Board logo

標題: 新機底板BIOS 設定問題 [打印本頁]

作者: bongbong3481    時間: 2022-5-1 09:29     標題: 新機底板BIOS 設定問題

想換部新機(仍然想裝番LINUX UBUNTU),  但近年新底板又 UEFI/GPT/CSM (or legacy)/又TPM/又SCECURE BOOT, 我想買機時叫師傳SET 埋, 比我容易裝UBUNTU,  請問是否咁同師傳講?  

用UEFI 模式, 要關埋TPM 同埋SECURE BOOT?

或者

用CSM (or legacy)模式, 要關埋TPM 同埋SECURE BOOT?
作者: Okt04175    時間: 2022-5-1 09:43

近十零年嚟嘅Ubuntu都同純UEFU模式夾到,喺Win8.1嗰期已經夾到Secure Boot,TPM 2.0就應該要2016年之後嘅版本先夾到。
如果係裝Ubuntu 20以上版本應該喺新機可以唔使改BIOS設定直接裝,當然可以開CSM UEFI模式同埋熄咗Secure Boot同TPM咁裝都得。
作者: javacomhk    時間: 2022-5-1 11:46

用 UEFI ,Disable Secure Boot 同 Disable TPM 可以了。
Linux OS 同 Chrome OS 都可以用。
作者: chue    時間: 2022-5-1 22:08

本帖最後由 chue 於 2022-5-1 22:09 編輯

我淘左 AMD 預計呢幾日到,到時會續隻 DISTRO 試睇邊件夾,當然與此同時亦唔排除比個機會 WIN11,只不過並非優先次序

同埋另問 LINUX 用咩制作安裝手指?
作者: fakeman    時間: 2022-5-1 23:23

用 UEFI ,Disable Secure Boot 同 Disable TPM 可以了。
Linux OS 同 Chrome OS 都可以用。
javacomhk 發表於 2022-5-1 11:46



    其實 Linux 用到 TPM,都係做 disk encryption 果 d....
作者: bongbong3481    時間: 2022-5-2 07:43

回覆 5# fakeman


    其實開左TPM, 如果CLONE 左原來個OS,  是否搬唔到去另一部機?
作者: bongbong3481    時間: 2022-5-2 07:45

回覆 4# chue

如果是LINUX系列,我用開multisystem

[attach]2318237[/attach]
作者: bongbong3481    時間: 2022-5-2 07:47

回覆 2# Okt04175


睇黎要整定支ubuntu 20.04 手指得
作者: bongbong3481    時間: 2022-5-2 07:51

回覆 3# javacomhk

如果有得揀CSM (legacy) or UEFI, 我優先揀CSM (legacy) , 如果無, 只能UEFI。

自己對UEFI 唔多熟, 聽講uefi 會多一個好細既partition, 都唔知點樣backup 成個ubuntu  (我平時用開dd)
作者: Okt04175    時間: 2022-5-2 11:25

本帖最後由 Okt04175 於 2022-5-2 11:29 編輯

回覆 9# bongbong3481
CSM係好啲,呢個UEFI模式可以Boot到傳統模式OS Boot Loader亦可以Boot到UEFI模式OS Boot Loader,手提電腦UEFI收埋啟用CSM選項完全係為咗阻止人用返舊版系統。

如果玩假DSM嗰啲系統通常都係用傳統模式OS Boot Loader會穩定啲。
作者: chue    時間: 2022-5-2 12:56

回覆  chue

如果是LINUX系列,我用開multisystem
bongbong3481 發表於 2022-5-2 07:45


記低先,有冇安裝教學同埋點用既網址推介?你知啦,LINUX 安裝軟件唔係知道個名,GOOGLE ,搵個安裝檔或免安裝 CLICK 幾個制就用到
作者: javacomhk    時間: 2022-5-2 13:26

本帖最後由 javacomhk 於 2022-5-2 05:32 編輯
回覆  javacomhk

如果有得揀CSM (legacy) or UEFI, 我優先揀CSM (legacy) , 如果無, 只能UEFI。

自己對 ...
bongbong3481 發表於 2022-5-1 23:51


CSM 最大問題係 boot disk 只支援 maximum up to 2 TB
作者: Okt04175    時間: 2022-5-2 16:43

本帖最後由 Okt04175 於 2022-5-2 16:45 編輯
CSM 最大問題係 boot disk 只支援 maximum up to 2 TB
javacomhk 發表於 2022-5-2 13:26

如果有分OS Boot Disk同Data Disk兩隻Disk咁用就唔成問題,好彩而家出面都係主要賣緊1TB/2TB SSD。

我有NAS已經將大檔案集中擺過去,Boot系統SSD有2TB已經好夠用。
作者: javacomhk    時間: 2022-5-2 17:14

如果有分OS Boot Disk同Data Disk兩隻Disk咁用就唔成問題,好彩而家出面都係主要賣緊1TB/2TB SSD。

我有N ...
Okt04175 發表於 2022-5-2 08:43


有SSD 嘅新機我就會裝 Windows 行 WSL2 啦。的退役舊機加大HD先會裝 Linux server app。
作者: bongbong3481    時間: 2022-5-2 17:48

回覆 11# chue


    呢隻都算冷門, 而且個名"Multisystem"太普通, 好易撞名; 其實都唔難, 試下就得。

我搵到一個YOUTUBE教學, 懷疑是俄文

https://www.youtube.com/watch?v=yH1ONNB4p2Y
作者: bongbong3481    時間: 2022-5-2 17:51

回覆 12# javacomhk


我自己現階段都係用1TB 或以下的HARD DISK 為主​, 如果日後流行2TB 或以上, 再諗轉MODE
作者: fakeman    時間: 2022-5-2 18:43

回覆  fakeman


    其實開左TPM, 如果CLONE 左原來個OS,  是否搬唔到去另一部機? ...
bongbong3481 發表於 2022-5-2 07:43


係,又或者如果你用 USB/CD boot 另一 system 嘗試去讀都係唔得
作者: bongbong3481    時間: 2022-5-2 20:41

回覆 17# fakeman


TPM 對家用黎講, 其實沒咩用, 但麻煩多多
作者: fakeman    時間: 2022-5-2 23:21

回覆  fakeman


TPM 對家用黎講, 其實沒咩用, 但麻煩多多
bongbong3481 發表於 2022-5-2 20:41


總有人覺得自己 data 值錢要穩陣架
作者: VADER    時間: 2022-5-2 23:25

TPM...不要開......
你用不了就不要開.....有些時候你不記得了這東西存在.....一旦他起衝突.....他是鎖機的.....好似是解不了的....(我未試過...都是網上睇到...信不信自己判斷....)
......所以微硬用家......重要東西....一定要另外用外置儲存....
作者: bongbong3481    時間: 2022-5-3 20:30

回覆 19# fakeman


    我覺得TPM 對商用機重要好多,  對我黎講, 好唔方便, 我用LINUX UBUNTU CLONE 好晒成個OS, 隨時可搬去第2部機, 唔洗重裝,  如果用TPM , 咁呢樣就唔得喇
作者: javacomhk    時間: 2022-5-4 11:33

本帖最後由 javacomhk 於 2022-5-4 03:36 編輯

自從 Windows 有咗 WSL2 之後, notebook 同 desktop 機我都係用 Windows 10 , 只係剩返的退役機先用 Linux Server。唯一用嘅 Linux desktop 就係用Kali Linux 嘅仲係 USB bootable手指。

依家 Win11 仲用到 Android App ,的新機 11 代CPU 以上 有 GPU 加 SSD 我就一定用Windows 11 啦。
作者: chue    時間: 2022-5-4 15:09

有SSD 嘅新機我就會裝 Windows 行 WSL2 啦。的退役舊機加大HD先會裝 Linux server app。 ...
javacomhk 發表於 2022-5-2 17:14


WIN11 裝 LINUX SUBSYSTEM 唔係想像咁易喎,反而 LINUX 裝個 WINE 仲簡單得多 FOR 現階段
作者: chue    時間: 2022-5-4 15:11

自從 Windows 有咗 WSL2 之後, notebook 同 desktop 機我都係用 Windows 10 , 只係剩返的退役機先用 Linux ...
javacomhk 發表於 2022-5-4 11:33


我比個機會 WIN11 說服我 2023年1月唔會砍左佢裝返 LINUX
作者: bongbong3481    時間: 2022-5-5 13:19

回覆 24# chue


    裝LINUX 吧, 除非一定要用WINDOW
作者: chue    時間: 2022-5-6 14:39

唔駛急,2023年先算帳,我好公道
作者: ghostkcleung    時間: 2022-5-14 17:13

我都係啱啱先至接觸 UEFI,
其他 Dist. 未試,正係試咗 Ubuntu,
首先 BIOS 純 UEFI,屏棄晒 D 舊 BIOS 嘅嘢,
( 除非你仲想用 Win7 )

隻 HardDrive 重新開始:
dd if=/dev/zero bs=1M count=10 of=/dev/<your_drive>
( 我唔知你用咩 Drive 啦,呢個年代,sda 又得 nvme 又得)

UEFI 唔再用 fdisk,變咗 gdisk。
gdisk 嘅 primary partition 係可以超過 4 個,
所以唔存在 extends 或者 logical partition。

跟住喺頭段俾個 1G 嘅 partition 佢,
個 Type 係 EF00 ( EFI Type ),
後面嘅嘢自己發揮。

ext2, 3, 4 係 8300
swap 係 8200
NTFS 或者 exfat 都係 0700
fat32 就係 0c00

其他自己按 'l' 睇,
遲早都會全面強制 UEFI,
唔頂得幾耐。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2