作者: hetzer 時間: 2019-4-2 22:14 標題: 今朝影快相
今朝元朗出屯門,行慢線,見到後鏡閃兩閃,當時望味表,剛好80,無超到。返屋企再睇車cam,果然有相機,當時有四部車,無人見到部cam有反應,條片裏面我部車最慢,照計係影我後面快線果部。
萬一點錯相,話我照速,我可唔可以用條片做證據話唔係我超速?
作者: DGCNYO 時間: 2019-4-2 22:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gn01119056 時間: 2019-4-3 11:04
經常比相機閃, 但唔一定超速, 唔一定告
香港係有5KM鬆位, 你行80KM應該可以安心
作者: arrychiu 時間: 2019-4-3 14:25
而家得3KM
作者: ckshum 時間: 2019-4-3 14:54
元朗出屯門去到虎地限速係70km/h,你位置喺邊度?
作者: gn01119056 時間: 2019-4-3 16:24
係WOR, 好似前排改左
作者: hetzer 時間: 2019-4-3 18:56
係環廻公路近Yahoo Town.我返工日日行,都係第一次見擺果處,部機放係路邊草叢,D草呎幾高。果處限80.
via HKEPC Reader for Android
作者: patkwok 時間: 2019-4-4 11:56
本帖最後由 patkwok 於 2019-4-4 12:00 編輯
環廻公路近Yahoo Town係80
側邊,博愛迥旋處之後既路係50,直至出返環廻公路、元朗公路
有時相機會擺係,過左入天水圍西同洪水橋個出口之後既元朗公路上斜段
作者: musicmatch 時間: 2019-4-5 20:55
返屯門方向去到深圳灣橋底成日擺3腳架.匿埋喺碌柱後面

作者: computer1975 時間: 2019-4-8 23:42
放上斜段
我細車經常上斜前超速 沖斜,等部車慢慢跌速via HKEPC Reader for Android

