Board logo

標題: 點解AE86會停產? [打印本頁]

作者: 餓狼    時間: 2019-3-11 16:11     標題: 點解AE86會停產?

仲有咁多fans
作者: sunhikari    時間: 2019-3-11 16:22

仲有咁多fans
餓狼 發表於 2019-3-11 16:11

嚴格黎講AE86係香港已屬古董車(以法例黎講,出廠年份出過20年便算)
而且車廠推陳出新,再加上各種新科技取代舊科技等,再加上正常車會經常用,其實不懂打理,平均10年就要換一部車

順帶一提.AE86興起只係因為頭D,通常追得86大多數都係頭D FANS
作者: ccc123    時間: 2019-3-11 16:34

個個都自家用。。。。。。。
作者: pete    時間: 2019-3-11 16:35

But they make brand new 86!

https://www.toyota.ca/toyota/en/vehicles/toyota-86/overview

Flat 4 Boxer Engine, rear wheel drive, dual exhaust ,
作者: 餓狼    時間: 2019-3-11 16:36

唔少車廠都會出返d 經典型號
舊殼新mechan design
但豐田好似冇咁嘅打算
指翻兜ae86
作者: mouseman    時間: 2019-3-11 16:37

Engine made by Yamaha?
作者: 奠老旗合    時間: 2019-3-11 16:41

唔少車廠都會出返d 經典型號
舊殼新mechan design
但豐田好似冇咁嘅打算
指翻兜ae86 ...
餓狼 發表於 2019-3-11 16:36


一早出左新 86 啦
作者: 餓狼    時間: 2019-3-11 16:41

一早出左新 86 啦
奠老旗合 發表於 2019-3-11 16:41

小春話出到9幾嘩?
作者: a39g99    時間: 2019-3-11 16:45

嚴格黎講AE86係香港已屬古董車(以法例黎講,出廠年份出過20年便算)
而且車廠推陳出新,再加上各種新科技取代 ...
sunhikari 發表於 2019-3-11 16:22


買架AE86最低消費都要十五萬,日本果邊放盤都係咁上下...
而且保養方面都唔係講笑...

往村屋有多個車位,咁可能會買
如果往城市...仲要整多個車位比佢
埋單條數都唔係講笑...
作者: 杜龍    時間: 2019-3-11 16:48

頭文字d 4最後果集有講
toyota gt86 =subaru brz
作者: jazz2014    時間: 2019-3-11 19:27

其實近來見到 好多86 不過係新86

一佬你地咪當係神先得架 頭文字個個86 改到咁 你都要成日搵車房養佢

漫畫如果畫架jazz 又得畫架 collora 又得 一部漫畫拎到豐田賺到笑

大佬唔好講話gtr32 就算34 丫就黎廿歲
作者: mclarenfung    時間: 2019-3-11 20:10

就算係新出..都出唔番舊車感覺..
land cruiser 70 就有出過新車..

但AE86難好多
trueno 更加唔會出到..
因為安全問題(跳燈)...新車0係好多國家都會出唔到牌
作者: tcmchan    時間: 2019-3-11 20:27

就算係新出..都出唔番舊車感覺..
land cruiser 70 就有出過新車..

但AE86難好多
trueno 更加唔會出到..
...
mclarenfung 發表於 2019-3-11 20:10

點解跳燈係安全問題呢?

via HKEPC Reader for Android
作者: blkbd5    時間: 2019-3-11 20:57

其實近來見到 好多86 不過係新86

一佬你地咪當係神先得架 頭文字個個86 改到咁 你都要成日搵車房養佢

漫 ...
jazz2014 發表於 2019-3-11 19:27

當年我朋友都有架AE86,幾十年前,AE86真系幾神,
一架平車,後驅,千六cc,成百二匹,超輕身,可以好快,
土屋圭巿,最愛,佢仲揸緊
作者: kanduki    時間: 2019-3-11 21:04

回覆 13# tcmchan

撞到人果陣
個跳燈蓋好易會成張刀咁插咗入個人度

某廠嘅復古車亦無跟原版咁用返跳燈
[youtube]D9ZZU7u0dS0[/youtube]
作者: mclarenfung    時間: 2019-3-11 22:39

呢十幾年都無見過新車係跳燈..
就好似MX5 miata 咁..
第一GEN 係跳燈(NA6/8)
GEN 2 34 都唔係..又唔會係了..

corolla ae 車系去到XE90 0之後都已經無了,,
ae101 trueno  已經唔係跳燈

7仔.. fc fd 係跳燈,,,下一代..唔會係咁 classic ,,
作者: mclarenfung    時間: 2019-3-11 22:43

就好似E加D 頭燈係用膠會發黃...2前係用玻璃.唔會黃咁..

如果要玩ae86 ,,,感覺..
我會玩番上一代 ae70 corolla
底擔同ae86/85 一毛一樣..
仲好玩..
作者: DGCNYO    時間: 2019-3-11 23:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jazz2014    時間: 2019-3-12 08:01

當年我朋友都有架AE86,幾十年前,AE86真系幾神,
一架平車,後驅,千六cc,成百二匹,超輕身,可以好快, ...
blkbd5 發表於 2019-3-11 20:57

當年更係好飛啦

現在 買86都係睇樣架唧? 唔通上大山甩? 第二個灣已經有對頭車啦

土屋 有86 唔出奇人地有n 咁多架車 86都可換係得閒曬太陽既車

加上人地無上限金錢改 又一把車房同佢玩 日本地方大 又可以改乜都得

你呢 幾多80 90後仲係到夢想中有架86
作者: benny8888    時間: 2019-3-12 09:22

當年更係好飛啦

現在 買86都係睇樣架唧? 唔通上大山甩? 第二個灣已經有對頭車啦

土屋 有86 唔出奇人 ...
jazz2014 發表於 2019-3-12 08:01


土屋真係得架86, 無其他 但土屋架86吾係一般86
https://www.youtube.com/watch?v=haeLNAe3lBs
作者: sunhikari    時間: 2019-3-12 11:23

土屋真係得架86, 無其他 但土屋架86吾係一般86
benny8888 發表於 2019-3-12 09:22

土屋個架真係引擊都大改........

順帶一提,香港仲有正常牌費的86 trueno,而家好似得個位數,我以前做野聽返黎好似得返一架定兩架,而家就唔知啦
作者: jazz2014    時間: 2019-3-12 11:40

土屋真係得架86, 無其他 但土屋架86吾係一般86
benny8888 發表於 2019-3-12 09:22

如果土屋講話自己得一架車 ok

但土屋要問人拎架車玩 我諗冇人唔show佢囉
作者: benny8888    時間: 2019-3-12 13:01

土屋個架真係引擊都大改........

順帶一提,香港仲有正常牌費的86 trueno,而家好似得個位數,我以前做野聽 ...
sunhikari 發表於 2019-3-12 11:23



    根本得個殼係ae86

mk久吾久都仲見到架, 得返個位so sad
作者: benny8888    時間: 2019-3-12 13:02

如果土屋講話自己得一架車 ok

但土屋要問人拎架車玩 我諗冇人唔show佢囉
jazz2014 發表於 2019-3-12 11:40



    當然啦
作者: yjfoeg    時間: 2019-3-12 14:44

其實當年AE86只係一架普通Corolla / Sprinter
改咗AE92 / 101 / 111..... etc 咪停產囉
只不過後繼款式都係FF, 冇咗FR, 先令AE86受歡迎
你不如問日產點解要停R34丫... 而家嗰隻GTR都完全唔係嗰回事
作者: yanliu    時間: 2019-3-12 14:58

因為而家要送豆腐係用貨車,唔係三門跑車。
作者: jazz2014    時間: 2019-3-12 20:19

冇左呢套漫畫你估有幾多人識架拿 ?

比架86我 我都唔想揸新86可以諗諗。大佬舊舊款個樣咁薯

就黎都2020仲揸d咁既車
係款可以乜乜 機械乜乜 冇電子野 但係人同時間向前走行返轉頭仲乜
作者: mclarenfung    時間: 2019-3-12 21:35

如果仲有 rb engine? 算吧啦
作者: candice    時間: 2019-3-12 21:59

86 looks quite nice
作者: DGCNYO    時間: 2019-3-12 22:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jazz2014    時間: 2019-3-13 07:43

其實大山一直有人玩甩...
DGCNYO 發表於 2019-3-12 22:01

我成日都飛大山有幾好甩呀 星期六日 中午已經有 好人係頂到等你地
你地咪dc呀 type r 上去囉 睇下係咪行返落去
作者: MoMoEgg    時間: 2019-3-13 09:56

回覆 31# jazz2014

夜媽媽個時上呀...朝早上去甩個個應該叫傻強
作者: siacelestar    時間: 2019-3-13 11:08

夠期改款咪停產囉~
不過香港養車文化啲車都唔會keep得耐
作者: DGCNYO    時間: 2019-3-15 22:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Getchu    時間: 2019-3-15 22:48

土屋個架真係引擊都大改........

順帶一提,香港仲有正常牌費的86 trueno,而家好似得個位數,我以前做野聽 ...
sunhikari 發表於 2019-3-12 11:23


佢個架都已經唔係4AG

冇左呢套漫畫你估有幾多人識架拿 ?
比架86我 我都唔想揸新86可以諗諗。大佬舊舊款個樣咁薯
就黎都2020仲 ...
jazz2014 發表於 2019-3-12 20:19


你講到咁樣就肯定唔明AE86個價值,本來佢價值就係漫畫炒起
你不如話ferrari好多車無左個品牌就唔值咁貴
86同supreme logo T 一樣    (原價買就抵,但係炒價就)
咩F40都唔值錢 (咩恩佐最後一部作品,我識佢條毛)

ae86本來同古董一樣,你唔識欣賞就自然無價值
作者: jazz2014    時間: 2019-3-16 08:37

佢個架都已經唔係4AG



你講到咁樣就肯定唔明AE86個價值,本來佢價值就係漫畫炒起
你不如話ferrari好 ...
Getchu 發表於 2019-3-15 22:48

咁你仲唔快d買架架舊86 好保值
作者: DGCNYO    時間: 2019-3-16 13:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: joe3288    時間: 2019-3-16 20:56

細個坐大佬架86, 媽媽咗2年。後黎揾咗架civic, 上山下海,從未投訴過!
作者: Man@MFHK    時間: 2019-3-17 18:02

土屋真係得架86, 無其他 但土屋架86吾係一般86
benny8888 發表於 2019-3-12 09:22

仲有架NA2 R。
作者: benny8888    時間: 2019-3-17 18:33

仲有架NA2 R。
Man@MFHK 發表於 2019-3-17 18:02



    未賣出咩? 16年話賣
作者: jazz2014    時間: 2019-3-18 07:47

更係做晒大叔啦

當你85 年買到架ae86 當時25歲
家下中唔係想當年既大叔咩?

起碼都5張野啦
作者: lyh1993    時間: 2019-3-18 19:58

其實家下囉得出同期既車,又直板既,平得去邊呢

86當年好多人入門sport car黎,唔好講到只係頭 ...
DGCNYO 發表於 2019-3-16 01:04 PM

睇D 9X年 D東望洋就知
AE92 越黎越小 變左EF EG 跑
後期 EK跑個陣 AE101 111得番一兩部
睇得頭D個都係小朋友 但D呀叔好多都深藏不路
為左屋企賣車姐 我識都好多40歲師父後生玩呢D平民車
作者: DGCNYO    時間: 2019-3-18 20:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lyh1993    時間: 2019-3-18 23:08

我見有D阿叔開始甩身,買翻掃把佬 EVO 甚至Type R黎玩

佢地話拍拍撥片轉波不了,無轆棍叫玩車?

...
DGCNYO 發表於 2019-3-18 08:41 PM

老梯 WRX  STI MK又買唔起 做金融又睇唔起呢D平民牌
買得呢D車仲要新車 得番班王老五玩 所以好多玩呢D都上左年紀
老實講 玩車就係越無電腦幫助 越少電腦野 感覺就越直接
如果要玩0-100 同玩電腦有乜分別
101 111個個年代 無乜快相 好多地方都可以飛到180
D師父講 可以玩到落斜5波盡 行極速 再上就要踩低極力子上 玩到入唔番波
小福星 辣椒同飛雞仲痴線 個時飛雞葵涌一落船就拎去飛 未賣車就炒埋
作者: arrychiu    時間: 2019-3-18 23:09

佢個架都已經唔係4AG



你講到咁樣就肯定唔明AE86個價值,本來佢價值就係漫畫炒起
你不如話ferrari好 ...
Getchu 發表於 2019-3-15 22:48


炒呢家嘢真係唔知點解?
炒價買 Supreme 我就更加唔理解,三十幾蚊美金質地就係咁上下,
曾經有幾個款我真係幾鍾意,好似件TV、麥當娜咁,
但當你見到實衫時cuting同用料真係好一般,完全無貴氣,
越留意得耐就越覺得Supreme 只係一隻copycat,而家更加唔會炒價買,
如果正價重可以考慮下,啱款咪買嚟著下。
作者: Getchu    時間: 2019-3-19 04:46

老梯 WRX  STI MK又買唔起 做金融又睇唔起呢D平民牌
買得呢D車仲要新車 得番班王老五玩 所以好多玩呢D都上 ...
lyh1993 發表於 2019-3-18 23:08


玩呢類仲要搵返舊款
新WRX STI一定唔及ford focus rs好玩

炒呢家嘢真係唔知點解?
炒價買 Supreme 我就更加唔理解,三十幾蚊美金質地就係咁上下,
曾經有幾個款我 ...
arrychiu 發表於 2019-3-18 23:09


supreme本身就係靠炒起家
件件產品都玩限量,但佢又紅得起真係吹佢唔漲
用料咪玩啦,T有咩用料可言,再好用料出幾次汗洗十次八次都預殘啦
supreme都係追聯乘系列算自家果堆初買過一兩次擁有過就算
logo T我更加寧願買件LV T算...supreme主要係太造作
傳統名牌反而無咁造作,好似今年LV新系列都唔錯



咁你仲唔快d買架架舊86 好保值
jazz2014 發表於 2019-3-16 08:37


鬼叫往係香港想買架返來都要搵車位
又唔係往村屋之類,要計埋車位條數就好甘
作者: take-that    時間: 2019-3-19 09:00

AE86停產主因是唔夠CIVIC快,84年款CIVIC 無尾1.5i GT(100PS)在香港街已經快過當年AE86 1.6 GT(118PS),唔好講話日本版1.6 CIVIC,FF車1.6快過FR車是事實,東望洋賽道AE86更加無得同CIVIC鬥
作者: ef-9    時間: 2019-3-22 13:55

印象中 , 好似得  Toyota Land Cruiser 70 有 復刻生產  

講起 AE86 好多年前 坐過....朋友 系觀塘繞道 己揸到 120......
比架  EG  星左一巴 , 架 EG 又俾  MR2 AW 星左一巴
作者: A.Senna    時間: 2019-3-22 17:07

老梯 WRX  STI MK又買唔起 做金融又睇唔起呢D平民牌
買得呢D車仲要新車 得番班王老五玩 所以好多玩呢D都上 ...
lyh1993 發表於 2019-3-18 23:08



    三支香會有幾快啊...
點都唔夠班康打黎啦
作者: ef-9    時間: 2019-3-22 22:27

三支香會有幾快啊...
點都唔夠班康打黎啦
A.Senna 發表於 2019-3-22 17:07



好似係 ,同級計 大 tec 真係殺哂,當年澳門 差不多

清一色 EG/ EK
作者: DGCNYO    時間: 2019-3-22 22:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO    時間: 2019-3-22 22:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO    時間: 2019-3-22 22:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: arrychiu    時間: 2019-3-22 23:19

玩呢類仲要搵返舊款
新WRX STI一定唔及ford focus rs好玩



supreme本身就係靠炒起家
件件產品都玩 ...
Getchu 發表於 2019-3-19 04:46


我覺得質地真係有分別,著咗咁多年BAPE覺得算係襟洗襟著,
而家見到啱款重係會年年買幾件,特別係D聯乘款,
舊年係京都俾我見到BAPE x Porter好後悔淨係買咗件白色。

俾得幾千銀買件Tee就梗係唔會買Supreme啦,
我其實好鍾意Off White件蒙羅麗莎,不過真係唔捨得。
作者: 不OC的OC•illso    時間: 2019-3-25 03:14

咩車都會停產架啦... 更何況AE86成30幾年前啦喎
作者: ef-9    時間: 2019-3-25 15:06

本帖最後由 ef-9 於 2019-3-25 15:36 編輯
出左B18機器後,澳門最少有1/3既EG EK幅B16跟本係B18黎出曬老千,賽會又垃圾唔識分

20V有得贏先 ...
DGCNYO 發表於 2019-3-22 22:46



Ching...  利害....

小弟 慚愧......  N年前 只有架 EF 孖吸 M/T ,    EK 1.5 VTI  Auto
未揸過  大 Tec..............

86 真系 興趣麻麻 ,  就算  復刻再出 .... 未必買.....
當年  冇錢買  大 Tec.

而家 有D 能力 , 買到 廿零個左右  "Second 車".....但搵架全新都冇 , 一上就  30萬以上..............
真系頂吾住

thx
作者: A.Senna    時間: 2019-3-25 16:20

好似係 ,同級計 大 tec 真係殺哂,當年澳門 差不多

清一色 EG/ EK
ef-9 發表於 2019-3-22 22:27


當年澳門由EF9 VS AE92 > EG6 VS AE101 > EK9 VS AE101 (小貓) > 康打玩哂

睇住瘋甜D車少下又一架, 少少下又一架


作者: eh    時間: 2019-3-25 23:10

三支香會有幾快啊...
點都唔夠班康打黎啦
A.Senna 發表於 2019-3-22 17:07



    應該話果D豐田唔夠VTEC玩先出20腳
黠知...都係唔夠
作者: arrychiu    時間: 2019-3-26 00:39

Ching...  利害....

小弟 慚愧......  N年前 只有架 EF 孖吸 M/T ,    EK 1.5 VTI  Auto
未揸過  大 Te ...
ef-9 發表於 2019-3-25 15:06


睇嚟師兄同我差唔多年代
作者: jazz2014    時間: 2019-3-26 07:43

當年澳門由EF9 VS AE92 > EG6 VS AE101 > EK9 VS AE101 (小貓) > 康打玩哂

睇住瘋甜D車少下又一架, 少少 ...
A.Senna 發表於 2019-3-25 16:20

舊h civic 都差唔多冇晒啦

個個因爲左開個tec 上到 7 8千轉

快得幾多 50上80 -100又係要停燈

油錢狂燒
副引擎長期咁用都易死啦
作者: misugi    時間: 2019-3-26 18:41

你講既野同我既記憶有D出入,用左D時間上網搵下,結果發現

92 macau acp cup 冠軍  AE92
https://www.youtube.com/watch?v=_jj_mPNwGfA

94 旅遊司杯 冠軍 AE92
https://www.youtube.com/watch?v=3lDbxO3zz2s

95 macau acp cup  冠軍 AE92
https://www.youtube.com/watch?v=2v-Vb_y8lXg

96 macau cup 冠軍 AE101
https://www.youtube.com/watch?v=c9YCID3qBlQ

97 macau cup 冠軍 AE101
https://www.youtube.com/watch?v=7nm0CvTSGHo

97 macau acp cup 冠軍 AE101
https://www.youtube.com/watch?v=b7IjiaPfTI8

當年澳門由EF9 VS AE92 > EG6 VS AE101 > EK9 VS AE101 (小貓) > 康打玩哂

睇住瘋甜D車少下又一架, 少少 ...
A.Senna 發表於 2019-3-25 16:20

作者: DGCNYO    時間: 2019-3-26 20:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ef-9    時間: 2019-3-27 11:20

果時D EF EG 頭批sir無咩術可出,再之後就亦係點解111回曬塘.....

按理20V魔術擔好好 ...
DGCNYO 發表於 2019-3-26 20:57



印像中....... civic 除了  副引擎 堅...

仲有 殺手橺    双搖臂  ......  好似話成本最高  ,  ae101 , ae111 用魔術担

今時今日 高級少少車都冇      双搖臂...... 還是 而家   双搖臂 吾夠先進 ????

thx
作者: K_C_    時間: 2019-3-27 11:55

印像中....... civic 除了  副引擎 堅...

仲有 殺手橺    双搖臂  ......  好似話成本最高  ,  ae101  ...
ef-9 發表於 2019-3-27 11:20


依家d車坐底2000cc, 又turbo又6/7速波箱.要好操控嘅話又唔可以太大部.....etc.所以焗住用麥花臣頭擔,只因為最慳位~~
作者: A.Senna    時間: 2019-3-27 13:16

你講既野同我既記憶有D出入,用左D時間上網搵下,結果發現

92 macau acp cup 冠軍  AE92


94 旅遊司杯 冠 ...
misugi 發表於 2019-3-26 18:41



    Thx 指正
作者: A.Senna    時間: 2019-3-27 13:17

果時D EF EG 頭批sir無咩術可出,再之後就亦係點解111回曬塘.....

按理20V魔術擔好好 ...
DGCNYO 發表於 2019-3-26 20:57



講起土炮   
以前拖鞋青部土炮好似好堅下?
作者: lyh1993    時間: 2019-3-27 20:01

舊h civic 都差唔多冇晒啦

個個因爲左開個tec 上到 7 8千轉

快得幾多 50上80 -100又係要停燈

油錢狂 ...
jazz2014 發表於 2019-3-26 07:43 AM

B16呢D機器其實仲有大把原廠件 玩得呢副機器一定唔係要威同曬
一定對車有認識 所以要有心玩一定係自已一手一腳rebuild
而且保養好好先keep機器爽 只係無曬放盤唔係先曬 而加湯得7788個隻係D15細踢 同無踢
作者: lyh1993    時間: 2019-3-27 20:05

印象中 , 好似得  Toyota Land Cruiser 70 有 復刻生產  

講起 AE86 好多年前 坐過....朋友 系觀塘繞道 己 ...
ef-9 發表於 2019-3-22 01:55 PM
香港地大電視應該只有入過1.4行貨渣?雖然都係好似有100匹....



86無彎路既話點夠AW11玩,如果人 ...
DGCNYO 發表於 2019-3-22 10:49 PM

邊有得比 AW11 有叉廚 仲要車身輕 直路放到大踢都唔奇
作者: lyh1993    時間: 2019-3-27 20:08

印像中....... civic 除了  副引擎 堅...

仲有 殺手橺    双搖臂  ......  好似話成本最高  ,  ae101  ...
ef-9 發表於 2019-3-27 11:20 AM

而加玩麥花臣加 多連桿
仲要貼伏應該係要魔術擔同雙搖臂好D 而加得番BMW仲有堅持行双搖臂
作者: ef-9    時間: 2019-3-27 23:57

B16呢D機器其實仲有大把原廠件 玩得呢副機器一定唔係要威同曬
一定對車有認識 所以要有心玩一定係自已一 ...
lyh1993 發表於 2019-3-27 20:01


大etc 真係 堅
其實尼類高轉車,如果日常 三,四千轉 轉波是否對車冇甘好?
早年試 FT86 sales 話 高轉設計 可以 keep 5-6千轉
佢話 成日 8,9千轉波 才易傷事

我冇乜機械知識,加上冇相熟車房
所以吾敢玩太舊 車。
見 FD 廿萬左右樓下 好鬼想買。

Thx
作者: DGCNYO    時間: 2019-3-30 20:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO    時間: 2019-3-30 20:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: DGCNYO    時間: 2019-3-30 20:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jazz2014    時間: 2019-3-30 21:00

唔關事...Honda果D fit都預你成日行4 5000轉,日本D K van下下cut油咁開都係咁啦.....

高轉就淋偈 ...
DGCNYO 發表於 2019-3-30 20:11

係呀

不過 唔該長期四五千轉既cvt 到時候就唔好問點解我要 1.5一公里啦
作者: lyh1993    時間: 2019-3-30 22:03

其實即係雙A...現代設計中最理想保持camber既設計,點壓都可以keep住車胎個camber係設定角度

魔術 ...
DGCNYO 發表於 2019-3-30 08:10 PM

頭轆車完美example 點樣走尾
https://www.youtube.com/watch?v= ... channel=CrashRacing
作者: lyh1993    時間: 2019-3-30 22:33

大踢應該追唔到了.....除非落雨...

AW11 要落雨放人,先要自己唔死先 ...
DGCNYO 發表於 2019-3-30 08:11 PM

SW20 turbo就坐過 AW11 turbo未試過
但SW20話甩就甩 無D術都好難救車
作者: lyh1993    時間: 2019-3-30 22:34

係呀

不過 唔該長期四五千轉既cvt 到時候就唔好問點解我要 1.5一公里啦
jazz2014 發表於 2019-3-30 09:00 PM

Jazz GE有5AT
作者: DGCNYO    時間: 2019-3-30 23:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2