作者: 君臨天下 時間: 2013-1-19 15:36 標題: 2.0電腦喇叭推介
預大約$1,000到
睇中Edifier C200, 有無人用緊可以俾意見?
唔該哂
作者: augustnet 時間: 2013-1-19 16:25
Edifier係1個唔錯既牌子
都算抵用
作者: xavier1234 時間: 2013-1-19 16:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kig 時間: 2013-1-19 16:42
我用Creative GigaWorks T40 Series II 聲很不錯,仲未壞(約兩年),不過返到屋企會發現電腦喇叭冇Bass來說都幾大下.
作者: 君臨天下 時間: 2013-1-19 16:45
我現在係廳用緊edifier S730, 對這個牌子既喇叭感覺都唔錯, 所以今次2.0都想試這個牌子
但網上有關C200既評測唔多, 想問下這到有無人用緊可以俾到意見
作者: 君臨天下 時間: 2013-1-19 16:46
Logitech我上網搵個時都有幾多人覺得好呀
作者: 君臨天下 時間: 2013-1-19 16:47
我都有考慮過Creative T40II, 但見到這到都有人反映同樣價位而且有位放會有更好既選擇, 所以先再搵下資料
作者: 君臨天下 時間: 2013-1-19 16:49
我本身係用緊$3XX既Microlab 2.1喇叭, Model我都唔知, 用左8年幾現在有時有聲有時無聲先想換左佢
作者: Bomb_Dance 時間: 2013-1-19 17:34
如果電腦桌有空間的話,在鴨記找一對便宜的5"低音書架喇叭,再買一部便宜的T-amp,出來的效果一定比同價位多媒體喇叭好。
作者: 主人 時間: 2013-1-19 17:49
T-amp咩黎? 網上完全無資料
作者: iGamers.org 時間: 2013-1-19 18:03
你上咩網搵資料
http://www.google.com.hk/search? ... amp;ved=0CBoQpwUoBQ
作者: 君臨天下 時間: 2013-1-20 02:45
現在邊到可以搵到HIVI喇叭去試聽同買?
暫時定係Edifier C200, HIVI M100MKII, HIVI D1080IV這三款入面揀
作者: 萌 時間: 2013-1-20 16:52
BOSE Companion 2
作者: 主人 時間: 2013-1-20 19:54
我都一樣係google搵, 而且搜尋範圍更大, 都無
https://www.google.com.hk/#q=t-a ... w=1777&bih=1205
就算click入你個網址, 都係一樣無
作者: ~ChinG~ 時間: 2013-1-20 21:29
打機 / 睇戲既話 BOSE係幾好既選擇....
BOSE個BASS係比較重果D ~
呢個真係要睇樓主係偏好聽歌定係睇戲...
作者: 君臨天下 時間: 2013-1-21 01:07
如果偏好聽歌仲岩唔岩用呀?
作者: 熊飛 時間: 2013-1-21 09:22
HIVI D1080IV bass 都幾重下
其他版本好似無咁重
作者: ss0074hk 時間: 2013-1-21 09:32
如果聽歌T40真係不錯,我都想買番對。
打機就edifier
作者: Jerryhk 時間: 2013-1-21 09:38
[開箱文]TP40 T-amp - 發燒音響- Mobile01行動版
5i01.com › 討論群組 › 小惡魔的影音天地 › 發燒音響 - 頁庫存檔
10 篇文章 - 5 位作者 - 2009年7月20日
小弟一直很好奇這種東西到底對喇叭的功用有多大,有多神奇,可以讓我木耳感受多深,看了這麼多的心得文,結果不小心就敗了一台T-amp‧‧跟全一 ...
拓品Topping TP23 精品迷你數碼擴音機T-AMP簡介- YouTube
► 4:38► 4:38
www.youtube.com/watch?v=69R7ufWesYw
2012年9月9日 - 上傳者:deskfi
TP23是一台迷你數碼擴音機,只需一條USB線接駁電腦,另一端接到書架喇叭,就能把你的電腦變成HiFi!
更多符合「t-amp」的影片 »
你個條都有2個喎
作者: kig 時間: 2013-1-21 18:14
本帖最後由 kig 於 2013-1-21 18:20 編輯
回復 7# 君臨天下
T40 好似有HKEPC c hing 會改電容大升級
作者: 主人 時間: 2013-1-22 02:54
依兩個page的確一直都有見到, 但我就無仔細睇晒, 因為依類開箱文/片, 九成都無解釋
而家我好留心聽晒段片每一句說話, 睇晒篇文每一行字, 亦不出所料, 真係咩解釋都無
如果方便, 可否指出係邊個位有講?
定係想講Topping出的amp就係t-amp?
但又唔似丫, 第一個page的牌子都唔係Topping
作者: 美奈子廚 時間: 2013-1-22 08:59
http://lmgtfy.com/?q=t-amp+wiki

作者: KEANELAM 時間: 2013-1-22 13:26
Let me google
作者: 主人 時間: 2013-1-22 18:43
多過class己經好唔同
作者: ~ChinG~ 時間: 2013-1-23 20:14
本帖最後由 ~ChinG~ 於 2013-1-23 20:16 編輯
如果聽歌既話...我只可以講...仲有更好既選擇...
FOCAL XS BOOK都叫做可以..但都要去到36XX......
平平地既...T40應該會岩你D....
當然唔可以對佢有太高既要求LU ~
但都同樓主講句....音響呢家野最好唔好踩隻腳落去...一踩左落去你就番唔到轉頭嫁啦 ~


