Board logo

標題: [音箱] 自己動手整SBA 3 way classic [打印本頁]

作者: mike1981    時間: 2017-8-17 15:58     標題: 自己動手整SBA 3 way classic

岩岩收到貨
拆左少少黎睇

今次又整下8寸3分書架來玩下先
40k hz 高音
[attach]2005139[/attach]

8寸低音
[attach]2005140[/attach]

其他慢慢拆緊
作者: gapson    時間: 2017-8-17 16:15

太開心了

又有新玩具玩!

見到3分/4分 個octave bands 真係流口水!
作者: mike1981    時間: 2017-8-17 16:37

太開心了

又有新玩具玩!

見到3分/4分 個octave bands 真係流口水!
gapson 發表於 2017-8-17 16:15


近日HARBETH又出 YAMAHA又有12寸書架
湊下熱鬧姐
作者: mike1981    時間: 2017-8-17 17:07

岩岩收到貨
拆左少少黎睇

今次又整下8寸3分書架來玩下先
40k hz 高音


8寸低音


其他慢慢拆緊 ...
mike1981 發表於 2017-8-17 15:58


中音 還是守舊地覺得中音都係4-5寸最合適
[attach]2005153[/attach]
作者: gapson    時間: 2017-8-17 20:01

今次準備用M-cap定Jensen?
作者: mike1981    時間: 2017-8-17 21:56

今次準備用M-cap定Jensen?
gapson 發表於 2017-8-17 20:01


套件跟來是JANTZEN  SUPERIOR





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2