Board logo

標題: 呢個位點泊呢? [打印本頁]

作者: CSA41200    時間: 2019-4-7 15:31     標題: 呢個位點泊呢?


相中箭咀位應該點泊呢?如果我泊架7人車係唔係要晨早倒車尾入?如果渣架車仔(e.g. Jazz, Morning)可唔可以做到唔洗晨早倒車尾入車?

請咁多位師兄指敎
thanks~~~~
作者: pockchop    時間: 2019-4-7 15:37

本帖最後由 pockchop 於 2019-4-7 15:45 編輯

呢個位算易泊:車位闊,通道闊,無柱⋯
主要係車尾入姐..
不過如果係大車要小心棵樹,可能會凸個頭出來頂住個入口
作者: CSA41200    時間: 2019-4-7 15:52

呢個位算易泊:車位闊,通道闊,無柱⋯
主要係車尾入姐..
不過如果係大車要小心棵樹,可能會凸個頭出來頂住 ...
pockchop 發表於 2019-4-7 15:37

如果我揸7人車,即係要喺路口晨早倒車車尾入?相反揸車仔可以車頭向鐵絲網入呢條通道?

via HKEPC IR Pro 3.5.1 - iOS(2.4.1)
作者: pockchop    時間: 2019-4-7 15:56

如果我揸7人車,即係要喺路口晨早倒車車尾入?相反揸車仔可以車頭向鐵絲網入呢條通道?

via HKEPC IR Pr ...
CSA41200 發表於 2019-4-7 03:52 PM


任何車都要車尾入,唔明你點解話要晨早?
就算係車仔都好,無人用車頭入㗎!
作者: DeathSon    時間: 2019-4-7 16:24

如果得番箭咀果個位一定要預早用尾入

via HKEPC Reader for Android
作者: DGCNYO    時間: 2019-4-7 16:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: blkbd5    時間: 2019-4-7 16:58

相中箭咀位應該點泊呢?如果我泊架7人車係唔係要晨早倒車尾入?如果渣架車仔(e.g. Jazz, Morning)可唔可以 ...
CSA41200 發表於 2019-4-7 15:31

師兄講呢個尾位,如果細車用頭入,係搵自己笨 ,旁邊如果唔生性 ,泊出少少,或者喺長身車,足夠玩死自己 ,要用尾出返去,都未必得
作者: tamama120    時間: 2019-4-7 17:26

大車,細車呢‘d位我都用尾入,
搵頭入真係玩自己!
我都泊過呢個場,已經算闊落喇!
作者: tamama120    時間: 2019-4-7 17:29

任何車都要車尾入,唔明你點解話要晨早?
就算係車仔都好,無人用車頭入㗎! ...
pockchop 發表於 2019-4-7 15:56



有人用頭入,P牌仔囉!
我有同事P仔,又係呢d位,渣架舊E class搵頭入,
之後就撞花隔離架新車,返廠幾條膠邊就成皮野了!!
作者: gn01119056    時間: 2019-4-8 10:12

車頭入要多1.5米空間先夠位
作者: jazz2014    時間: 2019-4-8 10:41

其實 你可以諗多一樣 睇地理環境...

得返一個既你用頭入 7人車比較危囉

如果好似圖咁..右邊3個位都冇車既,,...用頭入 到尾先  U turn ..
對面又冇車既一樣可以行頭入 到尾先  U turn
作者: mo9394    時間: 2019-4-8 11:10

本帖最後由 mo9394 於 2019-4-8 11:12 編輯

用頭入, 扭十幾手都出唔番黎, 一大扭, 車頭就擺, 會掃到兩邊, 只能前輪同隔離車平排先可以扭十度十度咁扭到四十五度先出到, 視乎你隔離部車有幾闊, 泊得有幾出
作者: pockchop    時間: 2019-4-8 11:15

以前有架萬記929,4輪轉向,用頭入應該無問題
作者: mo9394    時間: 2019-4-8 11:20

應該smart for 2 可以頭入
作者: pockchop    時間: 2019-4-8 12:49

呢個位重有一樣嘢伏,就算7人車尾入,如果光線唔夠或者唔係精神,可能會倒後時車頂會撞樹,因為車尾有sensor都感應唔到上面的
作者: ryan_cheung    時間: 2019-4-8 14:05

呢啲位一定由路口一路後波入啦..
比你細車同車頭入, 小心出黎時比人頂死走唔到
作者: computer1975    時間: 2019-4-8 19:55

標準泊車考試L位泊法,就能倒尾入。

需然半Y泊法好方便,但需要較多空間 甚全要扒頭用埋對面線。但沒有促夠寬度空間,必需要用L泊頭。




via HKEPC Reader for Android
作者: meowmi    時間: 2019-4-16 19:39

本帖最後由 meowmi 於 2019-4-16 19:43 編輯

上次係YOUTUBE睇到一個室內又係有個咁既位,果位人兄就係用頭入,結果又係要好幾手軑先出到黎

你呢個場重有趣,要由門口開始用尾入
作者: jukeqq2002    時間: 2019-4-17 10:07

路德圍錶場有個一模一樣的位…
咪又一樣咁泊…
係少左顆樹姐…
作者: aussie    時間: 2019-4-17 11:01

籮柚入okay
作者: pockchop    時間: 2019-4-17 11:19

見識過d地獄場,例如長沙灣油站隔離地盧嗰個,就知呢個位易泊
作者: DeathSon    時間: 2019-4-17 11:20

見識過d地獄場,例如長沙灣油站隔離地盧嗰個,就知呢個位易泊
pockchop 發表於 2019-4-17 11:19

領展某啲舊屋村都好難泊
泊完無乜位落車

via HKEPC Reader for Android
作者: yipyipfung    時間: 2019-4-17 12:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: musicmatch    時間: 2019-4-17 12:31

本帖最後由 musicmatch 於 2019-4-17 12:35 編輯

後轆車可頭入8000轉2咪車
正經:如果係月租梗位就冇理由唔用尾入了
佢間啲位都算有良心,夠晒闊比你一手扭返出黎

ching 如果挑戰過德興地獄停車場就應該難唔到你





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2