Board logo

標題: 覺唔覺得香港好多車經過既繁忙地段成日唔整路..... [打印本頁]

作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-21 14:33     標題: 覺唔覺得香港好多車經過既繁忙地段成日唔整路.....

特別D舊區,同轉彎位D路爛到痴線,跳到甩肺,(e.g上環急庇利街,獅隧紅隧)

但D新區,公屋,同新界D路成日無事無幹就整路(差唔多一年半載就整路,D級數可以拍得住日本D路
作者: TimCook    時間: 2021-3-21 15:40

回覆 1# 掃馬想機


    https://www.hyd.gov.hk/tc/enquiries_and_complaints/index.html
作者: Mr.y    時間: 2021-3-22 09:41

最經典係農場道出九龍, 爛到癡線, 係行快線好少少
作者: Matt_Leung    時間: 2021-3-22 09:47

最經典係農場道出九龍, 爛到癡線, 係行快線好少少
Mr.y 發表於 2021-3-22 09:41



我覺得呈祥道嗰段爛多D,只係老龍多彎多斜先感覺戥多少少
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-22 11:22

最經典係農場道出九龍, 爛到癡線, 係行快線好少少
Mr.y 發表於 2021-3-22 09:41


行快線同中線相差好大。

我個的士朋友話。路政署可能係專登咁做。唔想你咁快。
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-22 11:23

我覺得呈祥道嗰段爛多D,只係老龍多彎多斜先感覺戥多少少
Matt_Leung 發表於 2021-3-22 09:47


其實我都冇點樣特別分清楚農場道定係呈祥道。

通常一般人都叫農場道。

總之嗰一段路就係爛到癡線。

仲有之前堅拿道天橋去紅隧出九龍。有個大咕窿。成一年都冇搞。前大半年先至補返。
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-22 11:24

本帖最後由 掃馬想機 於 2021-3-22 11:46 編輯
回覆  掃馬想機
TimCook 發表於 2021-3-21 15:40


Thanks ,ching,已send

過多一個月留意下整咗未。

不過以政府嘅效率。估計可能一年都搞唔掂。
作者: gn01119056    時間: 2021-3-22 11:31

宜家整路質素好廢, 一落雨就GG, 整幾多次都無用
工程價低者得, 整得差又唔會去告工程公司, 人地惡過你
低價入標整得差, 仲可以賺多幾轉維修工程
作者: Matt_Leung    時間: 2021-3-22 11:32

其實我都冇點樣特別分清楚農場道定係呈祥道。

通常一般人都叫農場道。

總之嗰一段路就係爛到癡線。

仲 ...
掃馬想機 發表於 2021-3-22 11:23


東隧港島入口個坑渠蓋位又係爛左落去,
但我1823報完, 兩日覆返我話整好,
雖則唔會係填平左,但已經冇之前咁戥,
紅隧向歐化上年又有個大窿,
我行過刮爛左個擋泥板,影晒相同交車Cam片去1823,
居然個位置係黨鐵沙中線地盤範圍,
黨鐵搵人打俾我,叫我整完俾返單佢,
事後就寄返支票俾我
作者: backspace-hk    時間: 2021-3-22 11:36

香港啲修路技術係咁上下, 好似新落成既灣仔繞道條路又浮下浮下, 仲有漏水添.

https://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/comm ... 0226_00832_001.html
作者: Matt_Leung    時間: 2021-3-22 11:37

香港啲修路技術係咁上下, 好似新落成既灣仔繞道條路又浮下浮下, 仲有漏水添.

...
backspace-hk 發表於 2021-3-22 11:36


要接軌係咁上下,長整長有先有得長賺長有
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-22 11:37

香港啲修路技術係咁上下, 好似新落成既灣仔繞道條路又浮下浮下, 仲有漏水添.

...
backspace-hk 發表於 2021-3-22 11:36

聼講係大陸港灣工程建設。

起咗300幾億。接近1/3港珠澳大橋。

佢唔使限速啦。行到80幾已經跳到飛起。
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-22 11:38

要接軌係咁上下,長整長有先有得長賺長有
Matt_Leung 發表於 2021-3-22 11:37


我覺得係藉口。可能個海床冇整平。

定係下邊有啲花崗岩頂住費x事掘起佢。
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-22 11:39

東隧港島入口個坑渠蓋位又係爛左落去,
但我1823報完, 兩日覆返我話整好,
雖則唔會係填平左,但已經冇之 ...
Matt_Leung 發表於 2021-3-22 11:32


咁你都算好。有人負責。

算係有啲正能量。好人好事。
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-22 11:41

本帖最後由 掃馬想機 於 2021-3-22 11:48 編輯
宜家整路質素好廢, 一落雨就GG, 整幾多次都無用
工程價低者得, 整得差又唔會去告工程公司, 人地惡過你
低價 ...
gn01119056 發表於 2021-3-22 11:31


新都會入五號仔。嗰條橋。

嗰條斜路永遠都係爛。補到岩岩巉巉。

一落雨好似豆腐咁。補嘅位置全部散曬。

奇怪係唔係冇人驗收。補完好似冇補噉。

三號幹線近荔枝角向香港方向。慢線以前有個大咕窿。

雖然係有補,但係補得唔平整。

真係唔行得快。會跳嘅。

高速公路的路補得唔平好危險。
作者: backspace-hk    時間: 2021-3-22 11:42

我覺得係藉口。可能個海床冇整平。

定係下邊有啲花崗岩頂住費x事掘起佢。 ...
掃馬想機 發表於 2021-3-22 11:38


唔平都算, 漏水先驚
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-22 11:43

全香港最靚嘅路應該係。馬鞍山。沙田大湧橋路。

前嗰幾日我先見佢無端端整路。

條路本身都咁靚。都唔知整乜鬼。

最好笑係。成日都見有路政處嘅私家車行經過。

點解可以對於一啲爛地視若無睹。
作者: Matt_Leung    時間: 2021-3-22 11:43

咁你都算好。有人負責。

算係有啲正能量。好人好事。
掃馬想機 發表於 2021-3-22 11:39

最好笑係我交完車cam同相,黨鐵佢打黎問我有冇片會影到個擋泥板爛,
我問返佢,有冇人會裝個cam影住哩個位呀,之後佢即刻冇野講
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-22 11:45

唔平都算, 漏水先驚
backspace-hk 發表於 2021-3-22 11:42


其實所有隧道都需要吸水。

地鐵經常都要抽水上去。太多地下水。

其實要求唔係好高。主要條隧道唔冧就可以。
作者: platinum    時間: 2021-3-22 11:48

青山公路葵涌段 係無人理嘅
整段都係爛 行50/60都好跳了
作者: ckkong97    時間: 2021-3-22 11:50

全香港最靚嘅路應該係。馬鞍山。沙田大湧橋路。

前嗰幾日我先見佢無端端整路。

條路本身都咁靚。都唔知整 ...
掃馬想機 發表於 2021-3-22 11:43


大涌橋路地底有好多野...
包 括
高壓 電 纜、電 話 線、煤氣 管、雨水 管 及 1800 毫 米直 徑污水 管 等
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-22 12:00

青山公路葵涌段 係無人理嘅
整段都係爛 行50/60都好跳了
platinum 發表於 2021-3-22 11:48


果段都算好。農場度先至係戲肉。
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-22 12:00

大涌橋路地底有好多野...
包 括
高壓 電 纜、電 話 線、煤氣 管、雨水 管 及 1800 毫 米直 徑污水 管 等 ...
ckkong97 發表於 2021-3-22 11:50


我前嗰幾日見到佢淨係修路。

好似見唔到佢修理喉管。
作者: aleck_choi    時間: 2021-3-22 12:06

特別D舊區,同轉彎位D路爛到痴線,跳到甩肺,(e.g上環急庇利街,獅隧紅隧)

但D新區,公屋,同新界D路成日無事無 ...
掃馬想機 發表於 2021-3-21 14:33


https://www.edigest.hk/%E7%86%B1 ... B0%E9%9B%A2-254271/

屯門一條整足20年既路又點計?
作者: Matt_Leung    時間: 2021-3-22 12:17

屯門一條整足20年既路又點計?
aleck_choi 發表於 2021-3-22 12:06


唔俾你行就唔知爛唔爛
作者: ckmakit    時間: 2021-3-22 12:22

果段都算好。農場度先至係戲肉。
掃馬想機 發表於 2021-3-22 12:00


龍翔道基本上都係可免則免
而且條路又多相機
作者: TimCook    時間: 2021-3-22 12:26

回覆 13# 掃馬想機

海床?我諗,你最好去 YouTube 搵吓,沉降隧道係點做法。
作者: TimCook    時間: 2021-3-22 12:29

好以馬時亨話齋:「你去外國睇過,先返嚟投訴呢樣嗰樣啦。」
作者: ckkong97    時間: 2021-3-22 12:44

我前嗰幾日見到佢淨係修路。

好似見唔到佢修理喉管。
掃馬想機 發表於 2021-3-22 12:00


區會文件話大涌橋路地底好多野...
https://www.districtcouncils.gov ... ttc_2019_006_tc.pdf

不過最近真係鋪過, 今早行過靚左好多....尤其是河畔/沙角/乙明去車公廟站果段....
作者: siacelestar    時間: 2021-3-22 13:01

要接軌係咁上下,長整長有先有得長賺長有
Matt_Leung 發表於 2021-3-22 11:37

價低者得嘛

反而接軌我就唔覺。行過一次港珠澳就知,大陸段啲瀝青鋪得靚到反光,香港段就鋪到起起伏伏...

via HKEPC Reader for Android
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-22 14:16

回覆  掃馬想機

海床?我諗,你最好去 YouTube 搵吓,沉降隧道係點做法。 ...
TimCook 發表於 2021-3-22 12:26


噉你沉降隧道都要有嘢承托。咁唔通浮係水底咩。

你每一段承托都做得唔平。自然條路就浮下浮下啦。

唔通預組件都做得唔平咩。

噉預組件做得唔好。係質量嘅問題。
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-22 14:18

價低者得嘛

反而接軌我就唔覺。行過一次港珠澳就知,大陸段啲瀝青鋪得靚到反光,香港段就鋪到起起伏伏.. ...
siacelestar 發表於 2021-3-22 13:01


其實香港好多隧道都係大陸公司整。不過有好多香港工程師同工人做。

有時候香港人就未必係好過大陸。至少係同一個標準下。如果達到要求。

你睇下香港有啲路補到融融爛爛。就知道佢哋係幾求其。
作者: PPLd    時間: 2021-3-22 15:36

香港啲修路技術係咁上下, 好似新落成既灣仔繞道條路又浮下浮下, 仲有漏水添.

...
backspace-hk 發表於 2021-3-22 11:36


Last time I drive a BMW with Air Suspension and it is smooth as baby butt.

作者: 京    時間: 2021-3-22 17:11

特別D舊區,同轉彎位D路爛到痴線,跳到甩肺,(e.g上環急庇利街,獅隧紅隧)

但D新區,公屋,同新界D路成日無事無 ...
掃馬想機 發表於 2021-3-21 14:33

其實。。。。農場情場果d 主幹道
運吉署想整都無得整 因為封一段都好
一封就塞 九龍東西靠佢咁滯
用瀝青乾得快 但大車行兩行 爛番
用水泥 乾唔切。。。。。

via HKEPC Reader for Android
作者: 京    時間: 2021-3-22 17:15

回復 19 #掃馬想機

ummm 但其他舊果d隧道又唔覺漏水嘅

via HKEPC Reader for Android
作者: astrial    時間: 2021-3-22 17:59

行快線同中線相差好大。

我個的士朋友話。路政署可能係專登咁做。唔想你咁快。 ...
掃馬想機 發表於 2021-3-22 11:22



    試過有次行呈祥入觀塘,有架寶鹿M3由荔園到蝴蝶谷個彎都推我。見佢急屎差唔多到白鴿籠我入中線俾佢行先,可能避震硬得滯頂唔順收慢,去到大埔道我又爬返佢頭cut入快線

我架錢七dun兩dun有咩所謂,佢可能已經屎忽開咗花
作者: astrial    時間: 2021-3-22 18:07

其實。。。。農場情場果d 主幹道
運吉署想整都無得整 因為封一段都好
一封就塞 九龍東西靠佢咁滯
用瀝青 ...
京 發表於 2021-3-22 17:11



    最主要係技術問題

60年代主流係鋪石屎,路基唔需要挖得太深,同一段路舖蠟青就會太淺,好容易被大車壓爛。

但我覺得問題更大開點解鋪石屎都鋪得咁衰,美國啲洲際公路又係石屎但人哋啲手工好好多
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-22 19:05

最主要係技術問題

60年代主流係鋪石屎,路基唔需要挖得太深,同一段路舖蠟青就會太淺,好容易被大 ...
astrial 發表於 2021-3-22 18:07


最大問題係啲石屎唔係因為行駛而導致損壞。

而係因為佢哋鋪得太差。
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-22 19:05

回復 掃馬想機

ummm 但其他舊果d隧道又唔覺漏水嘅

via HKEPC Reader for Android
京 發表於 2021-3-22 17:15


其實好多隧道天花頂都會滴水。我間唔中都會有水滴落嚟。
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-22 19:07

其實。。。。農場情場果d 主幹道
運吉署想整都無得整 因為封一段都好
一封就塞 九龍東西靠佢咁滯
用瀝青 ...
京 發表於 2021-3-22 17:11


藉口嚟嘅嗻。可能冇人願意做夜更。

其實佢哋可以夜晚封部分路段。淩晨時間開工。避免高峰期。

一小段咁慢慢改善道路。一定可以完成任務。

啲大廈大堂出入口做裝修。都係封一半。冇乜影響。
作者: kj1708    時間: 2021-3-23 21:05

只知道私家車交最多牌費但被商用車行爛條路。
作者: gn01119056    時間: 2021-3-24 08:59

只知道私家車交最多牌費但被商用車行爛條路。
kj1708 發表於 2021-3-23 21:05



    牌費唔係去左整路, 牌費係入庫房, 庫房再分配, 主要去哂整明日大與
可以買定真SUV行沙石路
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-24 10:35

只知道私家車交最多牌費但被商用車行爛條路。
kj1708 發表於 2021-3-23 21:05


漆鹹道北往尖沙咀快線。之前仲變埋型,

前一年先搞好。
作者: 京    時間: 2021-3-24 13:37

其實好多隧道天花頂都會滴水。我間唔中都會有水滴落嚟。
掃馬想機 發表於 2021-3-22 19:05



    間唔中嘛 但新路好似...................
作者: 京    時間: 2021-3-24 13:41

藉口嚟嘅嗻。可能冇人願意做夜更。

其實佢哋可以夜晚封部分路段。淩晨時間開工。避免高峰期。

一小段咁 ...
掃馬想機 發表於 2021-3-22 19:07


上面講左石屎係乾唔切 當夜晚9點開始封 掘開條路都成12點  落完石屎 都兩三點 7點前點乾得切開番條路............. 農場情場又封唔到一日 所以好難做
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-24 13:49

上面講左石屎係乾唔切 當夜晚9點開始封 掘開條路都成12點  落完石屎 都兩三點 7點前點乾得切開番條路.... ...
京 發表於 2021-3-24 13:41


平時撞車都要搞幾粒鐘。

整條路都係塞你一日半日。我估好多人都接受到。

前排葵湧道。啲差佬封路查改裝車。

11點幾嘅時間。荔橋塞到去旺角。

咪一樣都係咁過
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-24 13:51

其實忽發奇想。每條線封半條。畀啲車慢慢過。

好過三條封兩條。
作者: backspace-hk    時間: 2021-3-24 15:29

上面講左石屎係乾唔切 當夜晚9點開始封 掘開條路都成12點  落完石屎 都兩三點 7點前點乾得切開番條路.... ...
京 發表於 2021-3-24 13:41

長假期復活節, 聖誕節可以封2-3日整, 佢唔整啫
作者: backspace-hk    時間: 2021-3-24 15:34

其實好多隧道天花頂都會滴水。我間唔中都會有水滴落嚟。
掃馬想機 發表於 2021-3-22 19:05

好多隧道滴水 VS 灣繞來回線都有水灘行過有水花, 好似漏水漏得誇張左啲喎
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-24 21:30

先生:

主旨:道路損毀或欠妥報告 - 有關急庇利街十字路口路面不平事宜  (檔案編號:xxxxxxxxx)

就你於2021年03月21日的個案,路政署的回覆如下:

「該路面不平位置由香港中華煤氣有限公司負責維修. 過案已經轉交給相關公司處理.本署會密切留意上址情況.」

如有任何查詢,歡迎與我們的職員聯絡。

1823
客戶服務主任
盧家輝謹覆  
2021年03月24日

電話: 1823
傳真: 2760 1823
電郵: tellme@1823.gov.hk

服務聲明: www.1823.gov.hk/di.shtm
因應2019冠狀病毒病疫情的最新情況,1823現時優先處理與疫情及環境衛生有關的來電,其他來電及經文字渠道提交的查詢及投訴輪候/處理時間可能會較長。


作者: 檸樂    時間: 2021-3-26 10:06

其實我都冇點樣特別分清楚農場道定係呈祥道。

通常一般人都叫農場道。

總之嗰一段路就係爛到癡線。

仲 ...
掃馬想機 發表於 2021-3-22 11:23

其實要靠人投訴

紅隧嗰個窿我當初投訴完一星期內填咗

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: Mr.y    時間: 2021-3-26 11:13

其實要靠人投訴

紅隧嗰個窿我當初投訴完一星期內填咗

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ...
檸樂 發表於 2021-3-26 10:06


呢段真係投訴都冇用, 有渣開都知道係出晒名叫農場道
如果真係整到, 應該一早搞掂左
作者: lyh1993    時間: 2021-3-26 11:37

呢段真係投訴都冇用, 有渣開都知道係出晒名叫農場道
如果真係整到, 應該一早搞掂左 ...
Mr.y 發表於 2021-3-26 11:13 AM

但去葵涌方向又好平 只係觀糖方向係咁爛

via HKEPC Reader for Android
作者: Mr.y    時間: 2021-3-26 11:43

但去葵涌方向又好平  只係觀糖方向係咁爛

via HKEPC Reader for Android
lyh1993 發表於 2021-3-26 11:37

等中九龍幹線起好, 希望會執番好條路
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-26 12:57

其實要靠人投訴

紅隧嗰個窿我當初投訴完一星期內填咗

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ...
檸樂 發表於 2021-3-26 10:06


問題是路政署D人行經過。
他們可以視若無睹。
作者: HelloOcean    時間: 2021-3-26 18:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-26 19:32

都唔知係咪故意HEA 做工程, 用一陣又爛咪可以再批錢承建商去做
HelloOcean 發表於 2021-3-26 18:28


有可能,好黑暗
作者: Dcup    時間: 2021-3-26 22:41

都唔知係咪故意HEA 做工程, 用一陣又爛咪可以再批錢承建商去做
HelloOcean 發表於 2021-3-26 18:28



    一向都係,底又鏟到一pat野,水都梳唔好,上面點鋪都死啦
作者: 掃馬想機    時間: 2021-3-26 23:25

一向都係,底又鏟到一pat野,水都梳唔好,上面點鋪都死啦
Dcup 發表於 2021-3-26 22:41


嗰啲質量好似第三世界國家咁。
作者: SunnyChan1018    時間: 2021-3-28 20:18

回覆 6# 掃馬想機


  冇記錯大埔道下面有兩個街道牌,呈翔道個牌淨係指美孚方向,龍翔道個牌淨係指觀塘方向





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2