Board logo

標題: 有冇方法download rtsp [打印本頁]

作者: Mr.K    時間: 2014-8-7 23:40     標題: 有冇方法download rtsp

有冇方法download rtsp,仲要每個file 限1mb,過左1mb就開一個新file繼續下載,loop到斷線為止?

試過 vlc mplayer msdl,但搵唔倒方法一路斬件一路下載
作者: KinChungE    時間: 2014-8-9 20:51

就咁斬件邊有可能
斬完會冇左header = 播唔到
要重新write過個新header先得
作者: lazyfai    時間: 2014-8-10 00:04

咁樣唔係叫download係叫錄影/recode 喎...
作者: Mr.K    時間: 2014-8-10 00:37

就咁斬件邊有可能
斬完會冇左header = 播唔到
要重新write過個新header先得
KinChungE 發表於 2014-8-9 20:51



    我都有諗過,寫個程式去落反header,但rtsp每一次連線頭幾分一定起格仔,所以分得細就會起哂格仔
作者: Mr.K    時間: 2014-8-10 00:39

咁樣唔係叫download係叫錄影/recode 喎...
lazyfai 發表於 2014-8-10 00:04



    我可能可以由呢個方向出發諗過點做
作者: KinChungE    時間: 2014-8-10 00:55

我都有諗過,寫個程式去落反header,但rtsp每一次連線頭幾分一定起格仔,所以分得細就會起哂格仔 ...
Mr.K 發表於 2014-8-10 00:37


你仲要分響邊個位先係一個frame
如果你半個frame中間斬, 死硬
仲要係I Frame先好斬, 斬左B/P frame片頭又係爛
作者: Mr.K    時間: 2014-8-10 22:30

回覆 6# KinChungE


    等我再研究下先,玩玩下片其實都好復習,謝謝你





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2