Board logo

標題: 新仔想揸跑車款 [打印本頁]

作者: 歡喜哥    時間: 2016-4-23 16:17     標題: 新仔想揸跑車款

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pangfai    時間: 2016-4-23 18:14

撇開樣唔講,泡菜車功能掂唔掂?(利申近排先留意泡菜車唔清楚)
作者: 用尸名    時間: 2016-4-23 18:24

其實乜都齊,只係煩維修零件少會貴
作者: g1jockey    時間: 2016-4-23 18:52

等埋新思域先啦,唔知會唔會入1.5 turbo呢?
作者: lovercharlene    時間: 2016-4-23 20:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kanduki    時間: 2016-4-23 20:25

架易拉柴甚至其他泡菜車
最大問題係當玩厭過後
想甩手果陣要付出相當大代價

但調轉諗
如果唔介意易手
反而可以用少好多$$
就已經買到架年份仲好新嘅車


等埋新思域先啦,唔知會唔會入1.5 turbo呢?
g1jockey 發表於 2016-4-23 18:52



我諗想代理會入 機會就好細
連架Vezel都捃啲冬陰味唻入
更何況Civic連日本本土都無賣好耐
要同級大可以揀Mazda 3或者Lancer GT
有得睇 有得試 仲可能有現貨
作者: ckkong97    時間: 2016-4-23 20:56

你覺得香港仲會唔會開返civic條line?
lovercharlene 發表於 2016-4-23 20:17


    應該係話honda 香港仲會入有尾箱既車???
作者: wyhui5124    時間: 2016-4-23 21:26

睇吓Hyundai Elantra個樣,唔係真係好"跑車"囉,個人覺得只係一部普通的私家車

要威要型,响女面前,梗係雙B喇,尤其D女,知Q咩年份咩型號咩,整架二手舊款,只要外/內夠新,CC夠大,女女就覺得型架喇
作者: bearing    時間: 2016-4-23 21:48

要加 馬2 馬3 會唔會仲好呢

via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - iPhone
作者: freedomkaka    時間: 2016-4-23 22:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yjfoeg    時間: 2016-4-23 23:38

反正女見到你揸就唔多like
16萬買架新Elantra,不如買架二手Veloster
不過畀我揀,如果冇家庭問題,我會直接買架二手Ford Fiesta ST...
作者: lovercharlene    時間: 2016-4-24 00:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ediot    時間: 2016-4-24 01:05

i dont drive a korean made car, but i've tried the modern ones from Kia and Hyundai and i think they are very nice, and have a very good price vs performance ratio
作者: pangfai    時間: 2016-4-24 15:12

上網見車展有得免牌費一年,個到都幾千蚊,唔錯
作者: wwwwoooo    時間: 2016-4-24 20:10

Elantra 幾型
作者: ckkong97    時間: 2016-4-24 21:47

呢個新車價錢其實就無乜好講架啦, 不過1.6 engine 得128ps 0-100km/h 要11.6 秒點都唔算係架跑車呀....
作者: Oops    時間: 2016-4-24 22:39

本帖最後由 Oops 於 2016-4-24 22:43 編輯
mpv suv 其實都比較7左小小 不過唔知點解香港真係咁大熱就真。房車日本 真係冇乜 ...
lovercharlene 發表於 2016-4-24 00:21


日本當地同香港一樣,街上房車差唔多得返歐洲車
作者: Oops    時間: 2016-4-24 22:41

呢個新車價錢其實就無乜好講架啦, 不過1.6 engine 得128ps 0-100km/h 要11.6 秒點都唔算係架跑車呀.... ...
ckkong97 發表於 2016-4-24 21:47


有啲 MPV 仲快過佢
作者: lovercharlene    時間: 2016-4-25 08:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2