Board logo

標題: 點解林小姐大路車比小路車攔腰撞都告人唔入? [打印本頁]

作者: hang1982    時間: 2019-2-26 07:53     標題: 點解林小姐大路車比小路車攔腰撞都告人唔入?

雖然無車cam,
https://youtu.be/Q7iaqcsBAG8
作者: blkbd5    時間: 2019-2-26 09:26

雖然無車cam,
hang1982 發表於 2019-2-26 07:53

就咁睇新聞估,
-  林小姐上庭時表達好有問題 (講大話?)
-  法官覺得當時林小姐超速好利害
作者: aleck_choi    時間: 2019-2-26 09:34

就咁睇新聞估,
-  林小姐上庭時表達好有問題 (講大話?)
-  法官覺得當時林小姐超速好利害 ...
blkbd5 發表於 2019-2-26 09:26


個官睇人架,如果被撞果個係李嘉成,撞李先生果個實入罪,不過林小姐比官既感覺係有D錢,但氣粗,所以專登整整佢遮。
作者: hang1982    時間: 2019-2-26 09:34

冇提供車cam記錄
覺得佢有嘢想隱瞞
作者: misugi    時間: 2019-2-26 10:02

就咁睇新聞估,
-  林小姐上庭時表達好有問題 (講大話?)
-  法官覺得當時林小姐超速好利害 ...
blkbd5 發表於 2019-2-26 09:26


如果佢當時超速得好厲害,咁樣比另一架車推一推,林小姐應該炒左埋山死左…
作者: gn01119056    時間: 2019-2-26 10:32

咁小事應該點都大路嬴, 就算大路超速都好, 小路點都有責任

成件事應該唔單純關撞車件事了
作者: newdaylow    時間: 2019-2-26 15:53

落口供話自己冇超速, 但冇留意揸緊幾多

你估下法官點諗??咁案件有冇疑點?
作者: pure_water    時間: 2019-2-26 16:03

冇提供車cam記錄
覺得佢有嘢想隱瞞
hang1982 發表於 2019-2-26 09:34



    我都覺得似是有啲野,有錢買車冇錢裝cam定是條片不出得街。eg gps 顯示超速 等等,不過都可能是有錄音只是爆咗粗所以唔想出街姐
作者: fkjohnny    時間: 2019-2-26 16:43

個官話佢條煞車痕20幾米,話佢超速,所以覺得佢口供唔可信,喺疑點利益歸被告既大原則下,判被告不小心駕駛罪名不成立
作者: raytsui00    時間: 2019-2-27 08:56

佢輸係因為份口供落得差....人哋律師咬住個幾點打甩

via HKEPC Reader for Android
作者: laueye    時間: 2019-2-27 09:01

個官睇人架,如果被撞果個係李嘉成,撞李先生果個實入罪,不過林小姐比官既感覺係有D錢,但氣粗,所以專 ...
aleck_choi 發表於 2019-2-26 09:34

另一架係中港車,都係有錢
只能講片面之詞,理據唔夠強,鋤唔入
作者: khokk2005    時間: 2019-2-27 10:19

然後輸左官司就利用大台幫手批鬥對手......

呢位林小姐我就唔太信佢了
作者: misugi    時間: 2019-2-27 10:23

我都覺得似是有啲野,有錢買車冇錢裝cam定是條片不出得街。eg gps 顯示超速 等等,不過都可能是有錄 ...
pure_water 發表於 2019-2-26 16:03


識大把人無車cam,唔關有無錢事,理由有好多,例如唔鍾意有舊野o係度,例如唔想見到條線(A柱有氣代唔可以攝條線)
作者: pure_water    時間: 2019-2-27 10:31

識大把人無車cam,唔關有無錢事,理由有好多,例如唔鍾意有舊野o係度,例如唔想見到條線(A柱有氣代唔可以 ...
misugi 發表於 2019-2-27 10:23



    咁又是的,有啲人一日唔出事都覺得唔關自己事的。
作者: misugi    時間: 2019-2-27 10:43

本帖最後由 misugi 於 2019-2-27 10:45 編輯
落口供話自己冇超速, 但冇留意揸緊幾多

你估下法官點諗??咁案件有冇疑點? ...
newdaylow 發表於 2019-2-26 15:53


如另一c hing講,肯定係口供落得衰比到位人地入。
無「時時刻刻」留車速好正常,只係可能佢答得衰,應該話比人撞果陣唔知幾多,但上緊斜果陣望過大約係幾多。如果被人質疑,問返佢抯車睇路緊要D定睇住個咪錶緊要D

純個人估,林小姐肯定有超速,抯架咁既車上斜唔踩大油至奇,但應該唔會好誇張,可能7、80。撞佢果架車份口供都有問題,話出路口果陣見唔到林小姐架車上緊黎,無線搵果個物理學者估,果個路口應見到90米以外既車,如果係出路口果陣未見車,而出到一半架車到,果架車要行到160km以上,林小姐斷估無咁狠。

一架行得好慢(出路口)既車,要欄腰撞到一架行得好快既車,機會係極細,而且今次被撞果架車無大炒,應該快極有個譜。林小姐落口供衰之餘又唔好彩,如果調轉係佢撞到小路出果架車,應該就唔會輸…,最多自己衰超速
作者: aleck_choi    時間: 2019-2-27 11:02

假設林小姐無被警方告,對方又告唔入不小心駕駛,即係雙方唯有以私人訴訟方式處理今次意外,咁就要睇下邊個肯使錢搵D勁既大律師去告喇,有好戲睇喇,不過到頭來,都係有錢有著數,贏面大好多
作者: blkbd5    時間: 2019-3-1 05:46

科學分析,話淋小姐無錯,
https://www.youtube.com/watch?v=Q7iaqcsBAG8
如果,律政師唔服,可以上訴,
淋小姐,就要從民事追賠償
作者: gn01119056    時間: 2019-3-1 09:21

小路出大路, 就算大路超速, 小路都有錯啦下話... 如果係普通人最少都老不

仲要無證據證明到大路肯定有超速, 今次肯定係唔關法律事
作者: ckshum    時間: 2019-3-1 17:22

根據星島網站報道,「被告證供可信,車身花痕證明碰撞時兩車平衡」。由此可見兩車不是攔腰相撞,大台連事實都未搞清楚,真係搵神探出嚟都無用!

資料來源:https://www.singtaousa.com/%E5%8 ... %E6%8C%87%E8%AD%89/
作者: lyh1993    時間: 2019-3-1 19:16

咁都告唔入 香港啲Y理愈黎愈恐怖

via HKEPC Reader for Android
作者: DGCNYO    時間: 2019-3-2 16:52

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2