標題: [操作疑難] 請問Linux有冇類似netsetman果類轉network setting嘅application ? [打印本頁]
作者: a2940u2w 時間: 2014-7-31 09:58 標題: 請問Linux有冇類似netsetman果類轉network setting嘅application ?
請問Linux有冇類似netsetman果類轉network setting嘅application ?

| 歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) | Powered by Discuz! 7.2 |