Board logo

標題: 噴油好貴 [打印本頁]

作者: cityhunt    時間: 2017-8-10 11:52     標題: 噴油好貴

本帖最後由 cityhunt 於 2017-8-10 15:06 編輯

細細一達仔要4000蚊,佢話而家要2000蚊一1幅,係咪真的?

via HKEPC Reader for Android
作者: franky7080    時間: 2017-8-10 16:32

由4000變2000?
2000一件都尚算合理, 靚的話
咩色? 黑白會貴d
作者: sunny619    時間: 2017-8-10 16:34

同幾大面積無直接關係, 一向都係計幾多件 (幅)
就算你 90平方厘米, 只要係同一件 (幅), 都係計一件錢
同樣地, 就算只有 2平方厘米, 只要橫跨兩係 (幅) , 就係兩件錢

噴油一件市面一般索價 1500至2000 , 當然有貴 D 有平 D, 價錢唔喘心水你可以搵多幾間
作者: jazz2014    時間: 2017-8-10 20:13

如果2千追到色 微鏡或者近到1cm 望都見到一樣既

2千值得比

打平
如有凹 要燒鐵 打直
再磨平
上底油
再噴上色
再加油光

(未計d手作野 痴報紙 防油貼 .....etc...)

除非你勁到去買支雙星再加光油以為得咁就冇野好講
作者: 乳交七    時間: 2017-8-11 15:25

我好想成車真正拆件噴哂佢...... (好似原廠噴咁)

但報價要成5 萬...
作者: jazz2014    時間: 2017-8-11 20:39

我好想成車真正拆件噴哂佢...... (好似原廠噴咁)

但報價要成5 萬...
乳交七 發表於 2017-8-11 15:25

5萬平啦

拆件係貴好多 因為好多位置都要噴 即係你尾箱打開唔會見到2隻色

btw 不過講開又講 c 柱應該唔會拆走同你噴 ,如果要拆 要成架車要打散 之後要還完既野十分之多
作者: Hidekii    時間: 2017-8-11 21:13

5萬平啦

拆件係貴好多 因為好多位置都要噴 即係你尾箱打開唔會見到2隻色

btw 不過講開又講 c 柱應該唔 ...
jazz2014 發表於 2017-8-11 20:39
c柱?! 點拆?
作者: 乳交七    時間: 2017-8-12 01:31

個問題係.. 值唔值姐.......幾十萬車.. 噴油用5萬...
如果架車再升多少少.... 應該會考慮下.....  

不過點都好多去貼貼紙... 真係貼得靚都要2萬... 諗唔明點解要咁貴.. 買料最多咪幾千蚊... D人貼貼紙都以為係專業人仕... HOURLY RATE貴過律師..
作者: jazz2014    時間: 2017-8-12 09:54

個問題係.. 值唔值姐.......幾十萬車.. 噴油用5萬...
如果架車再升多少少.... 應該會考慮下.....  

不過 ...
乳交七 發表於 2017-8-12 01:31

你貼就明白有幾辛苦

不過我就唔攪啦 貼完起返個下會有乜野後果 (講就話冇事) 到底係唔係??

貼完連曬十日睇下 有乜唔同


keep住攪呀





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2