Board logo

標題: 2.0電腦喇叭推介 [打印本頁]

作者: 君臨天下    時間: 2013-1-19 15:36     標題: 2.0電腦喇叭推介

預大約$1,000到

睇中Edifier C200, 有無人用緊可以俾意見?

唔該哂
作者: augustnet    時間: 2013-1-19 16:25

Edifier係1個唔錯既牌子
都算抵用
作者: xavier1234    時間: 2013-1-19 16:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kig    時間: 2013-1-19 16:42

我用Creative GigaWorks T40 Series II 聲很不錯,仲未壞(約兩年),不過返到屋企會發現電腦喇叭冇Bass來說都幾大下.
作者: 君臨天下    時間: 2013-1-19 16:45

Edifier係1個唔錯既牌子
都算抵用
augustnet 發表於 2013-1-19 16:25


我現在係廳用緊edifier S730, 對這個牌子既喇叭感覺都唔錯, 所以今次2.0都想試這個牌子
但網上有關C200既評測唔多, 想問下這到有無人用緊可以俾到意見
作者: 君臨天下    時間: 2013-1-19 16:46

回復  augustnet
CREATIVE/LOGITECH果D係咪冇咁好?定係睇款?
xavier1234 發表於 2013-1-19 16:41


Logitech我上網搵個時都有幾多人覺得好呀
作者: 君臨天下    時間: 2013-1-19 16:47

我用Creative GigaWorks T40 Series II 聲很不錯,仲未壞(約兩年),不過返到屋企會發現電腦喇叭冇Bass來說都 ...
kig 發表於 2013-1-19 16:42


我都有考慮過Creative T40II, 但見到這到都有人反映同樣價位而且有位放會有更好既選擇, 所以先再搵下資料
作者: 君臨天下    時間: 2013-1-19 16:49

我本身係用緊$3XX既Microlab 2.1喇叭, Model我都唔知, 用左8年幾現在有時有聲有時無聲先想換左佢
作者: Bomb_Dance    時間: 2013-1-19 17:34

如果電腦桌有空間的話,在鴨記找一對便宜的5"低音書架喇叭,再買一部便宜的T-amp,出來的效果一定比同價位多媒體喇叭好。
作者: 主人    時間: 2013-1-19 17:49

如果電腦桌有空間的話,在鴨記找一對便宜的5"低音書架喇叭,再買一部便宜的T-amp,出來的效果一定比同價位 ...
Bomb_Dance 發表於 2013-1-19 17:34



T-amp咩黎? 網上完全無資料
作者: iGamers.org    時間: 2013-1-19 18:03

T-amp咩黎? 網上完全無資料
主人 發表於 2013-1-19 17:49


你上咩網搵資料
http://www.google.com.hk/search? ... amp;ved=0CBoQpwUoBQ
作者: 君臨天下    時間: 2013-1-20 02:45

現在邊到可以搵到HIVI喇叭去試聽同買?
暫時定係Edifier C200, HIVI M100MKII, HIVI D1080IV這三款入面揀
作者: 萌    時間: 2013-1-20 16:52

BOSE Companion 2
作者: 主人    時間: 2013-1-20 19:54

你上咩網搵資料
iGamers.org 發表於 2013-1-19 18:03



我都一樣係google搵, 而且搜尋範圍更大, 都無
https://www.google.com.hk/#q=t-a ... w=1777&bih=1205

就算click入你個網址, 都係一樣無
作者: ~ChinG~    時間: 2013-1-20 21:29

BOSE Companion 2
萌 發表於 2013-1-20 04:52 PM


打機 / 睇戲既話 BOSE係幾好既選擇....
BOSE個BASS係比較重果D ~

呢個真係要睇樓主係偏好聽歌定係睇戲...
作者: 君臨天下    時間: 2013-1-21 01:07

打機 / 睇戲既話 BOSE係幾好既選擇....
BOSE個BASS係比較重果D ~

呢個真係要睇樓主係偏好聽歌定係睇戲. ...
~ChinG~ 發表於 2013-1-20 21:29


如果偏好聽歌仲岩唔岩用呀?
作者: 熊飛    時間: 2013-1-21 09:22

HIVI D1080IV bass 都幾重下
其他版本好似無咁重
作者: ss0074hk    時間: 2013-1-21 09:32

如果聽歌T40真係不錯,我都想買番對。
打機就edifier
作者: Jerryhk    時間: 2013-1-21 09:38

我都一樣係google搵, 而且搜尋範圍更大, 都無


就算click入你個網址, 都係一樣無 ...
主人 發表於 2013-1-20 19:54



[開箱文]TP40 T-amp - 發燒音響- Mobile01行動版


5i01.com › 討論群組 › 小惡魔的影音天地 › 發燒音響 - 頁庫存檔



10 篇文章 - 5 位作者 - 2009年7月20日
小弟一直很好奇這種東西到底對喇叭的功用有多大,有多神奇,可以讓我木耳感受多深,看了這麼多的心得文,結果不小心就敗了一台T-amp‧‧跟全一 ...


拓品Topping TP23 精品迷你數碼擴音機T-AMP簡介- YouTube



► 4:38► 4:38


www.youtube.com/watch?v=69R7ufWesYw

2012年9月9日 - 上傳者:deskfi
TP23是一台迷你數碼擴音機,只需一條USB線接駁電腦,另一端接到書架喇叭,就能把你的電腦變成HiFi!

更多符合「t-amp」的影片 »

你個條都有2個喎
作者: kig    時間: 2013-1-21 18:14

本帖最後由 kig 於 2013-1-21 18:20 編輯

回復 7# 君臨天下

T40 好似有HKEPC c hing 會改電容大升級
作者: 主人    時間: 2013-1-22 02:54

[開箱文]TP40 T-amp - 發燒音響- Mobile01行動版


5i01.com › 討論群組 › 小惡魔的影音天地 › 發燒 ...
Jerryhk 發表於 2013-1-21 09:38



依兩個page的確一直都有見到, 但我就無仔細睇晒, 因為依類開箱文/片, 九成都無解釋
而家我好留心聽晒段片每一句說話, 睇晒篇文每一行字, 亦不出所料, 真係咩解釋都無

如果方便, 可否指出係邊個位有講?

定係想講Topping出的amp就係t-amp?
但又唔似丫, 第一個page的牌子都唔係Topping
作者: 美奈子廚    時間: 2013-1-22 08:59

依兩個page的確一直都有見到, 但我就無仔細睇晒, 因為依類開箱文/片, 九成都無解釋
而家我好留心聽晒段 ...
主人 發表於 2013-1-22 02:54


http://lmgtfy.com/?q=t-amp+wiki

作者: KEANELAM    時間: 2013-1-22 13:26

美奈子廚 發表於 2013-1-22 08:59



   Let me google
作者: 主人    時間: 2013-1-22 18:43

美奈子廚 發表於 2013-1-22 08:59



多過class己經好唔同
作者: ~ChinG~    時間: 2013-1-23 20:14

本帖最後由 ~ChinG~ 於 2013-1-23 20:16 編輯
如果偏好聽歌仲岩唔岩用呀?
君臨天下 發表於 2013-1-21 01:07 AM


如果聽歌既話...我只可以講...仲有更好既選擇...
FOCAL XS BOOK都叫做可以..但都要去到36XX......

平平地既...T40應該會岩你D....
當然唔可以對佢有太高既要求LU ~

但都同樓主講句....音響呢家野最好唔好踩隻腳落去...一踩左落去你就番唔到轉頭嫁啦 ~





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2