Board logo

標題: 爆軑後,暫時充番,最多可以行幾多公里? [打印本頁]

作者: $foo    時間: 2020-6-23 10:52     標題: 爆軑後,暫時充番,最多可以行幾多公里?

如果只係釘,唔係大爆,時速 40 㑹否太高?
作者: siacelestar    時間: 2020-6-23 11:12

睇係大漏定慢漏
Keep得住既行15-20分鐘泵返都可以行到80去到換呔補呔
有spare呔就直接換左安心好多

via HKEPC Reader for Android
作者: $foo    時間: 2020-6-23 14:00

睇係大漏定慢漏
Keep得住既行15-20分鐘泵返都可以行到80去到換呔補呔
有spare呔就直接換左安心好多

via HK ...
siacelestar 發表於 2020-6-23 11:12


有spare呔,但唔識換‥
作者: epcghosts    時間: 2020-6-23 16:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fkjohnny    時間: 2020-6-23 16:31

中釘唔好郁佢,打夠氣,開去補胎卓卓有余啦,香港地有幾大地方
如果仲係驚,就揾塊香口膠撻實個傷口
作者: faat    時間: 2020-6-23 22:52

中羅絲後最高試過行155km/h ,行左約700km 後再停放2個禮拜,2個禮拜後見返部車果陣條胎得返1.2bar 氣先發現中左螺絲

因為出發行長途前有人同我講有一條胎好似同其他有少少唔同,咁巧果條胎上的確放左d 重野無為意,後來真係果條中羅絲

之後無拔無郁佢打返滿氣後再行左70km 去補胎,車速最高120km/h

只供參考,中左一粒約15mm 既尖頭螺絲,中既位置係外面睇入去第一條去水坑既位,連住好深果種去水坑
作者: kj1708    時間: 2020-6-24 00:50

好多車主,長年關窗、開冷氣,定期泵氣。
插咗粒千年螺絲都未必知。
作者: gn01119056    時間: 2020-6-24 09:07

時速 40都算安全既
大爆既機會唔高, 但係有, 不怕一萬怕萬一
時速40爆都唔會好失控, 越高就越危險
作者: nganshiu    時間: 2020-6-25 22:06

為謂大為謂細??
樓主問得真奇怪...

不同胎的硬度/承托力有差異.
不同車/司機的操控能力不同.
不同路面要求不同...
作者: nganshiu    時間: 2020-6-25 22:12

重點在於:
胎內是否有足夠的氣承托架車.

如原本是30psi, 10mins後降至25psi,
我想信我揸我的車行5mins 的120km/hr絕對沒問題.
作者: nganshiu    時間: 2020-6-25 22:20

再有一例, 我車之前漏氣.
大約3天漏3PSI, 那兩星期very  busy/..?!..
每隔幾天打氣照揸....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2