Board logo

標題: [私家車] 有無Mazda 8 車主 [打印本頁]

作者: wongja    時間: 2016-2-24 12:20     標題: 有無Mazda 8 車主

本帖最後由 wongja 於 2016-2-24 12:22 編輯

而家楂緊presage ,條避震柴柴地,連埋換呔驗車等都預左比16~18k 去攪。
始終單電門
想換架2甚至3 電門

最初諗住睇previa 2006 但睇左幾架都唔係好掂 (又貴)
而且大部分都係非常粗咪 (公司車 over 15 萬km) (其實9 年車我都覺得合理)
得5 前速 ,無keyless

朋友叫我睇下其他,去大昌睇左幾架serena 但係老婆話唔好坐
noah 完全out budget

最後睇左架mazda 8 都幾好,中排大班椅可浪腳
可換大面板 (而家架presage 唔得)
3 電門,後座都好好座

除左車身矮d,長d,貌似完美
油缸同presage 一樣大
大家都係2.4

應該油唔會爭好遠。

大家有無comment 可以比比小弟?
無意外應該 5月前會攪。
作者: seasky    時間: 2016-2-24 15:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eva0083hk    時間: 2016-2-24 16:29

之前屋企人揸過2年,中排大班椅好正,係長身D睇位無咁靈活囉,要大車要預咗咁。
作者: wongja    時間: 2016-2-24 17:10

新 stepwagon?
seasky 發表於 2016-2-24 15:46



    新車2 年後先諗
屋企裝修完,仲供緊條loan
作者: madmacuser    時間: 2016-2-24 19:41

本帖最後由 madmacuser 於 2016-2-24 20:29 編輯

我部係 07 年 Mazda 8, 4 速,好似08年開始係 5速。

我0手揸到而家行咗52000km,剛剛過年前換咗4條新避震。係個中央鎖需要稍後返廠處理。除此之外冇嘢要維修。我未買 M8 前係揸 Previa,所以 M8 細咗操控冇問題。當年由好齋嘅 Previa 換 M8 所有設備都叫做升級咗,包括皮椅,電趟門,+ - 波箱,大面板車機,十氣袋,後拍鏡頭等等。不過我始終覺得 Previa 個 size 啱我多啲,有機會再換車想換返 Previa 或再大少少嘅 Elgrand。

至於中排大班椅真係好少機會用到。一個正常成年人身高坐左面中排而又要用 foot rest,要將前坐移到最前,佢果張中坐要移到最後,亦即係左後排唔可以坐人,真係好細小嘅小童除外。

via HKEPC Reader for Android
作者: Oops    時間: 2016-2-25 01:03

M8 係好車嚟,我揸緊 Serena c26 都想換佢
作者: yoyo348    時間: 2016-2-25 03:04

我…二手7仔…係幾高CP
作者: wongja    時間: 2016-2-25 10:00

咁就過多個月睇睇d 盤
(都唔知架presage 放到幾$ )
作者: madmacuser    時間: 2016-2-25 14:54

回覆 8# wongja


    Presage & M8 頭燈好似樣
作者: kohlerhkyt    時間: 2016-2-25 21:23

去年頭睇過新車Mazda 8, 當時車價廿七萬幾!
咁既價錢, 俾到既設備又的確超值!
個人覺得缺點係車身矮內籠高度不足, 外刑較舊, 引擎亦係舊款!
如果二手, 幾皮嘢嗰啲就好抵玩, 不過要放架presage都有啲難度!
作者: wongja    時間: 2016-2-26 10:57

去年頭睇過新車Mazda 8, 當時車價廿七萬幾!
咁既價錢, 俾到既設備又的確超值!
個人覺得缺點係車身矮內籠高 ...
kohlerhkyt 發表於 2016-2-25 21:23



    係啦,諗住搵車行算
作者: tartlee    時間: 2016-2-26 22:16

I am M5 (3 Pax in family but want my family seat more comford ) Driver and also considering Previa/Estima or Mazda 8 or Biante. Seems Mazda 8 leg room are much smaller than Previa or Biante. Both Previa or Biante can put the mid room towards the back.

Mazda 8 owner, by any chance you can take a picture of Maximized Legroom for the mid row. Assuming Driver is regular size? Many thanks.....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2