Board logo

標題: [一般問題] 聽人講話車齡耐d先好買一手車? [打印本頁]

作者: NOKIDEWAVY    時間: 2016-2-6 02:12     標題: 聽人講話車齡耐d先好買一手車?

點解會有咁嘅講法,
唔係未甩P更加安全咩,
路面嘅人都忌你三分,
定係因為怕技術未夠咋?
作者: cpchun    時間: 2016-2-6 02:43

回覆 1# NOKIDEWAVY

1. 唔係未甩P更加安全咩
i dont think so. 保險公司唔會死錯人; 如果未甩P會更加安全; 咁就唔會有咁多保險公司唔做p仔生意
2. 路面嘅人都忌你三分,
忌你三分 =/= 更加安全
3. 定係因為怕技術未夠咋?
新牌建議先買部錢七 從教訓中學習 XD
作者: core2duo    時間: 2016-2-6 04:31

個人覺得未甩P更加要買部安全小小
作者: PPLd    時間: 2016-2-6 11:57

個人覺得未甩P更加要買部安全小小
core2duo 發表於 2016-2-6 04:31



    我同意.
作者: yjfoeg    時間: 2016-2-6 12:56

個人覺得未甩P更加要買部安全小小
core2duo 發表於 2016-2-6 04:31
一手車又唔一定安全啲喎
何況買部安全少少都冇用,你手車唔掂一樣係花晒
既然係咁,點解要買架新車黎搞
作者: A君    時間: 2016-2-6 16:37

最主要都係因為揸耐左,經驗多左,無咁易出事
有咩損傷新車會肉赤過2手嘛
作者: bighead    時間: 2016-2-6 17:41

有錢買咩車都得,冇咩錢揸錢七
真係冇錢就考完牌繼續搭巴士(我十幾年牌頭9年都係搭巴士
作者: Oops    時間: 2016-2-7 01:25

一手定二手都係睇 budget,我就建議買架大少少 (不少於 1.7m 闊, 4.6m 長) 既車,咁先可以練到技術
作者: tan.oily    時間: 2016-2-7 16:05

有人會因為NCD夠,
先買一手車,
全保供得平好多
作者: hkegg    時間: 2016-2-7 18:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Moderator    時間: 2016-2-9 14:02

一手車又唔一定安全啲喎
何況買部安全少少都冇用,你手車唔掂一樣係花晒
既然係咁,點解要買架新車黎搞 ...
yjfoeg 發表於 2016-2-6 12:56

花曬一回事,撞完有命同無命又另一回事
作者: fungfung87    時間: 2016-2-9 18:30

有人會因為NCD夠,
先買一手車,
全保供得平好多
tan.oily 發表於 2016-2-7 16:05

可以平60%真係好化算...
但要平平安安過到5年
都唔係件容易嘅事

http://www.directasia.com.hk/zh/car-insurance/ncd/
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2016-2-10 00:17

本帖最後由 棋靈王~藤原佐為 於 2016-2-10 00:22 編輯
點解會有咁嘅講法,
唔係未甩P更加安全咩,
路面嘅人都忌你三分,
定係因為怕技術未夠咋? ...
NOKIDEWAVY 發表於 2016-2-6 02:12


睇人架姐,人忌你三分但自炒冇計啦。

新牌難免多 睇錯位,唔少心hi到,碰撞
舊車味冇咁肉赤囉,新車就睇你銀包有幾深囉。

利申:朋友一拎p牌就出左架全新車,拎車36hrs 未夠 停車場轉灣自炒,成道門lup左。
如果係舊車,換過道門就算,
結果廠報佢萬幾蚊,最後佢街邊整左6千幾蚊連噴油(仲要唔多對色)

當事人表示如果時光倒流會渣架110算。 咁睇你點睇啦
作者: bei6266    時間: 2016-2-11 10:28

睇你係咪有錢佬啫.有錢唔揸二手嘅.女就玩二手
作者: Sahk    時間: 2016-2-11 22:01

可以平60%真係好化算...
但要平平安安過到5年
都唔係件容易嘅事
fungfung87 發表於 2016-2-9 18:30


可以平成60%咁多架...
作者: powerwhy222    時間: 2016-2-20 16:37

可以平成60%咁多架...
Sahk 發表於 2016-2-11 22:01
平60%要過七年先有.
作者: ckkong97    時間: 2016-2-20 16:46

平60%要過七年先有.
powerwhy222 發表於 2016-2-20 16:37


    第二年20%NBC,計埋第六年咪60%





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2