作者: ho002202 時間: 2017-6-20 00:54 標題: 點樣可以洗水漬?
新買左架jazz 2013 GE6 返黎,
搵車房睇過一切正常,行左2000km 都無大問題,
但係唔識自己洗車,
只係用清水沖下,
有時落完雨,之後再洗車,
就發覺有d水潰係洗唔甩,
請問自己用咩方法可以洗水漬?
同埋有咩coating 可以自己做,唔洗成日洗車咁煩。
停車場有水喉,可以偷雞沖下車。
另外想問問,
唔知架車之前用咩機油,
依家大約行7l/100km,
自己好細腳好少過2500轉,
遲d打算轉用0w20機油,
會有問題嗎?
謝謝解答
作者: love19901109 時間: 2017-6-20 01:41
本帖最後由 love19901109 於 2017-6-20 01:42 編輯
回覆 1# ho002202
難搞果D 千年漬可以去精品店買去漬臘 但唔洗成車用 買洗車水同埋記得洗之前由車頂開始沖 唔好乾抹架車
coating 做得唔好會好難睇 一忽忽 同埋自己做都幾辛苦
0W20 我唔建議用 一黎小又貴 二黎為何要用轉?想快D換車頭? 最小應該用0W30
作者: ireserve123 時間: 2017-6-20 07:12
https://youtu.be/qE2Wiu6nDxg
【DIY車身鍍膜擊退水痕】最平最方便 SOFT99 Hydro Flash 防污型驅水鍍膜 乾濕施作可行
呢隻得唔得?有沒師兄試過?
作者: PPLd 時間: 2017-6-20 07:33
本帖最後由 PPLd 於 2017-6-20 11:56 編輯
1. Vinegar
2. No need wipe off. The easiest but also best performance. Any better product to beat it?
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2154940
Drizzled. The car self-cleaned. No wipers were used whole day.
[youtube]SuuWC9u_C60[/youtube]
Car was last sealed with DGLS for over half year.
[youtube]tSyGeruB_uE[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=tSyGeruB_uE
3. 0w20 good oil~ i know a few guys from Ferrari group using 0w20. If it is enough for a 9000rpm V12 Fiat, it is enough for me.
作者: aussie 時間: 2017-6-20 09:42
由佢污糟咪唔洗洗囉。
作者: jeffery26hk 時間: 2017-6-20 14:46
就發覺有d水潰係洗唔甩 > 淨係門柄上面?? 我都係咁不知為何,金屬部分+BUMP無事,只是門柄
作者: killer_queen 時間: 2017-6-20 16:56
玻璃 果啲漬先攞命

作者: PPLd 時間: 2017-6-20 17:09
Glass is easiest wor!
作者: killer_queen 時間: 2017-6-20 17:10
有冇好介紹 . . . . . 用咗好多方法 去埋車房都攪佢唔掂 . . . . 最尾 車房叫我換玻璃

作者: jazz2014 時間: 2017-6-20 17:41
講真玻璃已經叫易攪
下面方法個人習慣 只可參考有錯不要笑
1)全洗車 抹乾 ( 呢排用左美光支金色)
2)洗完用支平野粗洗 (龜仔 or 牛魔王 or 美金 or 3m 玻璃水 抹一次
3) 玻璃歸零膏 (新買 功效都叫有 如個星期冇咩雨可以skip一次)
4) 再用 fat cat gor (自己上youtubr搵) 個支nano 沒噴完再抹( 有去飛水既功能)
如出車前再 有雨或是大雨
5)會加支rainx ( 唔好要噴嘴版 或是 2合1 個隻 ,功效大減)
上星期6晚上大雨 由元朝跑去尖沙咀都冇用水潑
正常你step 3 已經 好乾淨
(如果搵唔到玻璃重垢歸零膏呢樣之前我用 soft99 既去油膜野 有埋舊海綿個隻唔要噴霧)
再利申 : 我個人習慣 冇人教路
作者: killer_queen 時間: 2017-6-20 17:51
用呢個方法 可以去水漬 ? 定係洗玻璃 ?
作者: PPLd 時間: 2017-6-20 18:01
最尾 玻璃叫我換車房 ...
just trying to be funny
作者: killer_queen 時間: 2017-6-20 18:45
換咗幾間
. . . . 睇嚟要換車 作者: fy2-020418 時間: 2017-6-20 22:09
玻璃歸零膏...真心推介 $2XX支
3M都有支同佢差不多功效(佢話)但我用過真係無用
玻璃歸零膏.你當佢係去水潰 用完再上膜
作者: killer_queen 時間: 2017-6-20 22:55
係呢支 ?
玻璃歸零膏
作者: ho002202 時間: 2017-6-21 01:31
想自己搞架車開心d,一步步慢慢自己做,
二來自己做平d。
0W20 我見廠都建議人用,所以想問下。
因為自己就算好細腳,行機場,長行90km/hr,keep 2000~1800轉車頭,都係行緊大約6L/100km,
諗緊問題所在。
作者: ho002202 時間: 2017-6-21 01:33
1. Vinegar
2. No need wipe off. The easiest but also best performance. Any better product to beat ...
PPLd 發表於 2017-6-20 07:33
nice sharing
Thanks so mcuh
May I ask where I can buy this product?
作者: love19901109 時間: 2017-6-21 02:04
回覆 16# ho002202
0W20可以用 只係我覺得熱左保護性無咁好而且太難搵
6L/100km 已經好好... 影響油耗有好多 開冷氣同唔開已經差好遠 胎壓亦有影響
唔好咁介懷...
作者: fy2-020418 時間: 2017-6-21 05:39
回覆 15# killer_queen
無有錯
作者: jazz2014 時間: 2017-6-21 07:25
13年 因為水問題換大玻璃
你全保定3保??
作者: PPLd 時間: 2017-6-21 07:33
Try to ref this link:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=2154940

