Board logo

標題: 雞ARM vs 勁x86 , 雞CPU 能否 *完全*取代? [打印本頁]

作者: gilberta    時間: 2015-4-24 22:41     標題: 雞ARM vs 勁x86 , 雞CPU 能否 *完全*取代?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue    時間: 2015-4-25 01:01

資源有限,電力不可能無限供應
只不過而家仲有"大把"
作者: gilberta    時間: 2015-4-25 01:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: little_keung    時間: 2015-4-25 13:38

回覆 1# gilberta

但現實問題總係講求 power per limited resources.

再者現實嘅cluster, node 越多,efficiency 越低。
作者: little_keung    時間: 2015-4-25 13:46

i mean will PLA cry and shit to beg usa to sell them i7 cpu, while chinese can only make P2 level ar ...
gilberta 發表於 2015-4-25 01:58


呢個問題,用政治方法解決比較容易。例如:開幾間空殼bvi 訂 cpu ,到你查到佢轉運畀大陸時,佢又用另一批空殼公司運作。

頂,我又講政治了。
作者: gilberta    時間: 2015-4-25 15:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: little_keung    時間: 2015-4-27 16:56

assume 大6 PLA 怕 CPU 有backdoor,
唔敢買 Xeon, 而 唔係美佬唔賣.

咁又應該點呢?
我第一個post  ...
gilberta 發表於 2015-4-25 15:17


ARM 其實都係美國設計,不過開放畀業界使用而已。
作者: gilberta    時間: 2015-4-27 17:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 美奈子廚    時間: 2015-4-27 18:22

其實戰機該仲用386
07年後的可能改用了arm cpu
作者: gilberta    時間: 2015-4-27 18:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mlyu    時間: 2015-4-27 21:27

但我唔明,

我部dream 机 SGI indigo 又係用MIPS,
但係當時係 "workstation", graphics 勁到PK.

點解依家 ...
gilberta 發表於 2015-4-27 18:27


有o的係抄返o黎
俄佬自已整 VLIW 行 x86 就真係堅啦, 有o的似以前 transmeta
不過龍芯話可以 hardware 加速 x86 instruction, 唔知係咪咁堅
作者: gilberta    時間: 2015-4-27 23:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mlyu    時間: 2015-4-28 07:42

taobao 上買唔到龍芯實体,

你唔好呀Q 了.
gilberta 發表於 2015-4-27 23:12



我都唔係咁信佢話可以加速 x86 instruction o架...始終冇睇到
作者: gilberta    時間: 2015-4-28 14:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eh    時間: 2015-4-28 16:31

雞CPU都冇大scale運算要用既crossbus啦
作者: gilberta    時間: 2015-4-28 16:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: polarhei    時間: 2015-4-30 14:38

回覆 10# gilberta

大陸好似日本噉做. 抄唔用既貨甚至抄公開貨色自改. 雞或勁,主要睇你用咩工具,硬件噉簡單. 況且X86有個通病, 主要是大部份資源用於處理I/O上,而不是ALU上.

搞好之後(理論1P), 唔需要太擔心訂單被拒絕做唔到咩野,但時間唔等人.可能美國只不過換加速咭返回原來位置, 但不代表他是最好, 始終加速咭有弱點例如失憶.
作者: computer1975    時間: 2015-5-7 22:40

有o的係抄返o黎
俄佬自已整 VLIW 行 x86 就真係堅啦, 有o的似以前 transmeta
不過龍芯話可以 hardware 加 ...
mlyu 發表於 2015-4-27 21:27


Intel最近又發佈 VLIW CPU同Socket升級BIOS可以用到新U,VLIW前途未明
作者: computer1975    時間: 2015-5-7 22:57

但我唔明,

點解依家會比人覺得 MIPS 係雞 CPU?

[/qoute]

MIPS 出到R10000之後都沒出多少新CPU,Linux當時興起,Titanic用了一大堆DEC Alpha CPU主機去3D Rendering,Hollywood電影自此都不需再依頼SGI的MIPS和IRIX OS

SGI自己更有出Intel CPU的graphic station

gilberta 發表於 2015-4-27 18:27

  alpha == xx (大6都有clone, 唔記得名)

HP出埋未代Alpha 21364就沒有繼續開發,大6抄到沒用,沒新的Instruction Set好多東西都不能優化,3D、H264硬體加速、硬體Encryption等
作者: computer1975    時間: 2015-5-7 23:03

taobao 上買唔到龍芯實体,

你唔好呀Q 了.
gilberta 發表於 2015-4-27 23:12


龍芯2手提電腦之前有買幾百蚊一台,不過比Atom慢到沒朋大,俾你不會用。

龍芯3主機早就出左用AMD chipset,今天3月優先共貸級developer,不過你見到價錢就不想買機,6核CPU主機要賣3千元以上人仔
作者: computer1975    時間: 2015-5-7 23:15

回覆  gilberta

大陸好似日本噉做. 抄唔用既貨甚至抄公開貨色自改. 雞或勁,主要睇你用咩工具,硬件噉簡單. ...
polarhei 發表於 2015-4-30 14:38


X86結構太擁腫。基本上X86 CPU已經是RISC,用micro ops把CISC instruction轉為RISC instruction。要維持X86 backward compatiable 30年已付出不少代價。純比架構,X86會比ARM會耗更多的電,Intel只能用制程優勢扳回一把。

難得是AMD能為X86注入64-bit Instuction Set,Intel自己都是交叉授權AMD 64-bit Instuction Set自用,AMD是X86 64-bit先行者,但真正成功者是Intel。
作者: mlyu    時間: 2015-5-8 09:51

Intel最近又發佈 VLIW CPU同Socket升級BIOS可以用到新U,VLIW前途未明
computer1975 發表於 2015-5-7 22:40



有冇 details??
作者: polarhei    時間: 2015-5-8 11:55

回覆 21# computer1975

看用途, 如果有更多廠商願意在ARM或OPENSPARC落重本, 或者有辦法.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2