作者: benyeung 時間: 2016-3-27 21:15 標題: 最近無意中發現左個問題,今日升起部車一望,大工程!
上星期留意到部車anti- freeze少左,去車房加番
今個星期再望一眼,又少左! 升起佢望一望個車底,發現副偈又漏油又漏水! 車房老細建議大修,徹底執佢一次唔使成日頭痛醫頭腳痛醫腳,都未知埋單要幾錢!唉!
作者: 奠老旗合 時間: 2016-3-27 22:06
劏左佢會唔會好D
作者: benyeung 時間: 2016-3-27 22:19
好彩我係響大陸養車, labour cost肯定低過香港好多,部車其實開起黎都好爽,所以我覺得佢都仲有維修既價值既
作者: uzone02 時間: 2016-3-27 22:40
乜車?
作者: benyeung 時間: 2016-3-27 22:55
Opel Zafira 2002 1800cc
作者: love19901109 時間: 2016-3-27 23:28
回覆 5# benyeung
我感覺上R洲車上年紀都多多小小有漏
作者: benyeung 時間: 2016-3-27 23:52
年紀大機器壞,係咁架啦!
呢部車出廠果年,我仲讀緊大學,仲響快餐店做緊part time搵零用錢咋
作者: 用尸名 時間: 2016-3-28 00:29
偈熱,有得三五年啲斟口都濕濕地
樓主諗住長渣既,咪rebuild 成副偈囉,一萬幾千,慳油好力,回復新車八九成實力
作者: love19901109 時間: 2016-3-28 00:39
回覆 7# benyeung
有幸小弟部錢七未洗搞... 但係其他問題都整左半架車錢
作者: benyeung 時間: 2016-3-28 00:50
事實上係部車到我手之後就越開越有感情,有閒錢買過部都唔會捨得換
每一次,我做左少少野之後部車表現有改善, 跟住連續成個星期都會好似啪左興奮劑咁高興
B. t. w. Rebuild副偈真係會有咁奇妙既效果?
作者: 用尸名 時間: 2016-3-28 06:22
正常效果,你副偈本身就磨合好,積炭油屎清走晒,杯士彈弓嘩佬損秏既換走
壓縮好散熱好,慳油好力好平常
呢個年份,仲要係直4偈唔難搞,換塊斟口,DIY都唔難
作者: kanwing 時間: 2016-3-28 11:18
你架好似買左無耐....
買返黎個陣有無執執佢先?
作者: benyeung 時間: 2016-3-28 12:36
回覆 12# kanwing
執就有執, 不外乎都係換哂全車油水, 輪胎brake pad果D, 副偈D密封件就幾乎冇搞過, 係之前發現cam shaft 同crank shaft果幾個位漏油, 換過油封
部車到左手半年左右, 開起上黎都好好, 不過, 會老化既件, 要換就係要換架啦
岩先收到車房既message, 漏Anti-freeze係因為水管裂左, 漏偈油係因為"尾氣好大, 逼到油封漏油"咁話喎......
作者: uzone02 時間: 2016-3-28 12:41
咁多年車,油水都leak都好正常,慢慢跟...
我黎緊都要換好多gasket
作者: A君 時間: 2016-3-28 13:48
大陸人工平,大修都唔會太貴,唔似香港只會叫你抬過副偈
作者: 用尸名 時間: 2016-3-28 17:44
咁巧合,樓主你架野上手保養麻麻喎,買之前冇搵人睇過先買?
作者: benyeung 時間: 2016-3-28 22:34
回覆 16# 用尸名
我唔係一個對車有認識既人,買之前當然有搵人睇過啦,冇水浸過又冇大撞過,淨係密封件老化,對呢d玩左十幾年既膠黎講,我覺得差唔多架啦, 保養做得好都唔可能用一世都唔壞架嘛
換個角度睇,可能係上手車主唔想使錢整部車先會放就真,呢部車唔算豪,但係日常代步用黎講真係好正架
作者: alanhippo 時間: 2016-3-28 23:07
我記得你半年前開過 post 問
比我想像中快要大整
作者: cacacaca 時間: 2016-3-28 23:27
回覆 1# benyeung
大修就無謂啦.用咗半年開始出問題.不如叫車房直頭幫你換副偈算吧.
呢次整完遲D又可能有其他野.再加上換嘅件未必有原廠料.整下整下嘅錢夠換一副嚕....
作者: benyeung 時間: 2016-3-29 00:03
今日收到初步報價,引擎密封件一套收我九百,水管一條收我六百幾,人工收我九百,piston ring一套七百二,加埋其他立立雜雜,埋單三千零蚊人仔,呢個價錢我覺得ok啦,仲有冇其他野換就視乎洗乾淨d parts之後既檢查結果
換著係香港,三千幾蚊?莫講話同副偈大修果條數淨係人工都唔夠俾,換四條軚之後剩低果d都唔知夠唔夠加滿一缸油啦
我呢款車響大陸都唔常見,換偈?就當你搵到幾千蚊一副偈買返黎換,其實咪又係拆車件,你真係咁肯定佢入面乜事都冇咩?而家副偈只係漏油漏水,又唔係出左d冇把握修理番好既問題,除此之外佢既condition仲好好,咁梗係整好過換啦!
作者: cacacaca 時間: 2016-3-29 00:40
就系拆車件先咁平.會唔會搵到靚貨就睇你間車房同二手佬熟唔熟喇.唔常見嘅車款唔系問題.只要大陸有賣過嘅車款就有大把二手零件賣.
作者: benyeung 時間: 2016-3-29 07:54
回覆 21# cacacaca
今時今日,買部新車都要撞手神,何況係二手野? 早排網上仲有人講, 去4S店換偈油,班仆街為左整壞你部車賺維修費可以響加偈油果陣放白沙糖入你副偈裏面,都唔知係真定假既!
拆得成副偈出黎賣,原先果部車都唔知發生過咩事, 又唔知擺左幾耐,我覺得買返黎成件換同賭一舖冇乜分別囉

