Board logo

標題: [開箱] 簡單卡啦ok組合開箱(非專業) [打印本頁]

作者: kilykilyk    時間: 2010-5-6 16:26     標題: 簡單卡啦ok組合開箱(非專業)

本帖最後由 kilykilyk 於 2010-5-6 17:47 編輯

行咗成四五個鐘,亦試咗幾隻卡啦ok amp,
終於決定買日本做的prodio d3 卡啦ok amp,
JBL 喇叭,重有掛牆架,順便買埋SHURE beta58,最後佢比咗discount我,
己經係我喺鴨寮睇過曬最平o既價錢了,四樣嘢$11280









作者: Horn    時間: 2010-5-7 08:49

全部都專業品牌,部AMP也不錯喔,喇叭外型靚很襯.   
作者: kilykilyk    時間: 2010-5-7 14:54

全部都專業品牌,部AMP也不錯喔,喇叭外型靚很襯.
Horn 發表於 2010-5-7 08:49

多謝讚賞
作者: singsing2010    時間: 2010-5-11 18:06

響屋企唱K?
作者: kilykilyk    時間: 2010-5-11 18:10

本帖最後由 kilykilyk 於 2010-5-11 18:19 編輯
響屋企唱K?
singsing2010 發表於 2010-5-11 18:06


大把人都會喺屋企唱歌或錄音,有乜奇???
作者: dochi    時間: 2010-5-12 00:46

大把人都會喺屋企唱歌或錄音,有乜奇???
kilykilyk 發表於 2010-5-11 18:10


平平地$300 左右有咩mic 好?
作者: kilykilyk    時間: 2010-5-12 00:57

平平地$300 左右有咩mic 好?
dochi 發表於 2010-5-12 00:46



     $300 sony  good ar~!!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2