作者: 小絕 時間: 2024-4-14 12:46 標題: 筆電想裝 linux 求推介
本帖最後由 小絕 於 2024-5-2 08:07 編輯
最近小弟的親呀哥比左部
老筆電 小弟
i5-2467M , 4g ram , 256ssd
所以思考一下 部機可以點用 或者 有咩用途
然後其實 思考了一輸 都係打算
開個ide 寫一些簡單的 programming 如 python, php,
ssh 自已的迷你server + 打小小cmd check下個server
上下網, 最多 youtube睇小小片
出街的話 就vnc 翻自已屋企部 pc 睇下野
或者 用wine 行小小 極簡約的 win程式
應該不算太貪心?
如果4g ram不夠, 打算上大陸 改 8g ram?
請問各位小弟想裝 linux 應該用咩os?
小弟用慣debian, 但goolge左 好似 ubuntu + MATE / ubuntu + Xfce 都唔錯?
另外小弟想請問各位師兄 macbook 裝 linux 驅動問題難解決嗎?
小弟希望得到各位師兄的意見
麻煩各位師兄了
作者: Okt04175 時間: 2024-4-14 14:45
適合用ubuntu + Xfce。
Linux係系統核心已經包咗大路Driver唔使專登裝,X86_64架構Mac機都係啲大路野唔使擔心Driver問題。
反而近年啲新Hardware係Linux嗰邊快過Windows嗰邊執好Driver。
作者: 小絕 時間: 2024-4-14 16:05
適合用ubuntu + Xfce。
Linux係系統核心已經包咗大路Driver唔使專登裝,X86_64架構Mac機都係啲大路野唔使擔 ...
Okt04175 發表於 2024-4-14 14:45
師兄很感謝你reply
小弟明白了
作者: joe0joe 時間: 2024-4-15 10:36
上大陸 改 8g ram 要幾多錢?
作者: 小絕 時間: 2024-4-15 11:29
本帖最後由 小絕 於 2024-4-15 11:32 編輯
小弟也不清楚
只是有這個想法
但相信應該不貴?
雖然
macbook air cpu ram也旱死左係底版
但大陸有人做幫air吹chips落去,但是手工要求極高,風險自付
作者: little_keung 時間: 2024-4-15 15:03
最近小弟的親呀哥比左部
老macbook air 小弟
i5-2467M , 4g ram , 256ssd
然後
小弟就oclp 左上14.4.1 ...
小絕 發表於 2024-4-14 12:46
個人認為, Mac Hardware 最大O既用途係裝 MacOS , 裝Linux o既任務, 是但一部 PC / single board 都做到.
作者: 小絕 時間: 2024-4-15 15:54
個人認為, Mac Hardware 最大O既用途係裝 MacOS , 裝Linux o既任務, 是但一部 PC / single board 都 ...
little_keung 發表於 2024-4-15 15:03
謝謝師兄你的reply
我認為你的意見是對的
但是小弟不想這樣做...
因為小弟本身已經有部m1 (用正規macos)
作者: daemongmong 時間: 2024-4-15 19:38
個人認為, Mac Hardware 最大O既用途係裝 MacOS , 裝Linux o既任務, 是但一部 PC / single board 都 ...
little_keung 發表於 2024-4-15 15:03
但是舊機不支援新版本macOS,雖然可以用patch,只是不完美,個別功能可能用不到。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: cake 時間: 2024-4-16 15:27
4g ram 放過它吧。
先不要說什麼OS,就是開幾個主流的應用也會慢。
2手賣左拒啦。
就算比你加到8g,不如加錢買一臺新的小米
作者: 小絕 時間: 2024-4-16 16:26
師兄其實...
小弟有個新想法
不過未到最後不會行這步
就是把電池拿走
不行 gui mode
用黎做小型 web ser 或者 ftp server 或者 小型nas
這樣它的效能不比raspberry pi 3/4 差...
作者: javacomhk 時間: 2024-4-17 13:29
本帖最後由 javacomhk 於 2024-4-17 06:41 編輯
在MacBook 安裝Linux 是要睇是那一代的硬件
請在這里我寫的教學找找
比較舊的 Intel MacBook Air/Pro
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=24&tid=2659531
在配備T2 Security Chips 的 Intel CPU MacBook Air/Pro
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=24&tid=2659065
在M1 CPU 的 MacBook Air/Pro
https://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?fid=24&tid=2714228
作者: 小絕 時間: 2024-4-17 16:36
在MacBook 安裝Linux 是要睇是那一代的硬件
請在這里我寫的教學找找
比較舊的 Intel MacBook Air/Pro
在 ...
javacomhk 發表於 2024-4-17 13:29
感謝師兄reply
小弟部老air 裝左 ubuntu 20.04
但speaker 無聲音
不清楚是driver 問題 定 硬件問題
麻煩你了師兄
作者: Kin_2012 時間: 2024-4-17 18:12
可以安番 macos 試清楚硬件無問題先, 如果硬件問題, 你係 Linux 點努力都係....
作者: 小絕 時間: 2024-4-17 18:40
這個也是好idea
謝謝你reply 師兄
作者: cake 時間: 2024-4-20 07:34
真系想玩server就比少少錢去買臺mini pc
https://detail.tmall.com/item.ht ... s=5919063:718282736
我就自己家用,Debian 7x24 nas 開了2年多了
作者: 小絕 時間: 2024-4-20 08:18
謝謝師兄 reply
我有幾部 1u放 緊係某 data centre
但租金越黎越貴...最後可能會......
作者: fakeman 時間: 2024-4-22 13:14
樓主嘅用途都係 browsing + remote control 果 d,4GB ram + lightweight linux 一定夠用啦
作者: 237135201 時間: 2024-4-22 13:48
本帖最後由 237135201 於 2024-4-24 09:36 編輯
chrome不嬲大食,只用safari
作者: Kin_2012 時間: 2024-4-22 16:24
樓主嘅用途都係 browsing + remote control 果 d,4GB ram + lightweight linux 一定夠用啦 ...
fakeman 發表於 2024-4-22 13:14
無話夠唔夠, 人人忍耐力唔同。
只係我就一定唔會咁對自己
作者: daemongmong 時間: 2024-4-22 16:56
本帖最後由 daemongmong 於 2024-4-22 16:57 編輯
舊機還有可用之處,現在經濟不太好,換機有點浪費。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: fakeman 時間: 2024-4-22 17:00
如果可以免費有勁 d,咁一定用勁 d....但樓主都係想舊硬件重用,我自己都有玩部舊嘅 Lenovo X61....擺係舊居簡單上下網 ok..
作者: Kin_2012 時間: 2024-4-22 17:19
從來都係用果個 ok 就 ok
作者: ah_tak 時間: 2024-4-26 20:44
回覆 1# 小絕
我的也是很舊款的Macbook Pro, config 與你的差不多,裝了Linuxmint後,所有硬件能正常運作。十分滿意呀!
作者: Once 時間: 2024-4-27 10:23
我鐘意Linux mint, Ubuntu based
以前部Sony VAIO duo 裝Ubuntu 郁唔到個cursor, Linux mint 無問題又好似快啲
依家試Arch Linux + KDE
唔想分開裝可以直接裝Manjaro Linux
作者: Kin_2012 時間: 2024-4-27 17:27
我鐘意Linux mint, Ubuntu based
以前部Sony VAIO duo 裝Ubuntu 郁唔到個cursor, Linux mint 無問題又好似 ...
Once 發表於 2024-4-27 10:23
裝 EndeavourOS (Arch Linux) . 可以簡單咁一次裝埋 KDE / 其他 DM.
作者: fakeman 時間: 2024-4-29 06:48
我鐘意Linux mint, Ubuntu based
以前部Sony VAIO duo 裝Ubuntu 郁唔到個cursor, Linux mint 無問題又好似 ...
Once 發表於 2024-4-27 10:23
舊電腦仲可以用 Peppermint Linux,我部超級舊嘅 Dell Latitude D430 (Core 2 Duo U7600 + 2GB RAM) 用佢都好好

