作者: chi333 時間: 2014-7-17 08:27 標題: 邊套繁體中文linux係最易用?及可安裝於amd 5350機款上
本帖最後由 chi333 於 2014-7-17 08:28 編輯
小妹我諗住部itx裝linux
但對呢方面唔係好識
主機是amd am1 5350,有邊套linux可以支援到呢隻cpu?
主機板drive要點處理?我睇過塊板係無linux 用drive,咁係唔係用唔到?定話linux內建的通用dirve可以支援到呢塊板?hdmi個d點攪?sata 3、usb3等等...個d又點處理?
http://www.asrock.com/mb/AMD/AM1B-ITX/?cat=Download
而且邊一套linux對初學者黎講係最容易學?
我上網睇過下見到一款Ubuntu 14.04算係好新下,唔知呢套支唔支援到?
作者: toylet 時間: 2014-7-17 19:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chi333 時間: 2014-7-17 21:49
建議大大先用 VirtualBox 行 Linux VM 玩下先!
再慢慢研究 AM1 motherboard 有無齊全的 Linux drivers!
記 ...
toylet 發表於 2014-7-17 19:22
VirtualBox ....唔識
我需要好簡單,文書、上網、睇片、簡單相片處理、燒錄VCD(老父D粵曲卡啦OK BACKUP燒回做VCD )
因為部機會放係老父家中,所以不會經常用,每星期用兩日左右,
都會PRINT野,DRIVE方面如何? CANON PIXMA MG227 用到嗎?
作者: toylet 時間: 2014-7-17 23:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunlite 時間: 2014-7-18 10:58
I believe the iso of ubuntu is a liveCD. You can just boot from it and see if it has the function/driver you need.
作者: wct 時間: 2014-7-18 12:15
試下Ubuntu,佢有個係 windows入面行嘅install program,行完可以 Windows & Linux dual boot。試左唔鍾意,入番Windows uninstall就得,冇任何手尾跟。
個install program會係你個harddisk生一個around 20GB嘅file,套Ubuntu就裝係入面,唔會攪你harddisk嘅其他野,唯一唔好處係唔可以響Windows同Linux之間抄file。
作者: wct 時間: 2014-7-18 12:17
I believe the iso of ubuntu is a liveCD. You can just boot from it and see if it has the function/dr ...
sunlite 發表於 2014-7-18 10:58
LiveCD 太慢喇,每次reboot完又會冇晒setting
作者: chi333 時間: 2014-7-18 13:18
睇大大不是想學 Linux, 建議都兮用住 Window$ 先啦!
**得閒先**搵隻無用的舊 hard disk 駁落去部 5350 試 ...
toylet 發表於 2014-7-17 23:51
WIN8.......咪攪,上次用推廣買左套用左唔夠一個月我已用原價唔記得二百幾定三百幾賣左比同事,
因為佢剛好壞機我整好發現佢用番梘順個手賣左比佢,
佢用起黎無乜所謂,只要上到網打到字就得,所以佢用到...
但我真係頂唔順佢個D一格格...仲要D格仔大細無得自定.....
想要用多重視窗又要去桌面,多重手續...
WIN 7我自己主力機用緊,但部ITX會放係老父家,
我一個星期最多返去兩日,其餘時間無人會用部電腦,
用八百幾買套WIN7 好似唔多值
呢套ITX都係因為我壞機趕住用先買
作者: 高登阿伯 時間: 2014-7-18 13:41
回覆 5# sunlite
You can use pendrive to make a bootable USB thumbdrive from ubuntu ISO image, it can run as boot disk if you system can be booted from USB. It retains setting in the USB drive and untouched for Windows drive. The speed is not as fast as hard disk but acceptable, much faster than LiveCD.
作者: 高登阿伯 時間: 2014-7-18 13:45
回覆 6# wct
用手指行Pendrive連install program都唔駛行,仲可以兩邊互抄file。有時windows發神經del唔到嘅file,我都係boot手指用Ubuntu攪掂。
作者: toylet 時間: 2014-7-18 20:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chi333 時間: 2014-7-18 21:17
部機係我用...老父唔用的,佢只會用PRINTER 影印証件文件咁
佢要整任何野都會等我返去先整,所以佢唔會攪部電腦
作者: toylet 時間: 2014-7-18 21:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chi333 時間: 2014-7-18 21:38
就係擔心呢樣
作者: toylet 時間: 2014-7-18 22:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chi333 時間: 2014-7-18 22:17
AM1 我用緊,等整好我原本個部電腦我會拎返AM1返去老父家
[attach]1697430[/attach]
作者: TH30 時間: 2014-7-18 22:32
一定要ITX嗎?考慮去二手區汁部包Win7既2手廠機仲乾手淨腳
而且睇你個case最好設定可以由你家remote入去令尊家中部電腦
政治不正確都咁話,老人家用機穩陣行先,本身唔熟linux加上不方便on site main真係諗過度過先好
作者: chi333 時間: 2014-7-18 22:36
本帖最後由 chi333 於 2014-7-18 22:53 編輯
ITX 已有完整一部係度用緊,
老父唔會用部ITX,唔洗擔心
部ITX如果真係裝到LINUX都係只得我一個人用,
只不過部ITX係放在係我老父家
-----------------------------------------------------
唔知攪乜鬼...入唔到 http://www.ubuntu-tw.org/
我星期四係公司都入到,但今日用自己部電腦入唔到
作者: 高登阿伯 時間: 2014-7-19 00:13
回覆 18# chi333
要新版ISO可以去呢度:
http://www.ubuntu.com/download/desktop
用Pendrive手指行Ubuntu,你部ITX有冇driver一試就知,唔用關機抽走手指,重新開機就行翻WINDOWS。
作者: KinChungE 時間: 2014-7-19 20:07
Windows 8.1可以set一開機就入桌面
Windows 8.1 Update 1認到冇touch screen就自動幫你預設入桌面, 連set都唔使
作者: rayman 時間: 2014-7-20 15:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chi333 時間: 2014-7-20 17:29
本帖最後由 chi333 於 2014-7-20 18:04 編輯
買左部新ITX,暫時真係無乜錢買軟件,
咁算唔算行到?
[attach]1697986[/attach]
[attach]1697985[/attach]
試過用前置USB3.0,插鍵盤滑鼠有反應,但插MOTO G 無反應,電都叉唔到,
試過開MP3,但播唔到,係唔係一定要上網裝D軟件先得?
[attach]1697987[/attach]
作者: untvb 時間: 2014-7-21 12:21
你試下
- sudo apt-get install ubuntu-restricted-extras
作者: Argon 時間: 2014-7-21 15:02
mp3的話, install 果陣有問過你裝唔裝埋第三方codec架, 你果陣應該冇tick到, 所以播唔到, 你而家install 返都得, search一下就有辦法
btw, 認到CPU唔代表有埋其他driver, AMD機裝linux最麻煩係冇display driver
你試下開段youtube 1080片黎睇下, 應該會好lag, 好似睇緊幻燈片咁
作者: wct 時間: 2014-7-21 16:20
放心 Canon printer/scanner 有齊 Windows, Mac 同 Linux drivers
作者: wct 時間: 2014-7-21 16:29
AMD chipset 行 Linux 最大問題係display driver,不過亦係最易解決,只要買張$1XX nVidia display card 就得。
作者: Xapple 時間: 2014-7-22 11:08
我試過幾个distro,,,無煩惱的
1. Linux Mint (non Debian version)
2. OpenSuse
可以用liveCD 試下,,,
我長用的有 KDE(classic interface)
作者: chi333 時間: 2014-7-22 16:37
我試過幾个distro,,,無煩惱的
1. Linux Mint (non Debian version)
2. OpenSuse
可以用liveCD 試下,, ...
Xapple 發表於 2014-7-22 11:08
我都係用隻live usb黎開機試下,未確實裝落hdd裡面,我要確定燒錄及用printer個d先,都ok的話先裝入hdd
當然都會試下上面d師兄咁講,試播1080p片
作者: LTan 時間: 2014-7-24 16:07
回覆 28# chi333
Phoronix 有好多關於AMD Athlon 5350嘅文章,請去睇下:
http://www.phoronix.com/scan.php ... n_sempron&num=1
Phoronix(好似多數)用Ubuntu。
作者: freedombuyer 時間: 2014-7-24 16:46
live iso/usb 因為容量限制,driver未必齊,只會包括最大路的基本driver,就算boot起部機入到ui,但仍有可能有部份硬件未可正常工作。始終live iso/usb跟實體安裝是有很大分別的。
以我個人經驗,amd display card driver並不是最難搞,而是某些牌子的網絡卡、wifi卡等官方無linux driver的時候,才是最難搞。amd card driver有開源版,也有官方閉源版,安裝/更新都不難,新手都識裝。最緊要自己試,唔好人云亦云。建議搵隻舊hdd來自己裝隻ubuntu 14.04 lts(建議新手用ubuntu,網上支援較多),然後再看看所用硬件有無正常工作,如有,可上網查詢該牌子/晶片型號有無linux的driver,或者有關的解決方法。唔自己實際試過,齋問係問唔出結果的。
又或者已知自己部機所有硬件/晶片牌子/型號,先在網上搜尋有關linux driver,確認有才安裝,省卻調試的時間。
作者: chi333 時間: 2014-7-26 21:07
謝師兄....但我英語無能力閱讀,用GOOGLE個網頁翻出黎......唔明講乜.....
有無D繁體教學網?
live iso/usb 因為容量限制,driver未必齊,只會包括最大路的基本driver,就算boot起部機入到ui,但仍有可 ...
freedombuyer 發表於 2014-7-24 16:46
THX 師兄
作者: control1 時間: 2014-7-26 21:52
ubuntu的中文教學很易找的說
http://blog.ubuntusoft.com/ubunt ... r.html#.U9OuqdYvDmg
http://forum.ubuntu.org.cn/viewtopic.php?t=445434
http://itbbs.pconline.com.cn/soft/50758875.html
http://wiki.ubuntu.org.cn/Ubuntu ... _.E9.A9.B1.E5.8A.A8
作者: LTan 時間: 2014-7-26 21:53
回覆 31# chi333
繁體教學網唔知道,簡體就有:
http://wiki.ubuntu.org.cn/%E9%A6%96%E9%A1%B5
佢得到Ubuntu 官方認可,有教人安裝方法等等。
Phoronix 嘅文章證明咗,Athlon 5350電腦裝Ubuntu冇問題。
好似已經有師兄指出,Ubuntu幾多人用,支援幾好。上網用英文搜尋Linux問題好可能搵到用Ubuntu嘅人討論。冇特別留意中文多唔多,似乎都唔少。
要聲明下,我唔用Ubuntu,冇用過Athlon 5350。
祝順利!
作者: LTan 時間: 2014-7-26 21:56
回覆 31# chi333
頭先嘅網站原來有繁體版:
http://wiki.ubuntu.org.cn/index. ... amp;variant=zh-hant
作者: chi333 時間: 2014-7-26 22:04
大好了!感謝你師兄
作者: pipikeung 時間: 2014-7-27 09:16
Linux有不同的發行版本,大部份我都裝過,若版本不支援「正體中文」我會將他漢化並安裝上「中文輸入」軟件,使它能配合Openoffice使用。貼上我上機運行確實可用的多種癹行版本如下﹕
Mint Linux 及 Ubuntu
兩者對AMD CPU及繁體中文有十分好的支援,安裝後只要裝上中文輸入軟件,例如「ibus」或「gcin」便立即可以使用,絕對能取代「微軟視窗」。

Slackware


Opsuse

Vector


Fedora

CentOS

Arch Linux

若新手不建議使用Arch Linux因為安裝要在文字模式進行,而且全部的構建都要手動安裝,對新手比較困難,但在網路上也可以找到資料進行安裝,不過肯定要化點時間及功夫才能成功在桌面以圖形介面工作。
以上有些是安裝在virture box,有些是直接上機。當然這只是Linux較流行的部份桌本版,其實Linux還有很多選擇,要因應你自己的要求及能力來選定版本,一般使用不打算安裝伺服器,建議選用Mint Linux - Mate,最新是Mint Linux 17。
作者: freedombuyer 時間: 2014-7-28 17:08
以使用人數、網上支援量來講,ubuntu可以講係最多的發行版之一,而且新手用來上手比較直觀易用。如果已有一定的使用經驗的話,才建議使用其他發行版,免得花多眼亂,無所適從。先用好一個發行版,再試其他發行版為好。
ubuntu的中文網上資源,兩岸三地中以大陸最多,因為最多人用,同時技術人才也最多,其次是台灣,但活躍程度同大陸仍然差得多。建議可到大陸的論壇上找資料:
http://forum.ubuntu.org.cn/
希望對你有所幫助。
作者: cheuk3 時間: 2014-7-29 12:28
linux mint 17啦
作者: joseph1125 時間: 2014-7-29 14:55
Elementary OS?
作者: pipikeung 時間: 2014-7-31 13:06
閒來無事,見有網友推介ElementryOS,故下載來裝裝試試,發覺非常輕巧,安裝與Ubuntu、Linux Mint相約,對正體中文有很好的支援,基本上安裝後選擇語言支援為漢語 (香港) 或 (台灣),加上預設的ibus中文輸入法,便可使用全中文圖形介面。但無預載辦公室軟件,建議安裝OpenOffice來使用。
貼上ElementryOS截圖﹕




Linux新手使用者亦可試試安裝,但我個人還是覺得Linux Mint 17-mate最宜新手使用﹗

