作者: bongbong3481 時間: 2014-12-16 20:46 標題: 幾款LINUX 用後感(1/8更新)
本帖最後由 bongbong3481 於 2015-1-11 10:12 編輯
(2014/12/29更新左Printer及VM 模擬軟件, 藍字)
(2015/01/01更新左SLITAZ 中文字及輸入法安裝方法,綠字; 2015/1/6 更新左SLITAZ 4.0安裝系USB 設定,綠字;
2015/01/08更新SLITAZ 4.0 FLASH UPDATE 方法,綠字)
(吹水區POST左,有網友提醒,不是人人都睇到吹水區的 posts,所以系到貼埋,希望對大家有參考價值)
最近裝過幾款LINUX e.g.ubuntu(裝harddisk), lubuntu(裝usb2.0), slax(裝usb2.0), slitax(裝usb2.0), puppy linux(裝usb2.0),分享一下用後感
(沒絕對數值比大家參考,本人接觸linux 1個月左右,以前用開ms window)
電腦配備:celeron dual core cpu 2.6GHZ, USB 2.0, 1G RAM,另加usb wifi 手指(可Soft ap), HP Printer
日常用黎:上網,聽歌,睇戲,文書/email,手機<>電腦wifi share資料,用電腦分享wifi 比手機
=====================================
RAM 需求:slitax, puppy linux, slax < lubuntu,ubuntu
穩定性:lubuntu & ubuntu > puppy linux & slitax > slax
速度:puppy linux&slitax(兩款run on ram)>lubuntu>ubuntu>slax (run on ram但唔smooth)
大小:slitax(ISO 34M)<puppy linux<slax<lubuntu<ubuntu(iso 1G)
user friendly: lubuntu & ubuntu >slax> puppy linux & slitax
SLITAZ 4.0安裝系USB 設定, 有幾個重要步驟(新手關係,唔知點說明):
1。修改/boot/grub/menu.lst , 入邊一般是root (hd1,0) 改成root (hd0,0)
2。以下呢句,我支USB手指系sdb1,如果唔系就改番做sdb1,再加上vga=normal rootdelay=8
kernel /boot/vmlinuz-2.6.37-slitaz root=/dev/sdb1 vga=normal rootdelay=8 quiet
SLITAZ 4.0 UPDATE FLASH(最少要睇到YOUTUBE 同蘋果日報) 一般網上教學e.g.tazpkg 但常用的get-flash-plugin或者tazpkg get-install flash-plugin
好似唔WORK, 下述方法試過可以:
1。自行下載libflashplayer.so
2。自行建立一個FOLDER,/usr/share/flash, 放入libflashplayer.so
3。修改/.profile (好似系隱藏檔)加入export MOZ_PLUGIN_PATH="/usr/share/flash"
網上支援:lubuntu & ubuntu > slax & puppy linux & slitax
適合新手:lubuntu & ubuntu > slax > puppy linux & slitax
中文化:lubuntu&ubuntu > slax(繁體輸入法唔易搵及安裝) > puppy linux & slitax(最後兩款唔易裝中文字體及中文輸入法)
-Slitax可參考http://www.joe-ho.com/slitaz-4-0-%E4%B8%AD%E6%96%87%E5%8C%96/, 系4.0裝中文字及輸入法,跟住黎做便可,自己試過WORK的。過程有些TIPS,果個網教用tazpkg get-install 安裝PACKAGES,但最後找不到SOURCE 而無法安裝,建議系呢個網http://download.tuxfamily.org/slitaz/packages/4.0/ DOWNLOAD晒要用的PACKAGE,PACKAGE名同網上教學有少少唔同,用KEYWORD SEARCH下應該搵到的。第6,7個STEP 唔跟應該沒問題, 一樣睇到中文及打到中文,第6個STEP 如果做左, LOGIN 會有問題。另外,安裝另一款FIREFOX BROWSER,打唔到中文字。
連線上網(用PCCW,免LOGIN):五款都自動幫你連線上網
wifi 設定: 簡單設定
soft ap 分享wifi比手機: lubuntu&ubuntu(系套件中心搵個軟件設定)> slax & puppy linux & slitax(好複雜)
VM模擬軟件: Dosbox(仿MS DOS, 執行各類MS 程式/遊戲,可安裝Ms win 3.1),Virtualbox (執行各類OS e.g.Linux,Ms win,聲稱可行Max Os, 但未成功。另外,自己系Ubuntu 行Winxp, 速度都OK), Wine(可安裝及執行各類Window程式或遊戲,唔系全部都得)。
-Ubuntu/Lubuntu 系軟體中心可自行下載, 好方便 (同類的VM PLAYER系軟體中心搵唔到)。 另外Slax/Puppy linux/Slitaz要另行下載及安裝,新手唔易整。
HP Printer Driver: 幾款大牌子,應該得HP相對SUPPORT LINUX,呢個網http://hplipopensource.com/hplip-web/index.html 專系教人點系linux 裝PRINTER DRIVER,要下載HPLIP (應該是自動執行碼, 要系終端機terminal 輸入指令,跟住網站輸入就得), Ubuntu/Lubuntu 軟體中心都搵到呢個HPLIP(可能舊版) 。
-UBUNTU本身好似內置左HP DEVICE MANAGER(安裝DRIVER過程發現), 安裝HPLIP前,可以試下搜尋UBUNTU內是否己內置HP DEVICE MANAGER, 呢個SOFTWARE比人DETECT/SETTING PRINTER用。
-Lubuntu內置左一個SOFTWARE比人DETECT/SETTING PRINTER,不過安裝完後印唔到野,建議裝番HPLIP
-Slax/Puppy linux/Slitaz, 上網睇有專用HPLIP, 而且好似有安裝問題
=====================================
作者: lazyfai 時間: 2014-12-17 12:06
slax, puppy linux, slitax 都係畀 “外國” 機想只係用手指/SD用嚟做少少嘢而整嘅迷你版Linux, 好難同完整嘅 *buntu 比較
作者: chancho 時間: 2014-12-17 15:24
那麼你喜歡那一個 ?
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-17 19:44 標題: Title
回覆 2# lazyfai
我覺得果三個mini linux用㴝做一般文書機os應該足夠有餘,日常上網,聽歌,睇戲應沒問題,只不過自己吾識點裝中文字同中文輸入,另外提下puppy linux系三個入邊是最多附帶工具
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-17 19:48 標題: Title
回覆 3# chancho
整體㴝講暫時最喜歡 lubuntu,但如果我識點樣系puppy linux裝中文字同輸入法,我會選puppy linux,體積細,速度快,附帶功能最多
作者: cal22cal 時間: 2014-12-18 08:15
好耐冇點 puppy 係可以出中文, 唔知仲得唔得喇

http://www.murga-linux.com/puppy/viewtopic.php?t=82937
http://puppylinux.org/wikka/SCIM
good luck
作者: chancho 時間: 2014-12-18 14:10
archlinux 夠 mini. see www.archlinux.org
有wiki 教安中文
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-18 19:24 標題: Title
回覆 7# chancho
純分享,我前兩天見到兩個算得上最迷你的linux,size得1-2m 幾乎floppy就裝到,而且系圖形介面,同埋用assembly寫,速度應該快
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-18 19:26 標題: Title
回覆 6# cal22cal
我有睇過呢個網,但未深入,吾知點裝野入linux,初部睇到中文化好似吾似bugs
作者: cal22cal 時間: 2014-12-18 20:41
真係太耐冇掂, 唔記得喇,
如果冇記錯, 係 dl 個啲 packages 返落嚟, 再 install,
好似有台灣中文版嘅, 不過所有嘢用 root 行, 危險小小

作者: bongbong3481 時間: 2014-12-18 21:29
回覆 10# cal22cal
系有, 但好似好耐都沒UPDATE
作者: mlyu 時間: 2014-12-18 22:42
回覆 chancho
純分享,我前兩天見到兩個算得上最迷你的linux,size得1-2m 幾乎floppy就裝到,而且系圖形 ...
bongbong3481 發表於 2014-12-18 19:24
邊款 linux?
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-18 23:04
本帖最後由 bongbong3481 於 2014-12-18 23:12 編輯
回覆 12# mlyu
Sorry! 我記錯左, 唔系兩款,應該得一款,
http://www.menuetos.net/download.htm
http://zh.wikipedia.org/wiki/MenuetOS
如果對迷你LINUX 有興趣,分享埋以下(我轉載人地既,自己未玩過)
visopsys:11M
Micro Core Linux :8M
HelenOS:8m
bsd4me:5M
VitasV:4M
minopsos:1.4M
MenuetOS:0.6M
作者: jasonwkc 時間: 2014-12-19 00:21
之前試過玩幾代的UBUNTU
完成度都OK
做乜都可以, 基本上 GUI都做得好好好足夠了
乜都識得自動搞唔使煩, 對硬件要求都唔高
日當使用上網完全OK
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-19 08:01 標題: Title
回覆 14# jasonwkc
好似L/X/Ubuntu 一門三款都好用,我用過Lubuntu,ubuntu,都是吾洗裝driver
作者: lazyfai 時間: 2014-12-19 08:12
MenuetOS 我用過, 佢唔係Linux
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-19 08:34 標題: Title
回覆 16# lazyfai
我自己人雲亦雲轉述,吾識點分。
請問下menuet os速度快吾快? 功能大約點? 見佢用組合語言寫好似好堅咁
作者: chancho 時間: 2014-12-19 08:43
你都好喜歡玩另類, try this : http://www.minix3.org/
作者: PMIII 時間: 2014-12-19 10:57
回覆 17# bongbong3481
這os玩玩或自學原理就好......
作者: PMIII 時間: 2014-12-19 10:57
其實為什麼不提Tinycore?
以前應該是damnsmalllinux的天下(雖然現在無update....)
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-19 12:02 標題: Title
回覆 18# chancho
玩另類原因,主要有新鮮感,而且size 好細,但功能都好多 ,同樣既野,只是1/N的資源就做到,咁另類野都幾西厲
作者: lazyfai 時間: 2014-12-19 16:23
我喺阿媽部EEEPC係用 porteus, 都幾好,又唔大。
作者: toylet 時間: 2014-12-19 18:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-19 20:09 標題: Title
回覆 22# lazyfai
請問porteus可否顯示中文字同中文輸入法? (我發覺support繁體中文的linux吾多,要搞一輪先用到中文)
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-19 21:09
回覆 18# chancho
你呢仔OS可以算系LINUX既爸爸,真系另類
作者: lazyfai 時間: 2014-12-19 22:27
呢啲嘢外國人整, 中文字就多數都睇到, 但輸入法就未必放入去, 始終佢地唔會用到...
回覆 lazyfai
請問porteus可否顯示中文字同中文輸入法? (我發覺support繁體中文的linux吾多,要搞一輪 ...
bongbong3481 發表於 2014-12-19 20:09
作者: bbsunny 時間: 2014-12-20 11:14
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-20 12:45 標題: Title
回覆 27# bbsunny
可以上網,不過局限系英文網站
作者: bbsunny 時間: 2014-12-20 13:10
我知
另外你之前話裝落個RAM DISK,係咪次次開機都要裝???定唔熄機都唔會慢
另外我想裝落個USB去到其他機用,你用緊邊個版本裝落手指
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-20 15:48 標題: Title
回覆 29# bbsunny
我用開lubuntu14.10 裝usb2.0(開機1分鐘內入到window), 因為上網多,firefox 吾set cache disk,只set cache memory
ubuntu 系列本身有個folder預設左比人玩ram disk.
如果你是想將整個linux放 ran disk 玩,slitax,puppy 應該預設左行ram disk, Slax預設吾系行ram disk,boot 機時 接esc 系功能表選。另外,每次boot 機都會裝一次入ram,行ram disk 有個缺點,每次關機都要將ram 入邊既野放番入usb disk ,可能需要好多時間。
你指條link 是指邊度download 個linux? 還是點樣搞ram disk? 兩個問題,用 linux版本名 google下就揾到
作者: bbsunny 時間: 2014-12-20 16:05
回覆 bbsunny
我用開lubuntu14.10 裝usb2.0(開機1分鐘內入到window), 因為上網多,firefox 吾set cache d ...
bongbong3481 發表於 2014-12-20 15:48
我以為行ramdisk要搞多好多野,原來有d有埋預設,試下先
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-20 16:46 標題: Title
回覆 31# bbsunny
如果試左,可否講下用後感?
作者: bbsunny 時間: 2014-12-24 12:14
裝落usb已經有新手必然遇上既問題沒有root的定義檔
作者: crud 時間: 2014-12-24 13:52
我覺得desktop 就應該用mac 或windows
用linux 係自找麻煩
作者: Databases 時間: 2014-12-24 13:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bbsunny 時間: 2014-12-24 14:15
裝左新版既ubuntu落8g手指usb2.0,電腦係u100+ 2g ram,基本上load得有啲慢
作者: bbsunny 時間: 2014-12-24 15:10
用緊8GB 手指ubuntu
裝埋倉頡3代上緊HKEPC
用手指有到好,熄機後抆左USB就好似咩事都冇發生過咁
作者: pipikeung 時間: 2014-12-24 17:58
本帖最後由 pipikeung 於 2015-3-25 21:00 編輯
Re #34 #35 #36
Linux 絕對可在桌面機使用,現在在Linux中安裝中文介面及中文輸入已是十分方便,有些發行版本對中文有十分好支援,只在安裝時選擇「正體中文」後便一切攪妥,連中文輸入法都預備好,裝好即用。想試試可安裝在USB手指上或用virture Box安裝,Linux有不同的發行版本,大部份我都裝過,若版本不支援「正體中文」我會將他漢化並安裝上「中文輸入」軟件,使它能配合Libreoffice使用。我已用了Linux多年,無用Windows唔覺有問題,若要安裝各類型伺服器反而比「視窗」方便多,而且省錢,貼上我上機運行確實可用的多種發行版本如下﹕
Mint Linux 及 Ubuntu
兩者對AMD CPU及繁體中文有十分好的支援,安裝後只要裝上中文輸入軟件,例如「ibus」或「gcin」便立即可以使用,絕對能取代「微軟視窗」。

Slackware


Opsuse

Vector

Fedora

CentOS

Arch Linux

若新手不建議使用Arch Linux因為安裝要在文字模式進行,而且全部的構建都要手動安裝,對新手比較困難,但在網路上也可以找到資料進行安裝,不過肯定要化點時間及功夫才能成功在桌面以圖形介面工作。
以上有些是安裝在virture box,有些是直接上機。當然這只是Linux較流行的部份桌本版,其實Linux還有很多選擇,要因應你自己的要求及能力來選定版本,一般使用不打算安裝伺服器,建議選用Mint Linux - Mate,最新是Mint Linux 17.1。
ElementryOS,發覺非常輕巧,安裝與Ubuntu、Linux Mint相約,對正體中文有很好的支援,基本上安裝後選擇語言支援為漢語 (香港) 或 (台灣),加上預設的ibus中文輸入法,便可使用全中文圖形介面。但無預載辦公室軟件,建議安裝OpenOffice來使用。
貼上ElementryOS截圖﹕




Linux新手使用者亦可試試安裝,但我個人還是覺得Linux Mint 17.1-mate最宜新手使用﹗
作者: cal22cal 時間: 2014-12-24 19:10
linux 做主機, 大大話話十幾年, 唔打機, 只上網, 睇片,
動物機, 夠曬用。
當然唔識飛, 簡單嘅 bash script 想搞乜就搞乜。
xp in virtualbox 就係個死人 m$ office

作者: bongbong3481 時間: 2014-12-24 19:36 標題: Title
回覆 36# bbsunny
試下用Lubuntu,最新iso 檔得670m 左右,我usb2.0 1分鐘內入到 linux window ,同時上網聽歌都好順
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-24 19:41 標題: Title
回覆 37# bbsunny
我就鍾意portable功能,用系第二部電腦上,只要部機硬件吾太新,原則上都吾洗裝driver,一插手指boot到機就用得。
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-24 19:42 標題: Title
回覆 37# bbsunny
我就鍾意portable功能,用系第二部電腦上,只要部機硬件吾太新,原則上都吾洗裝driver,一插手指boot到機就用得,而且吾會留低任何紀錄
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-24 19:48 標題: Title
回覆 33# bbsunny
睇你用咩方法,我暫時沒遇到,我一般用vmplayer run個linux,然後選擇安裝系usb
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-24 19:53 標題: Title
回覆 38# pipikeung
我都同意linux可以當桌面機用,我由dos用到winxp,以前覺得linux 吾適合普通用途,但最近接觸多左linux,其實日常上網,文書,聽歌,睇戲,基本上好user friendly,不過初初用,系有少少吾慣
作者: bbsunny 時間: 2014-12-24 20:31
VMPLAYER
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-24 21:45
本帖最後由 bongbong3481 於 2014-12-24 21:46 編輯
回覆 45# bbsunny
請問你點樣直接裝入手指呢? 直接裝入手指通常都系LIVE USB多,好少RUN ON USB?
我個方法系WINDOW用VMPLAYER 執行 LINUX個安裝程序,個安裝程有得比你選安裝系USB或者HARD DISK
作者: lovefreedom 時間: 2014-12-24 23:03
http://www.pendrivelinux.com/what-is-persistent-linux/
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-25 14:16
回覆 20# PMIII
剛試完TINYCORE LINUX,入邊幾乎咩都沒,要自己上網下載安裝,初初玩如果唔系自動幫你連線上網,都易用,不過真系好細,我支64M手指裝佢黎玩,只是用左20M到,
作者: bbsunny 時間: 2014-12-25 14:26
裝個時揀番usb
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-25 15:08
本帖最後由 bongbong3481 於 2014-12-25 15:13 編輯
回覆 49# bbsunny
Ubuntu/Lubuntu Live CD安裝過程中, 有個步驟可以選擇將ubuntu/Lubuntu安裝系harddisk 或者usb手指, 如果選擇usb手指, 安裝程序就將ubuntu/Lubuntu裝系usb 手指。咁我貪方便,我用vmplayer boot個 live cd iso。
如果你reboot 後,裡面有SET好的倉頡,即你個linux 已裝好系usb 手指, 我想知你點樣裝linux裝入手指?
作者: bbsunny 時間: 2014-12-26 00:08
本帖最後由 bbsunny 於 2014-12-26 00:10 編輯
回覆 bbsunny
Ubuntu/Lubuntu Live CD安裝過程中, 有個步驟可以選擇將ubuntu/Lubuntu安裝系harddisk ...
bongbong3481 發表於 2014-12-25 15:08
入到去裝有三個選擇,一就係取代XP咁上下,二三唔記得,不過揀左最底個,手指要解決沒ROOT的上網睇係就要係格式化做EX4咁上下,重有揀"/"
之後揀手指裝
BTW個20 MB既LINUX有冇倉頡同上網,LOAD得快唔快,我有隻128M封印左好耐
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-26 11:01
回覆 51# bbsunny
20M 左右果個系TINYCORE LINUX,系統幾乎咩都沒(但有軟件中心比人下載軟件),另沒中文輸入同BROWSER,但上網有教點裝中文輸入(我暫時未成功),BROWSER要去軟件中心下載(可以下載opera,比較細,舊版得8M),如果你部機唔洗login 上網,佢會幫你自動連線,然後就可以去下載軟件。
如果你支手指有128M,選擇多好多,可以試下裝slitaz-3.0-xvesa(官網有),用unebootin裝入手指,只用左60M 左右(我支64M手指最後裝左呢個linux,因為功能多好多)。但是,呢個linux 都系唔support 中文。
作者: bbsunny 時間: 2014-12-27 10:47
用手指玩經常出現hang機要load一陣,用緊既頁面變暗少少
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-27 11:07
回覆 53# bbsunny
你指個UBUNTU 用手指玩, 會hang機,load一陣,頁面變暗? 我個Ubuntu 就算裝系harddisk,都有呢3個問題。
我用另一個系列 Lubuntu 裝手指, 因為LUBUNTU 比 UBUNTU輕盈好多, LUBUNTU裝系手指,基本上唔會有果3個問題發生。
作者: bbsunny 時間: 2014-12-27 12:30
會唔會係置換個個空間唔夠,我SET得500M,不過手指冇咁多位都係試下你個個算
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-27 12:48
回覆 55# bbsunny
置換空間應該系用USB手指作虛擬RAM DISK, 如果支手指速度唔快,影嚮好大,但如果唔設定置換空間,好似都影嚮效能(我轉述其它網上資料,自己未試過)
作者: fhleung 時間: 2014-12-29 05:28
很好的 post! thx for sharing
作者: PMIII 時間: 2014-12-29 17:43
回覆 52# bongbong3481
只是提提:我安裝中文成功。
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-29 17:54 標題: Title
回覆 58# PMIII
請問是參考網上資料嗎? 可否比條link? 我揾左些教人裝中文,不過是簡體中文,揾吾到繁體,但我簡體都未裝到
作者: PMIII 時間: 2014-12-29 21:33
回覆 59# bongbong3481
我想主要的問題是應該要download舊版4.x
參考這條link, 將d 簡體中文font和locale轉回繁體就行
http://iluck.org/223.html
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-29 23:02 標題: Title
回覆 60# PMIII
我都是睇呢個網,我都懷疑用左新版
作者: PMIII 時間: 2014-12-30 09:46
回覆 61# bongbong3481
試下download 4.x版,祝你成功。
只是說說:其實tinycore的架構不錯。
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-30 22:04
回覆 62# PMIII
暫時都未得,佢個APP CENTER 好慢,試另一個SLITAZ ,反而可以成功安裝中文及輸入法, 不過好大
作者: pipikeung 時間: 2014-12-31 08:56
本帖最後由 pipikeung 於 2014-12-31 08:57 編輯
將Linux Mint 17.1安裝在USB 32G手指步驟大略如下﹕
1. 先下載Linux iso,燒成DVD或用USB Image Write放入USB手指中。
2. 用以上DVD或USB手指啟動電腦。
3. 利用Live DVD或手指進行安裝。
4. 插入32G USB手指,按安裝指示,選擇其他,自行分割32G手指,我將其分成三部份,20G為 / ,10G為/home,其餘為置換空間 /swap。當然你可以只分為兩部份,一份為 /,一份為/swap便可。
5. 指定安裝grub2放在USB手指上,若你電腦作業系統只有一個硬盤,那麼你的USB手指便是sdb,在其上的分割區分別是sdb1(20G 的 /),sdb2 (10G 的 /home),最後一個是罝換空間 /swap。
6. 按指示設定相關資料,如電腦名稱,使用者名稱,登入密碼等等後便安裝,但安裝時間比較長,我需近45分鐘才完成。
7. 完成後在電腦bios選USB啟動電腦,便大功告成﹗
以上皆是實踐所得,不是想當然啊﹗貼上Linux Mint 17.1裝在USB手指,運行中的截圖以佐證使用中文是完全沒有問題,Linux作業平台可以隨身帶著,非常方便﹗


作者: PMIII 時間: 2014-12-31 09:33
將Linux Mint 17.1安裝在USB 32G手指步驟大略如下﹕
1. 先下載Linux iso,燒成DVD或用USB Image Write放入 ...
pipikeung 發表於 2014-12-31 08:56
我自己就不太建議在usb裝linux(除非真的必要)
反而usb入live cd等linux tools或memtest86等就非常值得,但整grub4dos等setting亦是麻煩
作者: pipikeung 時間: 2014-12-31 10:14
本帖最後由 pipikeung 於 2014-12-31 11:47 編輯
回覆 PMIII
一「D」都唔麻煩,用USB映像檔寫入程式寫入ISO,完成後USB棒可以用來啟動電腦,快捷方便﹗

作者: bbsunny 時間: 2014-12-31 14:20
你用usb3.0定2.0?置換空間大就會快應該就解決到load到會暗畫面既問題,買大啲裝埋file,一隻手指任我行
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-31 19:27 標題: Title
回覆 65# PMIII
我覺得將linux放系usb 有佢的作用,是否必要,要睇每個人需求。 裝系usb最大功用應該系portable,呢個功能可以衍生幾個賣點,e.g.1) 原主機 harddisk 應該吾會留低資料,2)可以當救機手指,3) 可以用來試玩linux,當然可以用vm,但vm 好似有限制。我自己將linux 裝usb,純試玩為主
作者: bongbong3481 時間: 2014-12-31 19:36 標題: Title
回覆 67# bbsunny
如果個linux run on ram,應該吾洗考慮裝系usb定harddisk 還是swap size問題, 我試玩過slitax 同puppy linux ,果種極速快感,真是好難形容 (因為果兩款size 好細,就算用vm玩,果種速度快到,吾似系vm入邊)
作者: YBM 時間: 2014-12-31 20:51
其實以現今的PC spec, 如果不作為server or 再開vm, swap 可以不用專登分個partition.
我由mandriva 開始用linux 作為家用2nd OS, 個陣用AMD 4400+ & 2GB ram 己經無分個過swap, 都用得ok順.
可以睇返依家個swap 有冇用過去決定是否還要獨立set.
作者: pipikeung 時間: 2014-12-31 22:01
無錯是否劃出swap間隔,端視系統本身需要為考量。但我認為現在硬盤大得很,劃出少少空間有其好處﹕
其一,當物理内存(RAM)不足時用以支撑系统和應用程序(進程)運作,這個 swap 空間可以用作臨時存放使用率不高的内存分頁,把剩出內存交給急需的應用程序(進程)使用。
再有,即使你的機器擁有足够多的物理内存,也有一些程序會在它們初始化時殘留出極少再用到的内存分頁,將内容轉移到 swap 空间,從而讓出物理内存空间。對於有發生内存泄漏機率的應用程序(進程),swap 空間更是重要,因為誰也不想看到由於物理内存不足導致系统崩潰。
如果你需要在 Mint Linux下跑虛擬機或者常用休眠(Hibernate),便應劃出 swap 空間。
如果在使用過程中想要清空 swap 空間,可以先禁用 swap,然後再次啟用。以 Mint Linux為例,
sudo swapoff -a
sudo swapon -a
通過系统監視器,例如 gnome-system-monitor,你就可以看到 swap 空間的内容被轉移到了物理内存中。
作者: bongbong3481 時間: 2015-1-1 18:59
回覆 71# pipikeung
我都覺有少少SWAP,效能比沒有好,尤其部機RAM 比較少,加上而加D OS 大部份都鍾意越整越大,食少D RAM 都難。
作者: bbsunny 時間: 2015-1-5 23:43
我裝左個linux ,點樣格式化番
作者: pipikeung 時間: 2015-1-6 07:24
本帖最後由 pipikeung 於 2015-1-6 07:28 編輯
回覆 73# bbsunny
用Linux Command﹕
1. 清除硬盤間隔,創建新間隔
sudo fdisk /dev/sdb (是指向硬盤所以是/dev/sdb,不是間隔/dev/sdb1)
#一定要攪清楚是那個硬盤( /dev/sda, /dev/sdb...),一旦清除了便永不回頭﹗小心小心﹗
Command (m for help):
Command (m for help): d
Selected partition 1
(若只得一個區隔選1,若多個一個區隔便逐一清理,至硬盤完全無區隔)
Command (m for help): n
Command action
extended
primary partition (1-4)
P
Partition number (1-4): 1
First cylinder (1-121597, default 1):
Using default value 1
Last cylinder, +cylinders or +size{K,M,G} (1-121597, default 121597):
Using default value 121597
2. 格式化硬盤成為NTFS
sudo mkfs.ntfs /dev/sdb1
大功告成,硬盤格式化為NTFS
作者: bongbong3481 時間: 2015-1-6 08:16 標題: Title
回覆 73# bbsunny
你個情況是否將一個disk e.g.usb or harddisk入邊只有一個linux? 我有個情況系一個c drive 裝左個ubuntu 同 winxp。 如果系前者,而且你如果是新手,可以用Gparted ,教學可以google 下。提醒一樣野,linux 磁碟機代號同win 完全吾一樣,我用harddisk 容量同使用量分別。
如果你有多餘手指 整支live linux usb,可以用slitaz (live usb 60m左右),佢內置左gparted。
如果你是第二種情況,即一個drive 入邊有ubuntu 同winxp,未試過,如果你成功,可否教下我
作者: bongbong3481 時間: 2015-1-6 08:24 標題: Title
回覆 74# pipikeung
請問是這種做法是否適合以下情況:
因為之前第一次裝linux ubuntu,選擇左將ubuntu 同winxp放系一個hardisk, 可否format ubuntu 佔用的空間為ntfs 比番winxp用?
作者: pipikeung 時間: 2015-1-6 08:51
本帖最後由 pipikeung 於 2015-1-6 08:52 編輯
回覆 76# bongbong3481
當然可以,用Linux Command將間隔格式化為ntfs便可以了。( #你要攪清楚要format的間隔,/dev/sdb1,/dev/sdb2...),因為清除了不能回頭。小心小心﹗
若要圖形介面,可以在手指安裝Linux及Gparted,利用Gparted將間隔格式化。
作者: bbsunny 時間: 2015-1-6 09:54
回覆 bbsunny
你個情況是否將一個disk e.g.usb or harddisk入邊只有一個linux? 我有個情況系一個c driv ...
bongbong3481 發表於 2015-1-6 08:16
我本身都有隻裝機版既usb,問題應該唔大。我以為window可以就咁好似平時咁格式化就得,不過我都知裝linux個時格式化左做非window格式。手指唔係身,得閒先搞
作者: bongbong3481 時間: 2015-1-6 12:21 標題: Title
回覆 78# bbsunny
所以你想系window下 format linux個 drive (印象中好似有軟件做到,類似partition magic果類,但吾sure )? 另外, 是否在harddisk 行雙系統? 如果是,建議google 下"window linux 雙系統卸載",好似吾系format linux 就得
作者: bbsunny 時間: 2015-1-6 13:36
回覆 bbsunny
所以你想系window下 format linux個 drive (印象中好似有軟件做到,類似partition magic果 ...
bongbong3481 發表於 2015-1-6 12:21
我係買左隻32gb手指黎玩,所以諗著解放隻8GB
作者: bongbong3481 時間: 2015-1-6 19:34 標題: 标题
回覆 80# bbsunny
請問8 G 手指 同 32 G 裝咩linux? 我有支64 M Sd 卡手指 同埋 nokia 手機512 M 1.0 sd 卡插系讀卡機,前者行live slitaz linux, 後者slitaz linux 裝系sd 卡上經讀卡機boot機,算是物盡其用,好過放櫃臺
作者: bbsunny 時間: 2015-1-6 19:39
回覆 bbsunny
請問8 G 手指 同 32 G 裝咩linux? 我有支64 M Sd 卡手指 同埋 nokia 手機512 M 1.0 sd ...
bongbong3481 發表於 2015-1-6 19:34
8gb裝ubuntu ,32gb都可能會,如果唔多暢順既話會轉其他試下,始終佢本身有倉頡同中文顥示,唔想太複雜
作者: bongbong3481 時間: 2015-1-6 19:52 標題: 标题
回覆 82# bbsunny
你果兩支手指是usb 2.0還是3.0 ? 如果3.0 ,行ubuntu 應該都順暢。 如果2.0 , 我建議行lubuntu/ Xubuntu 相比ubuntu 應該會順好多,因為資源佔用較少。 另外,三者都應該可以顯示中文及有中文輸入法 ( xubunu我沒用過,上網睇資料而已)
作者: bbsunny 時間: 2015-1-7 00:36
live linux usb 裝個時格式化隻手指,然後退出唔裝
開番window 好似新埋harddisk搵唔到咁搵手指,done
作者: kasterli 時間: 2015-1-7 02:28
回覆 bbsunny
你果兩支手指是usb 2.0還是3.0 ? 如果3.0 ,行ubuntu 應該都順暢。 如果2.0 , 我建 ...
bongbong3481 發表於 2015-1-6 19:52
試過舊機 Xubuntu 真係順好多
作者: bongbong3481 時間: 2015-1-7 08:17 標題: 标题
回覆 84# bbsunny
你意思指用ubuntu live usb 手指boot 機,系安裝過程 格或化手指後退出?
咁你開番個window,系ms window ? 但係 ms window 應該睇吾到linux 格式 ,你live linux usb 格式化可以選fat32. 或ntfs?
作者: bongbong3481 時間: 2015-1-7 08:23 標題: 标题
回覆 85# kasterli
請問你部舊機咩配置? 另外,xubuntu 咩版本?
作者: bbsunny 時間: 2015-1-7 10:50
回覆 bbsunny
你意思指用ubuntu live usb 手指boot 機,系安裝過程 格或化手指後退出?
咁你開番個win ...
bonbong3481 發表於 2015-1-7 08:17
完全正確
之後就好似你上面理解到咁做boot live usb然後扮裝格式化番隻手指做fat32,既方便又快捷
作者: bongbong3481 時間: 2015-1-7 12:20 標題: 标题
回覆 88# bbsunny
呢個方法算是幾簡單,吾需要搞一輪

