標題: Audi Q3 or VW 新Tiguan ,點簡好??? [打印本頁]
作者: cowBB1 時間: 2017-10-14 02:03 標題: Audi Q3 or VW 新Tiguan ,點簡好???
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smile889 時間: 2017-10-14 03:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: poopies 時間: 2017-10-14 06:30
本帖最後由 poopies 於 2017-10-14 06:33 編輯
Del :/
作者: ywwong 時間: 2017-10-14 08:45
Tiguan platform 好似係新啲。
比我就揀 Tiguan ......
作者: arrychiu 時間: 2017-10-14 09:15
大家同一個阿爺,
VW 同 Audi 基本就好似,
我就會睇下你揀邊個 Spec 先?
作者: PSG7008 時間: 2017-10-14 10:04
Tiguan
Q3 太細部吾實用
Tiguan 同Q5 差不多一樣大
作者: yswjazz 時間: 2017-10-14 20:05
牌頭Audi好過VW
via HKEPC Reader for Android
作者: cmwcmww 時間: 2017-10-14 20:53
今個星期六日VW係又一城搞左個車展,對部車有興趣咪去問多D資料,好似上會都有優惠
作者: joe3288 時間: 2017-10-14 22:11
跟本就是同一架車,唔同包裝而已!
Rolex 定Tudor 自己揀啦!
呀Sorry , 上面仲有架Macan添!
作者: PSG7008 時間: 2017-10-14 22:47
Tiguan 同 Q5 基本上係同一部, Q5 賣點係馬力大D有約250hp
內籠Q5 亦係比較靜,當然差別比 RAV4 vs NX200t 少一D
Macan 需然用 上一代Q5 chasis, 但揸落同Q5 完全吾同,macan 個AwD system 比Q5 個設計吾同, 同埋係rear wheel bias. Suspension 重新設計.
至於macan ( 2.0T 普通版 ) 值吾值比Q5 貴多差不多50%, 就當然有商確餘地, 兩部都試過,兩部好吾同的車,吾講吾會知道係同一個chassis
Sorry slightly off topic.
Tiguan 的確抵揸, 師兄可以試一試Q3 vs Tiguan 比較一下,睇下邊款岩自己需要
作者: riverMM 時間: 2017-10-15 01:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wlckenny 時間: 2017-10-15 12:05
Tiguan 好好多, 都係用MQB 底盤,,里個底盤無得頂,,Q3 算把啦.
作者: tutu556 時間: 2017-10-16 00:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hereforquick 時間: 2017-10-25 14:02
本帖最後由 hereforquick 於 2017-10-25 14:04 編輯
啱啱先講完1.4波箱 (DSG / DQ200) 係屬於乾式七速, , 即係雙離合器之後拉住一個棍波箱,塞車嗰陣時盡量當佢係棍波咁渣, 有啲人當自動波過咗一兩年就死波箱, 換波箱電腦大概一萬八千蚊, 呢兩部車都應該係同一個計同一個波箱同一個底盤, 分別在於內籠同埋隔音避震調教等等
對於福士audi一系列 1.4波箱要先有一點了解
再補充一句, 雙離合器好好揸同好順, 利申:自己揸緊 13 golf GT
作者: light55 時間: 2017-11-5 21:42
梗係揀VW啦,我自己揸開VW性能吾錯又穩定,入油慳吾少
作者: ywwong 時間: 2017-11-5 22:39
1.4 唔一定用 DQ200嘅
Q3 係用 6 speed S Tronic...

