Board logo

標題: 想尋2.1喇叭 For PC 求推薦(條件多) 希望大家俾意見 [打印本頁]

作者: 259259259    時間: 2016-9-16 17:38     標題: 想尋2.1喇叭 For PC 求推薦(條件多) 希望大家俾意見

本帖最後由 259259259 於 2016-9-16 18:30 編輯

話說多年未買過PC喇叭 想買個2.1 跟舊時差不多
Subwoofer希望有4kg重 直徑>5“
Satellite也不要太輕

價錢希望≤500
≤1000也可接受

P.s.現時用緊 philips spa5300
作者: ppoppq123    時間: 2016-9-16 20:46

edifier 2.1
http://www.price.com.hk/category.php?c=100057&brand=Edifier
作者: 259259259    時間: 2016-9-16 20:56

回覆 2# ppoppq123


    其實對呢個牌子感覺麻麻

有特別型號推介?
作者: 小子    時間: 2016-9-18 04:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kuok1234    時間: 2016-9-18 18:01

https://www.amazon.co.jp/dp/B008 ... liid=I1AU83RW39DUIU

好有衝動抬e 副野返香港
作者: tuff    時間: 2016-9-19 17:08

黃金地庫有隻 Divoom 牌子, N年前我買左套 XFORCE 2, 要黎睇戲非常夠震撼  開足少少都惹來隔 ...
小子 發表於 2016/9/18 04:19 AM

而隻我都有用過,之後換咗Logitech Z623更震撼,但係約兩年貨仔power掣就開始接觸不良.
而家要用牙籤(攝)住先開到聲
因為枱面空間問題仲未搵到新喇叭.
作者: 小子    時間: 2016-9-20 02:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tuff    時間: 2016-9-20 08:13

回覆 7# 小子
我唔係經常開好大聲





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2