Board logo

標題: 有冇人試o左 Remix OS? [打印本頁]

作者: mlyu    時間: 2016-5-3 11:18     標題: 有冇人試o左 Remix OS?

我用部舊機試, 有o的 apps 會彈
整體都 ok, 但係唔知點解佢 cpu 長期 run 住, 部機勁熱
大家點睇喱隻 os?
作者: dbp    時間: 2016-5-5 14:42

細 OS 最大問題係安全支援,當有安全漏洞時是否好快會出到 patch? 是否未來 3 年都會有 security patch?
作者: yjfoeg    時間: 2016-5-5 15:41

remix os本質上同某啲大陸廠幫啲機個OS改名一樣
實際上都係Android黎
作者: mlyu    時間: 2016-5-5 18:29

remix os本質上同某啲大陸廠幫啲機個OS改名一樣
實際上都係Android黎
yjfoeg 發表於 2016-5-5 15:41


但係我用部行 pentium su4100 o既機佢 cpu 一路keep住run, 搞到成部機好熱, 唔知係咪未 tune 好
作者: daemongmong    時間: 2016-5-5 20:12

remix os本質上同某啲大陸廠幫啲機個OS改名一樣
實際上都係Android黎
yjfoeg 發表於 2016-5-5 15:41
是的,但最大賣點是支援多視窗和鍵盤滑鼠操作體驗與Windows的相若。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2