作者: Databases 時間: 2014-1-20 10:52 標題: FreeBSD 10.0 正式版发布!
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ncmm 時間: 2014-1-20 14:34
我係唔會走回頭路比BSD玩架啦!師兄你放LINK都無用!死心拉

(結果:DOWLOAD緊FreeBSD-10.0-RELEASE-amd64-dvd1.iso)
作者: kirafung 時間: 2014-1-20 17:21
完全唔識都 dl 黎玩下先
作者: MCHK001 時間: 2014-1-20 18:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Databases 時間: 2014-1-20 18:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JackWu 時間: 2014-1-20 19:57
RC1試到RC5, 終於到Stable
作者: Casper_HK 時間: 2014-1-26 19:06
Excellent!
作者: uxuq 時間: 2014-1-30 22:04
基於FreeBSD的 PC-BSD 10也剛正式推出了
作者: computer1975 時間: 2014-2-4 11:44
x2
玩到7巳經沒再玩,Kernel剛開始有Binary Update。Software就沒有Binary Update,個時仲用緊P4 2.8G / 1G RAM下下更新Ports,自己compile想死
作者: t1066 時間: 2014-2-4 18:51
e3 1230 16G RAM
啱啱update完到10.0
用咗大約4個鐘compile咗400+個ports
作者: Databases 時間: 2014-2-4 18:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: t1066 時間: 2014-2-5 09:27
回復 11# Databases
最主要係Desktop嘢,compile得最耐嘅係Firefox同Virtualbox。Server方面就無嘜經驗。
作者: mikeckm 時間: 2014-2-5 11:48
Ching 乜今大感足? 其實 BSD PF 做 Firewall Gateway 真係幾好,另 FreeBSD ZFS snapshot technology,BSD 一向以 Security 同 Stable 見稱,始早 Mac OS 10.X 個底都係由 FreeBSD 開發出來。
作者: Databases 時間: 2014-2-5 11:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ncmm 時間: 2014-2-5 11:50
Ching 乜今大感足? 其實 BSD PF 做 Firewall Gateway 真係幾好,另 FreeBSD ZFS snapshot technology, ...
mikeckm 發表於 2014-2-5 11:48
都無咩,重要係LUNIX追得太近,野又多,文章教學又齊。
BSD 咪又係UNIX,身邊想搵個人問野都難.
不過我又裝左入VM玩。
作者: Databases 時間: 2014-2-5 11:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mikeckm 時間: 2014-2-5 12:01
未各取所需羅,我都係用 CentOS 多,公司 d 機 Web App / Database 行 BSD就一定唔會,我宜家 internal firewall 分開 d Zone 用 OpenBSD PF,另有部 Backup NAS 就行緊 FreeBSD ZFS,BSD 流行係商用就唔會 Ga La,你話用來特定用途,同高手用來 Tailors make 自己 Project 就多,當年 Hotmail 起家時無人估到 $M 用 FreeBSD
作者: ncmm 時間: 2014-2-5 12:04
請問CHING兄 可以敎吓小弟入門 Freebsd 嗎? 因為上回佢 install 時,我跟tutorial 做去 install gn ...
Databases 發表於 2014-2-5 11:58
BSD上邊行KDE同Gnome,唔係一直都好慢+好多問題架咩
返屋企又試下先
作者: mikeckm 時間: 2014-2-5 12:05
我只係想用FreeBSD +MYSQL Server / PostgreSQL / Nginx + ZFS snapshot. 為何全部敎學都係Centos ...
Databases 發表於 2014-2-5 11:50
因為 CentOS follow 左 Redhat Enterprise kernel 同 d package / UI 又似 一定多人用,我老闆講 Redhat 佢就話出 Linux 果間公司,CentOS 係 Free version ,真係深入民心,個笑到我
作者: ncmm 時間: 2014-2-5 12:08
未各取所需羅,我都係用 CentOS 多,公司 d 機 Web App / Database 行 BSD就一定唔會,我宜家 internal f ...
mikeckm 發表於 2014-2-5 12:01
BSD退下火線係正常,講真,都堅係難搞,以前都仲可以去UHOME討論區問高手,而家搵人識都難。
我公司得返台GATEWAY係OPENBSD,仲要上幾手起完放係到用到而家
。作者: Databases 時間: 2014-2-5 12:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mikeckm 時間: 2014-2-5 12:17
香港都唔多講 Linux Forum,呢道都算係有好多 Ching 係高手,但 CDROM,你唔通期望 discuss uwant 有人答到你咩,10 個 Post 9 個問點裝/點用 重要用 UI 個隻,言歸正傳,裝就唔難裝,但我好多時用慣左 Linux 果 d mount point 記錯或打錯 command 就時常有,同無今多 package 有 binary 重有埋 apt-get yum 直裝今無痛羅,宜家有 pkgng 叫好 ga la。
作者: mikeckm 時間: 2014-2-5 12:25
我知喎。 因為部份 mysql (5.5 以上) / mariaDB + PostgreSQL 係要用到某 gnome GUI.... 呢方面cen ...
Databases 發表於 2014-2-5 12:10
phpMyAdmin 絕對唔可以生產 / 營運用的。
呢句好認同,宜家攪到公司個 SA 簡單 SQL Statement 都唔記得,係囉,你唔另外起部機裝 Gnome ;用番個 DB port connect 入番 DB 部機?(如 : MySQL MySQL Workbench)今未唔洗係 DB 部機裝 Gnome。
作者: qweefb 時間: 2014-2-5 12:27
其實我個人比較喜歡用FreeBSD去起伺服器,預設程式唔會太多,設定上都比較統一
但係真係太少人用,尤其係香港,有時想搵下同好傾下都難......
作者: Databases 時間: 2014-2-5 12:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mikeckm 時間: 2014-2-5 12:47
因為重有secure remote access e.g. spring secuirty... + Backup..最完美當然 ZFS 取代NFS。
...
Databases 發表於 2014-2-5 12:39
唔知你個 DB 有幾忙,但聽你講行得今多野重係 Gnome UI,部 Server 都 8 Core U / 16G RAM 無走雞。
作者: Databases 時間: 2014-2-5 13:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mikeckm 時間: 2014-2-5 13:09
果個 Tim Cook 已比d 錢充沛左個腦 ($$$iphone$$$),我上份工公司係同 design 有關,個時都想買部 X Server Rack Mount 個隻,最後連 X Server 都 cut 左,唔通用 Mac Mini Server 咩,所以已放棄左 Mac 念頭,或者幾部新 Mac Pro,全 Thunderbolt HDD,今未 Fix 到羅,但好好好貴。
作者: Databases 時間: 2014-2-5 13:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ncmm 時間: 2014-2-5 13:15
果個 Tim Cook 已比d 錢充沛左個腦 ($$$iphone$$$),我上份工公司係同 design 有關,個時都想買部 X Ser ...
mikeckm 發表於 2014-2-5 13:09
OSX SERVER又係問題多多,D權限都唔知做咩, 散左好似無散咁。
又成日唔知為咩自已就轉左權限。
真係比OSX SERVER玩到嘔電,不過......點都好過對住SCO UNIX
作者: ncmm 時間: 2014-2-5 13:17
香港都唔多講 Linux Forum,呢道都算係有好多 Ching 係高手,但 CDROM,你唔通期望 discuss uwant 有人答 ...
mikeckm 發表於 2014-2-5 12:17
自從UHOME關門大吉,UHOME討論區死埋,好難搵到D高手了
作者: Databases 時間: 2014-2-5 13:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ncmm 時間: 2014-2-5 13:25
http://www.xinuos.com/
我是惡夢
分分鐘都玩死你
作者: mikeckm 時間: 2014-2-5 13:26
又証明左你係高人,SCO UNIX 都用過,我最舊最舊都係 HP UNIX 夾 MRG PRO 套所謂 ERP System,成間廠都靠部 HP 3000 UNIX 機,如果時有 Suse Enterprise Linux ,應該一早轉左。
作者: mikeckm 時間: 2014-2-5 13:29
香港 d 所謂大公司或機構,都係迷信 MS Windows + MSSQL 或 Oracle + IBM AIX,你同 d 管理層講,都起碼你對上個大佬知你攪乜,先推到。
作者: ncmm 時間: 2014-2-5 13:39
師兄,你講笑好啦,我當年係比SCO玩,唔係玩SCO,而家睇見SCO都腳仔軟。
講真我情願對住公司幾台MAC SERVER都唔想再對住D UNIX。
(PS:公司D MAC SERVER,都差唔多轉晒做WINDOWS SERVER了。)
作者: mikeckm 時間: 2014-2-5 14:21
(PS:公司D MAC SERVER,都差唔多轉晒做WINDOWS SERVER了。)
呢樣重大鑊,唔通又要歷史重現,$M 又靠 Hyper-V 3.0 打瓜 VMWare,Windows 又一樣好唔好,就係自己所謂 $M Standard 攪 d 大家學左 d 正統野,變左 $M d 野,但又無今好用,重要學錯野,如當年攪個乜 X.400 Exchange Protocol ,未又係 IMAP 包左係 條 Tunnel 道,又好似發明左 d 乜今,你公司如轉曬 Windows,真係請個識用 UI Operator + SI Service 攪掂,我地收得工。
作者: ncmm 時間: 2014-2-5 15:07
本帖最後由 ncmm 於 2014-2-5 15:20 編輯
咁又唔係WOR。
VMWare 有個好惡GE地方,理得你咩CPU,個VMDK同VMX只要唔係爛GE,都照開到機.
HYPER﹣V......AMD機做左GHO轉做VHD,然後放入INTEL CPU SERVER2012.R2 個HYPER V ROLE到.
機都唔比開
再講,我依D爛人,邊有咁易死。
我叫得佢地玩HYPERV,隻艦又邊有咁易喳架
作者: mikeckm 時間: 2014-2-5 15:41
可能我全 Intel Server 無你呢個問題,其實行 Hyper-V CPU Compatibility Mode work 唔 work ?
見$M 記吹到 Hyper-V 3.0 好似 VMWare Killer 今。
作者: ncmm 時間: 2014-2-5 16:00
可能我全 Intel Server 無你呢個問題,其實行 Hyper-V CPU Compatibility Mode work 唔 work ?
見$M 記 ...
mikeckm 發表於 2014-2-5 15:41
係就係追住VM黎打,不過講到對決實戰,點同VM打。
只係講管理工具同轉移速度,VM就強夠晒勁。
再講,我可能得一台VM(ESX OR HYPER.V) SERVER。
而家一把無情火燒左,D BACKUP VM可唔可以好快咁轉去第二部PC/MAC頂住先?
VM方法就多多的是,我事旦搵台IMAC/MACBOOK都做到。
你睇HYPER.V 點玩?又咪要起返個2012.R2 OR HYPER.V SERVER先有得玩。
不過公司黎講,錢先係一個問題。
2012.R2,一台物理跟兩台VM,咁玩法其實幾吸引.
反正公司大把SERVER......
作者: Databases 時間: 2014-2-5 16:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: t1066 時間: 2014-2-5 18:32
如果唔想compile嘅話,可以試下
pkg install gnome2 或者
pkg install kde4
作者: Databases 時間: 2014-2-6 15:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JackWu 時間: 2014-2-6 16:54
自己compile又有箇中樂趣的, 可以用default clang+llvm, 又可以轉去gcc玩下比較binary效能.
作者: Databases 時間: 2014-2-6 17:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JackWu 時間: 2014-2-6 17:15
玩FreeNAS會不會簡單點?
作者: Databases 時間: 2014-2-6 17:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: t1066 時間: 2014-2-6 21:26
回復 44# JackWu
所以我嘅年呢都係update /usr/src,make buildworld, make buildkernel, make installkernel, mergemaster...
作者: sasa13 時間: 2014-2-15 22:21

