作者: vagrantno13 時間: 2026-6-15 11:28 標題: 唯一到期日無法完成政府「EV屋苑充電易資助計劃」
電動車日漸普及,不少屋苑透過「EV屋苑充電易資助計劃」安裝充電基礎設施,不過,藍田麗港城卻在有資助下,每名車位業主仍需付約28,000元的安裝費,更甚的是承建商「保德營造工程有限公司」以不同原因停工,在工程擬定完成前的4個月,完成進度亦僅有8%。工程最後出現「爛尾」,至本來的完工日(6月5日)仍無法完成,是目前唯一在合約到期日仍無法完工的資助項目。
麗港城充電基礎設施安裝工程爛尾
作者: wah9134 時間: 2026-6-15 17:14
又是合謀報價、圍標活動,祇是在電房拉條電線出車場每個位,最大工程是加個電表箱,環保處每個位都先比幾萬,還要業主補幾萬,獨立業主自已做就話比較貴,食水都幾深下!又食左成千萬!
作者: kanduki 時間: 2026-6-15 17:33 標題: 夾三皮都嫌貴入返油算吧啦...
成卅幾年樓
我唔知個車場有幾地獄
話哂每個車位拉條7kW都同間多間劏房俾電差唔多
唔夠空間就算無爛尾如果叉起電上唻搞到啲蛇同鎗過哂界
有其他車位想加應該都無第班車搭
作者: shingzhk 時間: 2026-6-15 19:55
本帖最後由 shingzhk 於 2026-6-15 19:57 編輯
點, 呢類資助工程全部都係大茶飯, 類似既事周地都係
https://www.hk01.com/18%E5%8D%80 ... 1%E5%A4%BE%E9%8C%A2
將軍澳日出康城領都停車場加裝電動車充電樁,停車場車位業主要為每個車位付2.1萬元,有現時非駕駛電動車的車位業主不滿「被夾錢」,又質疑業委會沒有採納最低價的標書,反而選擇中間價的標書。
原文網址: 將軍澳領都停車場裝電動車充電樁 有駕汽油車車位業主不滿要夾錢
大維修如是, 充電位如是
唔死返百幾二百人都唔洗指意有人跟進
作者: kanduki 時間: 2026-6-15 21:49
就算真係4咗百幾兩百
又跟進咗啲乜出唻?

作者: shingzhk 時間: 2026-6-15 22:19
當然有成果, 當局已經釋出明確訊號
"冇背景既就唔好玩得太過份, 有人照既就麻煩繼續"
作者: vagrantno13 時間: 7 天前 09:23
我住村屋(太舊只能裝單相32A 即6.6kw), 因表妹夫出部Aion UT, 剛安裝充電盒(安裝連設備花費近$9千), 我角度屋企充求方便, 他的電車充60% 即30 kwh需近5小時, 我的smart#5 充60% 即60 kwh 更需要近10小時, 安裝充電設備建議至少11kwh, 不然充電出面快充較好.我老婆工作地點$20/22kwh($0.91), 比中電掛獨立錶或外面充電站便宜.
作者: vagrantno13 時間: 7 天前 09:29
回覆 3# kanduki
要看設計方式, 有的設計可將充電盒吊在空中, 用時降落用, 而且不用連結充電線, 插回自己充電線使用, 就不會一大推線.
作者: kanduki 時間: 7 天前 12:19
我住村屋(太舊只能裝單相32A 即6.6kw), 因表妹夫出部Aion UT, 剛安裝充電盒(安裝連設備花費近$9千), 我角度 ...
vagrantno13 發表於 2026-6-16 09:23
住宅單位一係得單相電就6.6kW
出得三相電就造到22kW唔會整得11kW
尤其當架車嘅OBC得單相6.6kW充電速度就祇有3.3kW
作者: PPLd 時間: 6 天前 07:13
I know a place in Kun Tong with 3 phase but 7kW.
It is actually better than usual 11 or 22kW design other than slower.
That said, why OBC 6.6 will only have half?
作者: vagrantno13 時間: 6 天前 09:22
本帖最後由 vagrantno13 於 2026-6-17 10:09 編輯
回覆 10# PPLd
hong kong's Volt is 220V or 380V, Volt can't not maximum, my example 220V 32A, but volts are about 208-215 ~ 6.6Kw.
作者: kanduki 時間: 6 天前 12:29
本帖最後由 kanduki 於 2026-6-17 12:32 編輯
回覆 10# PPLd
11kW鎗嘅電源係220V*16A*3P
架車淨係食到單箱AC的話咪就得11kW嘅三分一
三相又得7kW的話 咁好可能係向排得10A嘅掣度攞電
作者: vagrantno13 時間: 5 天前 13:03
回覆 12# kanduki
要看每架電車AC 上限kw, 老婆公司三相充電盒可選20 或32A , 老婆同事atto2 只能食盡11kw, 而我smart#5 可食22kw.
作者: PPLd 時間: 3 天前 07:16
回覆 PPLd
hong kong's Volt is 220V or 380V, Volt can't not maximum, my example 220V 32A, but vol ...
vagrantno13 發表於 2026-6-17 09:22
I dont understand what you are talking about.
What is "can't not maximum"?
Anyway that havent solved my question of why only half "尤其當架車嘅OBC得單相6.6kW充電速度就祇有3.3kW"?
作者: PPLd 時間: 3 天前 07:18
本帖最後由 PPLd 於 2026-6-20 07:22 編輯
Yes, obviously that commercial building limited output to 10A to enhance efficiency which I like. So I was giving you a real life example of not a must to get 11kW with 3P.
You said if only 1-phase then our intake is much lowered (in fact by sq rt 3 not 1/3 assuming near ideal pf).
But that havent solved my question of why only half "尤其當架車嘅OBC得單相6.6kW充電速度就祇有3.3kW"?
He said he has 6.6kW 1p. Why would the car suddenly drop to 3.3 when he can take 6.6?
Where did you calculate the 3.3?
作者: billyyau 時間: 3 天前 08:26
回覆 14# PPLd
佢應該係想講嗰啲三相16a嘅充電機,唔支援三相充電的電動車就只食到單相16a嘅意思
不過重點係邊有人會安裝呢啲機,一般私人位都會安單相32a機,一日充八個鐘已補回超過300公里,的士都夠用啦
作者: kanduki 時間: 3 天前 12:35
回覆 16# billyyau
以前未拆果啲政府多層車場會咁裝
我估應該怕個個都泊單邊位充電
搞到全部車都扯埋同一相電
而家啲所謂有250kW嘅快充場
都係成個場得一架車充先有250kW
到夜晚收費平時先五架車一齊插鎗起錶
咁就每架先分得果50kW

作者: PPLd 時間: 3 天前 13:58
Even 3-p to 1-p while maintaining same 16A, it is still not halved from 6.6kW to 3.3kW.
作者: 小馬馬 時間: 前天 08:41
如果作為車位業主+EV車主,
好現實嘅考量,用幾皮嘢只係安到11kW、甚至7kW嘅電樁,
吸引力好有限…………
作者: kanduki 時間: 前天 09:34
如果一年揸到兩萬公里
架車每公里又要兩個半油錢的話
咁每年淨油錢都成五皮嘢
隨便問過Ai車位有插蘇充電的話
每個月租值可以增加半叉到叉半嘢到
作者: vagrantno13 時間: 昨天 10:10
回覆 19# 小馬馬
除非你住獨立屋拉三相電, 不然新型的屋苑只能7Kw, 最重要每架電動車支援AC 上限, 尤其國內平價車上限7kw.
作者: usei 時間: 昨天 12:01
回覆 12# kanduki
一般住宅無 3P
220V * 15A = 3.3KW
非工廈無預留咁多電
可能要挖路拉電線
作者: kanduki 時間: 昨天 12:40
近年住戶轉咗LED照明同變頻冷氣
每戶啲持續用電應該減輕唔少
祇係熱水爐都係幾乎都係發熱線式
(家用級熱泵熱水爐上個年代推廣失敗)
濫派充電錶位的話仍然有機會向一齊用電果陣扯冧大掣...
作者: billyyau 時間: 10 分鐘前
識計數嘅就知私家位單相32a已夠用有突啦,點解要拘泥於三相電?
7kW,每日八個鐘已充到300公里,請問唔夠用嘅情況喺邊?

