


無錯,心思思又會想升級.。最敞就係買到回來覺得差別不大... 咁就浪費金錢啦...

咩叫升級感,我自己認為就係換左野,不用特登留意細節,好似平時咁聽歌,平常心咁"突然"間發覺D歌好聽左。呢種叫升級感。

要特登去留意細節,呢D叫"分別"。入門最大問題係唔知呢個"分別"係好左定係差左。同埋唔好睇REVIEW買野。。。
作者: good2345    時間: 2018-5-25 14:35

本帖最後由 good2345 於 2018-5-25 14:46 編輯

我覺得樓主可以試d平外置dac試下先,如smsl, topping. 始終都係由冇dac變有dac, 一定聽到效果。 如果你一開始就買4-5000果d dac, 你對a5+未必容易聽出同平價dac分別。
你要聲音提升,除器材外,喇叭擺位都有好大影響,由其是喇叭放電腦枱後方,你用咩器材都難整得好聲,因會產生desktop effect, 低音沌左好多,又要買iso pad, 又要隔音先好dd. 所以先由平價dac玩起先,再試試轉擺喇叭位置。就吾洗用好多錢改善音質


A5+ 吾係得rca input 咩

via HKEPC Reader for Android
作者: w515777    時間: 2018-5-25 18:20

回覆 9# good2345
明白,謝謝你的意見!
係啊 就係打算用RCA 駁喇叭!
作者: w515777    時間: 2018-5-25 18:20

回覆 8# uraki

有機會去試聽下先!!
作者: cocteau    時間: 2018-5-26 00:35

本帖最後由 cocteau 於 2018-5-26 00:43 編輯
兩部分別去官網可以看到.
d10用usb供電,d50用外置火牛供電.
d10冇濾波調節,d50有7種濾波調節.
d10(光,同軸 ...
KOJI 發表於 2018-5-24 20:43

d10只有usb一種輸入。
同軸、光纖、rca三種輸出。

仲有一個幾大既分別,d10可以換opamp。
但d50 有得較volume,同叫做多個mon。

睇measurement 其實d10 唔差過d50 幾多,但平成半,性價比羸晒。
https://www.audiosciencereview.c ... pping-d10-dac.2470/
https://www.audiosciencereview.c ... pping-d50-dac.2403/

ps. 用緊dx7,非常滿意。
作者: 寫入讀出    時間: 2018-5-29 17:11

搭單問, 唔知呢部各位知唔知好唔好?
[attach]2062082[/attach]
見佢有平衡輸出, 想出比部A200聽無損
作者: Aurorank    時間: 2018-5-29 19:28

我最近都上網搵隻前置 俾對啦叭駁電腦用 2K內有無推介?
最好可以有XRL RCa
作者: 寫入讀出    時間: 2018-5-31 20:08

同想問XLR輸出, 同同軸或RCA輸出, 會唔會差好遠??

諗緊使唔使一定要買有XLR的
作者: cocteau    時間: 2018-5-31 20:38

回覆 15# 寫入讀出
想行全平衡咪要用XLR出、再入去隻平衡AMP咁囉。
假設你上面隻DAC係真平衡,但你隻AMP只係假平衡(得個XLR輸入口),咁用XLR同用RCA無分別。

至於你問全平衡同單端個聲係咪好大分別,我會話唔係囉。
真係要形容既話,平衡就偏向數碼味,分離聲場訊噪都好少少、但單端聲就自然D人性D。
作者: 寫入讀出    時間: 2018-6-1 00:25

回覆  寫入讀出
想行全平衡咪要用XLR出、再入去隻平衡AMP咁囉。
假設你上面隻DAC係真平衡,但你隻AMP只係 ...
cocteau 發表於 2018-5-31 20:38


Thx, 咁我再考慮下先
作者: kbpaul    時間: 2018-6-1 09:18

Topping  D10 USB解碼支持PCM384k/32Bit,DSD256硬解

Topping D50 USB解碼支持PCM768k/32Bit,DSD512硬解,多左光纖、同軸輸入支持DoP解碼

兩部都係行Xmos USB+ESS Dac+Opamp,聽過聲底接近,D10可以玩opamp調聲,D50焊死smd無得換

最後睇下自己要乜,我選左玩味高又抵既D10,佢個driver做得几好,pcm互轉dsd時唔會爆聲,個燈色顯示好型仔
作者: mummy7    時間: 2018-6-1 10:06

咁順便請問topping部dx7s dac/amp一体機又點睇?想入呢部,但又好似無乜討論文章。還是呢個價錢有冇更好選擇?
作者: cocteau    時間: 2018-6-2 06:50

Topping  D10 USB解碼支持PCM384k/32Bit,DSD256硬解

Topping D50 USB解碼支持PCM768k/32Bit,DSD512硬解 ...
kbpaul 發表於 2018-6-1 09:18

d10個所謂mon,只顯示khz數,所以應該絕大部份時間,你都只係會見到佢show 44.1呢幾隻字。
作者: cocteau    時間: 2018-6-2 07:10

咁順便請問topping部dx7s dac/amp一体機又點睇?想入呢部,但又好似無乜討論文章。還是呢個價錢有冇更好選 ...
mummy7 發表於 2018-6-1 10:06

dx7我用左幾個月,dx7s分別只係兩粒dac改左用9038。國外d測試數值靚到無朋友,特別係如果你要全平衡同線性電源一體機,呢個價位完全無對手。
唯一衰既係佢headphone out 有成10ohm,細ohm耳機就唔係咁夾。
https://www.audiosciencereview.c ... headphone-amp.2378/

topping其實主要做外銷,要睇討論文章就要上鬼佬網例如呢d:
https://www.head-fi.org/threads/ ... e-amplifier.840214/
https://www.massdrop.com/buy/topping-dx7/talk#discussions
作者: kbpaul    時間: 2018-6-2 10:23

回覆 19# mummy7

用asio聽唔同取樣既歌又幾得意架,不個windows就只能set死一個取樣





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2