作者: kilykilyk 時間: 2010-5-6 16:26 標題: 簡單卡啦ok組合開箱(非專業)
本帖最後由 kilykilyk 於 2010-5-6 17:47 編輯
行咗成四五個鐘,亦試咗幾隻卡啦ok amp,
終於決定買日本做的prodio d3 卡啦ok amp,
JBL 喇叭,重有掛牆架,順便買埋SHURE beta58,最後佢比咗discount我,
己經係我喺鴨寮睇過曬最平o既價錢了,四樣嘢$11280







作者: Horn 時間: 2010-5-7 08:49
全部都專業品牌,部AMP也不錯喔,喇叭外型靚很襯.
作者: kilykilyk 時間: 2010-5-7 14:54
多謝讚賞

作者: singsing2010 時間: 2010-5-11 18:06
響屋企唱K?
作者: kilykilyk 時間: 2010-5-11 18:10
本帖最後由 kilykilyk 於 2010-5-11 18:19 編輯
大把人都會喺屋企唱歌或錄音,有乜奇???
作者: dochi 時間: 2010-5-12 00:46
平平地$300 左右有咩mic 好?
作者: kilykilyk 時間: 2010-5-12 00:57
$300 sony good ar~!!

