Board logo

標題: Onkyo ,Pioneer新野 [打印本頁]

作者: kwguitar    時間: 2017-1-8 00:18     標題: Onkyo ,Pioneer新野

http://www.head4.net/news_detail.php?ID=1941
玩埋電話.....
作者: deathson666    時間: 2017-1-8 01:16

其實唔新, 上年IFA2016已經出左展, 今次CES再放多D料咁者
作者: cowjab    時間: 2017-1-8 11:55

近排D機劈得咁狠勁就係因為有DAP電話出?
作者: a886    時間: 2017-1-8 15:43

回覆 1# kwguitar


    上年年頭見過啦
作者: countryboy    時間: 2017-1-8 16:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: appletv    時間: 2017-1-16 15:34

hum the design is not good
作者: sapphire4890    時間: 2017-1-16 16:20

回覆 5# countryboy
https://site.douban.com/107298/w ... 933/note/518301002/
作者: ~狄雲~    時間: 2017-1-16 16:27

連埋電話部機會去到咩價位





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2