Board logo

標題: Isoacoustics 喇叭架 [打印本頁]

作者: kinghung    時間: 2014-7-14 14:41     標題: Isoacoustics 喇叭架

呢度既師兄推薦, 兩個月前問左DMA, TOM LEE都係無晒貨, 之後搵美國總公司,原來轉緊代理, 7月俾我買到啦, L8R155 (ADAM A5X用), 我直接上代理買(DMTPRO)

陣間補相
作者: kinghung    時間: 2014-7-14 16:57








作者: reset2    時間: 2014-7-14 17:38

回覆 1# kinghung
好正喎,請問幾錢入手???同去邊度買???THX
作者: kinghung    時間: 2014-7-14 18:05

回覆  kinghung
好正喎,請問幾錢入手???同去邊度買???THX
reset2 發表於 2014-7-14 17:38



直接上代理買 DMTPRO(荔枝角), 一張金牛(找返個Lunch+車錢)

作者: reset2    時間: 2014-7-14 18:06

回覆 4# kinghung
成千銀,,咁貴.....玩唔起
作者: tonywai    時間: 2014-7-14 18:12

kinghung 發表於 2014-7-14 16:57


其實同用書疊起有乜分別??
作者: kinghung    時間: 2014-7-14 18:16

本帖最後由 kinghung 於 2014-7-14 18:25 編輯
其實同用書疊起有乜分別??
tonywai 發表於 2014-7-14 18:12



極大,你先去睇下 isoacoustics 網頁先,佢係極少數造呢類專業喇叭架 (用左唔會無晒bass, 但佢同時又會吸晒震, 檯面無晒震盪, 而且可調角度對正自己耳仔)
作者: ikki55    時間: 2014-7-14 19:24

早排我都想搵 isoacoustics, 不過搵唔到, 後來朋友幫我買咗Ultimate Support MS-80B, 都ok嘅~
作者: god_snowman    時間: 2014-7-14 22:56

First time know such product exists...
But the price really high...
作者: mike1981    時間: 2014-7-15 09:30

回覆  kinghung
成千銀,,咁貴.....玩唔起
reset2 發表於 2014-7-14 18:06


如果對喇叭貴就值啦
作者: 喜喜天使    時間: 2014-7-15 11:22

本帖最後由 喜喜天使 於 2014-7-15 11:23 編輯

同正常喇嘛腳比算平喇
作者: JB    時間: 2014-7-15 13:02

我都有買

作者: kinghung    時間: 2014-7-15 15:38

本帖最後由 kinghung 於 2014-8-14 20:47 編輯
我都有買
JB 發表於 2014-7-15 13:02



So COOL !
作者: darkfrank    時間: 2014-7-15 19:16

呢隻架係桌面系統一步到位之選
作者: ikki55    時間: 2014-7-15 21:36

我都有買
JB 發表於 2014-7-15 13:02

呢隻 rock hifi真係唔平~~
作者: darkfrank    時間: 2014-7-15 21:45

So COOL ! ELAC !
kinghung 發表於 2014-7-15 15:38


唔係elac,係 rock unity
作者: kinghung    時間: 2014-7-15 21:48

唔係elac,係 rock unity
darkfrank 發表於 2014-7-15 21:45



都係好野
作者: Poljot    時間: 2014-7-16 09:46

我呢D老餅人
就算我書檯位既書架箱我都係執好書檯兩邊個位跟住用腳架.........始終都係唔放心放上檯面, 怕共震
作者: Kasy    時間: 2014-7-16 09:55

之前買左個 CUBEMAN 比 ARTIST 5 真係差好遠....尤其中低音
作者: kinghung    時間: 2014-7-16 15:13

我呢D老餅人
就算我書檯位既書架箱我都係執好書檯兩邊個位跟住用腳架.........始終都係唔放心放上檯面, 怕 ...
Poljot 發表於 2014-7-16 09:46



我都覺,但如果檯有成2.5米長, 其實係好難唔放檯面,因為係近距離工作及聽音樂, 放太開就無晒音場,深度之類既野, 好似聽緊開放式耳機仲要唔係貼住耳仔,一係就要將檯拉出來,但會變成檯唔貼牆又可怪又難放野(好易跌野)
作者: Poljot    時間: 2014-7-16 15:57

我都覺,但如果檯有成2.5米長, 其實係好難唔放檯面,因為係近距離工作及聽音樂, 放太開就無晒音場,深度 ...
kinghung 發表於 2014-7-16 15:13


我屋企張檯兩米長, 兩邊放腳架岩岩好, 又岩耳仔水平~
作者: kinghung    時間: 2014-7-16 17:06

我屋企張檯兩米長, 兩邊放腳架岩岩好, 又岩耳仔水平~
Poljot 發表於 2014-7-16 15:57



師兄,2米檯,放開即超過2米(估計2.5米, Center to Center)

如果近距離聽, 有源音箱擺位, 理論上應該係每邊60度成等邊三角型, 我覺得如果超過2米係有好大難度(除非坐到好開, 變成好似係屋企個廳,TV 同梳化既距離) , 所以我宜家只會放到約1.6-1.7米左右, 先可能同自己個坐位成等邊三角型
作者: ikki55    時間: 2014-7-16 17:12

我張檯只得2.45m, 放喇叭嘅高度為98cm, 兩隻喇叭距離為1.5m, 聆聽距離亦為1.5m, 冇辦法...6吋喇叭最好要有1.5m, 但房裡面做到1.5m距離喺香港就唔係太多人做到~~
香港人嘅居住質數其實唔係太好~~
作者: darkfrank    時間: 2014-7-16 19:21

師兄們的擺位有圖睇下就好啦
作者: adrianmak    時間: 2014-7-16 21:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kinghung    時間: 2014-7-16 21:28

我都用左好耐,問TomLee 無貨,之後叫朋友幫我係美國Amazon 訂再寄來香港
adrianmak 發表於 2014-7-16 21:15



    師兄係artist 5?
作者: darkfrank    時間: 2014-7-16 22:52

係個座下面再墊D野,效果會更好
eg: 實木板、避震板
作者: kinghung    時間: 2014-7-17 07:44

係個座下面再墊D野,效果會更好
eg: 實木板、避震板
darkfrank 發表於 2014-7-16 22:52



師兄,如果檯已經係實木呢? 我以前有諗過買2塊雲石下面墊膠粒, 上面就擺喇叭架
作者: Poljot    時間: 2014-7-17 11:08

師兄,2米檯,放開即超過2米(估計2.5米, Center to Center)

如果近距離聽, 有源音箱擺位, 理論上應該係 ...
kinghung 發表於 2014-7-16 17:06


原來我記錯
尋晚度完, 屋企張檯1.5米長先岩
咁我兩邊放腳架, 最多都係1.6 or 1.7米啫

等唔等邊三角我就冇咁仔細度啦
最少個擺位用左幾年都唔覺話音埸窄同怪
作者: kinghung    時間: 2014-7-17 11:22

原來我記錯
尋晚度完, 屋企張檯1.5米長先岩
咁我兩邊放腳架, 最多都係1.6 or 1.7米啫

等唔等邊三角我就 ...
Poljot 發表於 2014-7-17 11:08


師兄,如果1.6米當然可行
但一般工作檯面愈來愈長, 我Office張檯兩米幾 (工程佬用靠大檯睇圖)
作者: cl7rken    時間: 2014-7-17 11:32

我都買左, 又係間通利冇貨, 迫住響美國寄飛機過黎, 又係L8R155 (ADAM A5X用)

我響架下面放多片石
作者: kinghung    時間: 2014-7-17 11:48

我都買左, 又係間通利冇貨, 迫住響美國寄飛機過黎, 又係L8R155 (ADAM A5X用)

我響架下面放多片石 ...
cl7rken 發表於 2014-7-17 11:32



師兄,我知美國賣99美金,但運費都要近60蚊美金,所以等香港代理有貨先買, 請問你運費幾錢?
作者: kinghung    時間: 2014-7-17 11:49

呢度有講cubeman
http://www.exound.com/modules/reviews/view.article.php/209
作者: cl7rken    時間: 2014-7-17 11:57

回覆 32# kinghung


    60USD xd
作者: darkfrank    時間: 2014-7-17 19:38

師兄,如果檯已經係實木呢? 我以前有諗過買2塊雲石下面墊膠粒, 上面就擺喇叭架  ...
kinghung 發表於 2014-7-17 07:44


無關系的,成張檯點都有共振
不過如果你滿意宜家既聲底就唔好加雲石,聲會變高清、尖、收低頻的
喜歡現在聲底就用番原木or 平衡D上避震板
作者: ikki55    時間: 2014-7-17 20:25

檯都好重要, 高密度纖維板、 實木、厚夾板都唔錯, 訂做更好~~ 至於工作檯, 有部份摺疊式工作檯剛性差, 共震厲害。

避震嘢用一樣就夠, 生產商應該計過晒, 最多加塊實木板就夠~~
作者: kinghung    時間: 2014-7-22 11:21

回覆  kinghung


    60USD xd
cl7rken 發表於 2014-7-17 11:57



Oh..運費美金60蚊真係好甘,所以我等兩個月
作者: cl7rken    時間: 2014-7-22 11:33

回覆 37# kinghung


我計過同通利差唔多, 可能tony eat water deep
btw, 新代理賣幾錢?
作者: kinghung    時間: 2014-7-22 11:55

回覆  kinghung


我計過同通利差唔多, 可能tony eat water deep
btw, 新代理賣幾錢? ...
cl7rken 發表於 2014-7-22 11:33


9百頭, 應該平小小
作者: cl7rken    時間: 2014-7-22 12:05

回覆 39# kinghung


    抵wor, 咁先係代理丫馬
作者: ikki55    時間: 2014-7-22 13:53

通x d嘢真係好貴, 以前佢d monitor唔標價錢, 而家競爭大先標番, 如果要買YAMAHA 器材真係比佢禁住搶, 如果唔係複雜大件嘢咪託朋友喺外國帶過嚟, 其餘咪上網訂, 多數一次過訂五千蚊以上, 咁運費咪唔覺得貴~~
作者: adrianmak    時間: 2014-7-22 13:55

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hon328    時間: 2014-7-22 14:52

師兄好眼力!!

放售中~因買了新玩具
adrianmak 發表於 2014-7-22 13:55

師兄又買了新玩具

作者: kinghung    時間: 2014-7-22 16:05

師兄好眼力!!

放售中~因買了新玩具
adrianmak 發表於 2014-7-22 13:55



師兄有乜新野玩?
作者: adrianmak    時間: 2014-7-22 17:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kinghung    時間: 2014-7-22 17:26

我細佬啫。
由有源喇叭換了馬蘭士合併amp+kef 喇叭
adrianmak 發表於 2014-7-22 17:17



   

我有兩套系統,另一套都係被動喇叭, Audiolab 8200A 推 20年前既B&W 805
作者: hon328    時間: 2014-7-22 18:17     標題: 恭喜你細佬又提升功放及無源喇叭另一境界 喇叭係咪KEF LS50?

回覆 45# adrianmak

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: adrianmak    時間: 2014-7-22 18:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hon328    時間: 2014-7-22 18:56     標題: 我之前在隔離台有師兄出post問ls50問題,原來是令弟……

回覆 48# adrianmak

(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: hiupang    時間: 2014-7-23 12:44

kinghung 發表於 2014-7-14 16:57



巴打有無地址可以pm,我都想買黎俾x300a用
作者: yinchai3    時間: 2014-7-23 13:29

直接 walk-in 去買...?
可以比個地㘩嗎...?
THX
作者: kinghung    時間: 2014-7-23 14:20

巴打有無地址可以pm,我都想買黎俾x300a用
hiupang 發表於 2014-7-23 12:44



Google DMTPRO就得
作者: kinghung    時間: 2014-7-23 22:05

直接 walk-in 去買...?
可以比個地㘩嗎...?
THX
yinchai3 發表於 2014-7-23 13:29


打個電話去好D, 否則去到無貨就白行啦
作者: yinchai3    時間: 2014-7-25 17:46

今日買了......L8R200 for B&W 685...
代理叫我去左大角咀一間零售買....服務非常好....
D bass 大左.....空間感多左.....
老虎都話好聽左.....
作者: kinghung    時間: 2014-7-25 22:48

間代理係非常nice,一定要俾個like
作者: 喜喜天使    時間: 2014-7-26 10:50

今日買了......L8R200 for B&W 685...
代理叫我去左大角咀一間零售買....服務非常好....
D bass 大左..... ...
yinchai3 發表於 2014-7-25 17:46



    Ching有無大角咀地址?想去了解吓 thx
作者: yinchai3    時間: 2014-7-26 11:17

間代理係非常nice,一定要俾個like
kinghung 發表於 25/7/2014 22:48



   
作者: derekyu    時間: 2014-7-28 23:01

今日買了......L8R200 for B&W 685...
代理叫我去左大角咀一間零售買....服務非常好....
D bass 大左..... ...
yinchai3 發表於 2014-7-25 17:46


L8R200 系單只卑sub仔嗎,ching沒用書架成對嗎
作者: MGS2    時間: 2014-7-29 20:44

今日上咗dealer 度買咗L8R130俾0.4n
作者: yinchai3    時間: 2014-7-29 23:19

L8R200 系單只卑sub仔嗎,ching沒用書架成對嗎
derekyu 發表於 28/7/2014 23:01



No...it's a pair..
作者: 小至至    時間: 2014-7-30 00:18

今日買了......L8R200 for B&W 685...
代理叫我去左大角咀一間零售買....服務非常好....
D bass 大左..... ...
yinchai3 發表於 2014-7-25 17:46

我都想買呢隻型號, 價錢洗唔洗過千? 同座枱唔知d聲差幾遠呢?
作者: KX4    時間: 2014-7-30 00:25

回覆 59# MGS2

師兄可否相告小弟你喺邊度買?Thanks!
作者: MGS2    時間: 2014-7-30 01:06

回覆  MGS2

師兄可否相告小弟你喺邊度買?Thanks!
KX4 發表於 2014-7-30 00:25



pmed
作者: 非心    時間: 2014-7-30 01:27

pmed
MGS2 發表於 2014-7-30 01:06


小弟都想知, 亦請PM,THX!
作者: xpongx62    時間: 2014-7-30 01:35

師兄PM , PLS
作者: KX4    時間: 2014-7-30 15:44

剛剛去大角咀KICKSOUNX買完L8R-155,仲有一套,要買就快。
作者: kinghung    時間: 2014-7-30 16:07

剛剛去大角咀KICKSOUNX買完L8R-155,仲有一套,要買就快。
KX4 發表於 2014-7-30 15:44


請問係咪賣$9xx?
作者: KX4    時間: 2014-7-30 16:13

回覆 67# kinghung

103x
作者: kinghung    時間: 2014-7-30 16:16

回覆  kinghung

103x
KX4 發表於 2014-7-30 16:13



明白
作者: KX4    時間: 2014-7-30 16:21

回覆 69# kinghung

師兄你買平過我。
作者: kinghung    時間: 2014-7-30 17:52

回覆  kinghung

師兄你買平過我。
KX4 發表於 2014-7-30 16:21



係呀,我上代理買,我等左佢美國個邊成2個月,可能俾個discount我

作者: hiupang    時間: 2014-7-30 19:54

剛剛去大角咀KICKSOUNX買完L8R-155,仲有一套,要買就快。
KX4 發表於 2014-7-30 15:44



   我今日買埋最後個套了
作者: MGS2    時間: 2014-7-30 21:22

[attach]1701678[/attach]
作者: KX4    時間: 2014-7-31 01:06

回覆 72# hiupang

師兄真係快手。
作者: kinghung    時間: 2014-7-31 11:38

點解返咁少貨既?
作者: kinghung    時間: 2014-7-31 11:38

MGS2 發表於 2014-7-30 21:22



型到震!
作者: isopropyl    時間: 2014-7-31 17:10

見ching們玩得咁開心,都想買返個試下
求果間dealer既電話
作者: KX4    時間: 2014-7-31 19:27

回覆 77# isopropyl[
    上Google搜尋吓,之前已提供咗公司名。
作者: kcstudiohk    時間: 2014-8-4 23:09

[attach]1703718[/attach]
我都入左貨...
勁有料到 ! 之前 200~300hz 勁 peak ... 依家直晒
作者: darkfrank    時間: 2014-8-4 23:13

一年幾前已經入左用緊仲出埋report,試過晒比mopad、墊板果D好唔少
作者: kcstudiohk    時間: 2014-8-4 23:20

一年幾前已經入左用緊仲出埋report,試過晒比mopad、墊板果D好唔少
darkfrank 發表於 2014-8-4 23:13


後悔一直都唔買 !
作者: darkfrank    時間: 2014-8-4 23:21

後悔一直都唔買 !
kcstudiohk 發表於 2014-8-4 23:20


再係下面墊野會有更進一步提升
我試過moongel
作者: kcstudiohk    時間: 2014-8-4 23:26

再係下面墊野會有更進一步提升
我試過moongel
darkfrank 發表於 2014-8-4 23:21


我屋企好大塵 ! moongel 真係想我個個月換一舊 XDD
作者: wetsandals    時間: 2014-8-6 16:28

回覆 12# JB

ching 你 auralex mopad 再加個 isoacoustic 上去咁勁?成套成千幾蚊 :D 音色係唔係好好多?
作者: derekyu    時間: 2014-8-7 17:16

爬文,Isoacoustic都唔系唯一有既喇叭架,佢專利也唔系頭一家。
唔知有乜師兄識得玩Cubeman?價錢平過Isoacoustics,pity香港乜得代理。
[attach]1704531[/attach]
[attach]1704532[/attach]
作者: darkfrank    時間: 2014-8-7 17:30

爬文,Isoacoustic都唔系唯一有既喇叭架,佢專利也唔系頭一家。
唔知有乜師兄識得玩Cubeman?價錢平過Isoac ...
derekyu 發表於 2014-8-7 17:16


呢隻就係大陸老番版,名為"港版"
作者: kinghung    時間: 2014-8-7 19:51

好似 patent 係屬於 isoacoustics 對嗎?
作者: kcstudiohk    時間: 2014-8-7 23:16

呢隻就係大陸老番版,名為"港版"
darkfrank 發表於 2014-8-7 17:30


同埋呢隻老番...亦都唔係平過正版好多...
tao 仔賣緊成七舊水人仔..
作者: KX4    時間: 2014-8-7 23:59

回覆 88# kcstudiohk

咁計都唔係平好多。
作者: kinghung    時間: 2014-8-8 05:12

同埋呢隻老番...亦都唔係平過正版好多...
tao 仔賣緊成七舊水人仔..
kcstudiohk 發表於 2014-8-7 23:16



  7舊人仔點解唔買 isoacoustics?

作者: 而家    時間: 2014-8-13 18:00

回覆 1# kinghung
真係正,,,不過都幾貴下
作者: evec    時間: 2014-8-13 18:04

回覆 91# 而家


    其實都算唔貴,好少少的專業架唔係大陸同鴨記個堆都要一千蚊以上。
作者: 而家    時間: 2014-8-13 18:05

回覆 92# evec
我而家個SPEAKER都係低咗少少,都打算入一個架用,,,,,,
作者: kinghung    時間: 2014-8-13 18:26

回覆  evec
我而家個SPEAKER都係低咗少少,都打算入一個架用,,,,,,
而家 發表於 2014-8-13 18:05



我之前用釘腳,升到40mm左右, 宜家升高130mm到,岩岩高低音單元到耳仔位, 到理想好多! 成個音場唔同晒
作者: 而家    時間: 2014-8-13 18:30

回覆 94# kinghung
聽你咁講,,,真心忍唔住............
作者: kinghung    時間: 2014-8-13 18:35

回覆  kinghung
聽你咁講,,,真心忍唔住............
而家 發表於 2014-8-13 18:30


師兄,拿拿聲,仲等咩?
作者: 而家    時間: 2014-8-13 18:37

回覆 96# kinghung
等唔落兩先
作者: lookfrance    時間: 2014-8-13 21:46

呢D野有排用,买啦
作者: botsang    時間: 2014-8-16 20:29

小弟有一個無知既問題:
呢個架能夠避免喇叭既震動傳到枱面,咁是否可以換個角度而言,防止枱面既震動傳到喇叭?
小弟咁問,係因為諗梗能否用佢嚟承載地盒(地盒好怕震,一震就衰聲)
作者: yinchai3    時間: 2014-8-17 12:46

小弟有一個無知既問題:
呢個架能夠避免喇叭既震動傳到枱面,咁是否可以換個角度而言,防止枱面既震動傳到 ...
botsang 發表於 16/8/2014 20:29



    應該得.....我用左之後D震傳唔到檯.....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2