作者: fkjohnny 時間: 2015-11-2 11:53 標題: 舊車主要留牌的問題
各位師兄,你們好
是咁的,剛落訂買了一部二手車,但上手車主表明要留牌,所以想請教下各位,如果上手車主要留牌,變咗我要出新牌,咁樣請問在運輸署搞轉名手續時,運輸署比新車牌號碼我個陣,會唔會比埋副前後車牌我?定係我要自己出去做一副? 仲有因為上手車主10月驗咗車,但淨係續咗一季牌費到2月,咁如果我想去轉名嗰時續埋個牌費到出年10月,可否一齊做埋? 如果可以,要比咩文件?唔該晒
作者: ruri1234 時間: 2015-11-2 12:06
回覆 1# fkjohnny
自己出去做一副
作者: ruri1234 時間: 2015-11-2 12:08
回覆 1# fkjohnny
睇張驗車紙幾時簽
如果仲係4個月內都仲可以續
以上只是小人見解, 有待其他人答XD
作者: ryan_cheung 時間: 2015-11-2 13:11
運輸署比新車牌號碼我個陣,會唔會比埋副前後車牌我?定係我要自己出去做一副?
自己去附近汽車用品店做, 普通車牌應該好快搞惦
仲有因為上手車主10月驗咗車,但淨係續咗一季牌費到2月,咁如果我想去轉名嗰時續埋個牌費到出年10月,可否一齊做埋? 如果可以,要比咩文件?唔該晒
可以續埋, 要有新牌簿, 驗車紙, 保險 hardcopy / Cover note, 錢, 但唔肯定可否一次續到10月, 因前車主己續一季, 你要係張 form 度寫返四個月牌費
作者: Jazz 時間: 2015-11-2 13:22
上手要留牌, 樓主出新牌, 你地記得去ssp搞, 因為沙田運輸署只做轉名不做抽波波
作者: vv123 時間: 2015-11-2 13:25
Cover note有效30日, 應該唔比續...
作者: ryan_cheung 時間: 2015-11-2 13:30
回覆 6# vv123
我印像中 Cover Note 係可以續, 我朋友好似試過
作者: sunhikari 時間: 2015-11-2 13:47
本帖最後由 sunhikari 於 2015-11-2 13:50 編輯
你個CAST,係內部叫做做「留過」(留牌過戶),舊車主留左牌後, 電腦會自動出新NO.,但掛車用的車牌就要自己做,運輸署一向唔會比呢D野你
自於續牌問題,而家舊車主做左4個月,咁基本上就要每4個月續一次,因為運輸署只有一年同4個月牌費的選擇, 如果要續的話就一定續一年,而且咁的情況必需重新驗車先可以買一年,因為一張驗車紙係比你續一年,唔夠一年年期就一定要重新驗車,買四個月個D係會有封續牌信要比牌照部的人睇左,啱資格先可以續到牌
如果樓主咁的情況,最好做左留牌過戶,唔好做續牌住,因為續牌係硬性規定係張保單要保到新行車証生效的第一日先出到牌(例:如果個新牌係2月1日開始生效,咁你張保單最少要保到2月1日先出到牌),而臨時單最多係7-30日不等有效,換言之一定唔夠你續牌用,等大約一月中左右,有張保一年的保險,咁就再去續4個月會好D
順帶一提,留牌過戶可以同一個COUNTER做晒(SSP牌照部就4號同5號COUNTER),但我比較建議係港島做晒,因為SSP的留牌COUNTER得兩個,但人龍卻是長期的多人,要快好老實真係睇你好唔好彩,但星期一同五去係同自殺無分別
作者: sunhikari 時間: 2015-11-2 13:51
Cover Note 係可以續,但一定係要保到新行車証生效的第一日先出到牌
作者: ryan_cheung 時間: 2015-11-2 14:52
回覆 9# sunhikari
通常急到x 先會出動到 Cover Note XD
作者: 奠老旗合 時間: 2015-11-2 15:23
運豬處話 保險有一日有效期都可以續牌喎
作者: sunhikari 時間: 2015-11-2 15:37
唔係有一日有效期,而係有效期包到新牌費第一日先OK
舉例,如果你張保單有效期去到1月20日,係,張保單而家係有效的,但如果話用呢張保單買2月1日的牌費就一定唔得,因為張保單都去唔到呢日
作者: fkjohnny 時間: 2015-11-2 15:55
本帖最後由 fkjohnny 於 2015-11-2 15:59 編輯
唔該晒咁多位師兄的熱心回應,多謝先
或者我再講得detail啲,睇下情況會唔會清楚啲
1.舊車主係10月6日驗咗車,之後係10月25日續咗一季牌費,新牌費有限期到2016年2月24日,運輸署有一張合格紙話: 申請續領有效期為不超逾2016年10月24日及可以申領兩個各為期4個月的車輛牌照,呢度我唔明係運輸署既意思係要一次四個月一次四個月咁續,定係可以一次過續兩季?
2.有師兄話要有新牌薄先可以續牌費,咁新牌薄上的新車牌號碼已經同運輸署呢張合格紙個車牌號碼唔一樣,咁點搞啊?
3.如果係私家車,係咪運輸署出新車牌號碼給我,一樣要自己出去做一副前後車牌?
4.我張cover note應該11月5日左右先出,因為當日約舊車主去轉名,咁情況,呢張cover note可唔可以一次過續兩季牌費?
唔該晒咁多位師兄
作者: fkjohnny 時間: 2015-11-2 16:07
哦,師兄意思係咪因為張cover note有限期一般為30日,所以就算以11月5日出單計,有效期都係到12月4日,所以續唔到2月24日之後既牌牌? 要等一年期有效既正式保單出咗,先可以去續2月24日之後既牌費?
唔該晒
作者: sunhikari 時間: 2015-11-2 16:11
完全正確
作者: sunhikari 時間: 2015-11-2 16:16
1.技術上做唔到,因為牌費最早係到期前三個月先申請得,所以你都係乖乖的每四個月續一次吧
2.佢運輸署已經有記錄,就算轉左牌都無問題,正式黎講係要帶,但即使唔帶或轉左牌,牌照部的電腦都會有你的續牌紀錄,職員會睇返紀錄識同你處理,唔駛擔心
3.無錯
4.你下面自己都答左了.....
作者: fkjohnny 時間: 2015-11-2 16:17
收到,唔該晒師兄,咁要提醒自己到時要問舊車主攞埋呢張運輸處出既合格紙正本先得啵
作者: fkjohnny 時間: 2015-11-2 16:25
完全明白晒,多謝師兄,多口問多樣嘢,一般自己去做一副前後車牌,最簡單個種,要比大約幾多錢架? 要幾耐先做到出黎? 做出黎自己痴上去就得? 唔該晒
作者: 奠老旗合 時間: 2015-11-2 17:37
你問清楚下 因為我問過 職員答我 只要你今日黎續牌 你"今日"份燕梳有效 都續俾你
聽日既燕梳 請自己購買, 唔買 犯法係車主既事.
我好記得 因為我揸住份 2個月到期既保單 去續一季車牌 問職員保單唔足日子續唔續到車牌
職員係咁答的的 我唔知佢有冇答錯架
作者: fkjohnny 時間: 2015-11-2 17:58
收到,唔該晒師兄,不過係燕梳定cover note呢?
作者: chpyeung 時間: 2015-11-2 20:45
本帖最後由 chpyeung 於 2015-11-2 20:51 編輯
樓主既然要去轉名,到時俾你續就續,唔俾你續咪等二月啦!
作者: racing 時間: 2015-11-2 21:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: sunhikari 時間: 2015-11-2 21:11
本帖最後由 sunhikari 於 2015-11-2 21:17 編輯
我以前係運輸署牌照部車輛組做的
我相信論熟一定比你地聽返黎的熟
我講的係內部對續牌要求,係一定要遵守
而且,電腦系統會檢查埋保單,唔夠期係唔比續牌
如果係有牌費的車過戶就可以即日保單
唔係話即日唔得,但一定係要包到新牌費的第一日,包唔到一定無得續,就係咁簡單
仲有,我同ssp的牌照部車輛組主任係相熟的,如果係有ssp的職員講的,請話個職員全名比我聽,我叫個主任出黎將佢問吊
作者: wa2000 時間: 2015-11-2 22:01
回覆 18# fkjohnny
我試過係元朗前後做晒$80,等15分鐘就有得攞。
作者: 奠老旗合 時間: 2015-11-2 22:14
冇話唔信你 唔洗問吊咁大獲
我理解係 如我手持有效 01/012015 - 31/12/2015 保單
我 31/12/2015 去買下一季牌費 係可以的 對嗎 請教請教
作者: sunhikari 時間: 2015-11-2 22:32
如果新牌費係2015年12月31日開始生效的話,那保險包到2015年12月31日係無問題的
但如果你話新牌費係2016年1月1日生效,但保單是去到2015年12月31日,即使提前續牌,咁你拿去到12月31日的保單都一樣續唔到
作者: alanhippo 時間: 2015-11-2 22:49
reply point 1, 其實過多個幾月, 係你牌費淨返唔夠3個月既時候就可以去要續一年了.... 而張驗車紙仲係有效的
作者: 奠老旗合 時間: 2015-11-2 23:10
YES 完全清楚明白 多謝師兄指教 細佬拜服
作者: sunhikari 時間: 2015-11-3 00:36
唔得
總之買一年牌費係一定要重新驗車
你用驗車紙買第一次4個月起,你之後兩次就只能買4個月牌費
個張4個月牌費續期信=/=驗車紙
總之你要買一年牌費,而且係需要驗車的話,就一定要重新驗車
除非你架車唔駛驗車,咁就可以自由轉一年或4個月
作者: alanhippo 時間: 2015-11-3 10:42
明白
未試過驗車所以唔識....
如果我係樓主, 索性重新驗車出一年牌好過
作者: ryan_cheung 時間: 2015-11-3 10:55
回覆 18# fkjohnny
你去附近汽車用品鋪 (鴨記果邊有兩間做)
同佢講做車牌咩車用, 應該百零蚊一個鐘內搞惦
到時返去你就上返螺絲 (日本車) 或痴返上去 (歐洲車) 行得出街
作者: fkjohnny 時間: 2015-11-3 12:46
明白了,唔該晒咁多位師兄
作者: powerwhy222 時間: 2015-11-7 10:19
你之前既理解係啱,唔好比人嚇到,又咩响裏面做咁.而家方便到用手機睇cover note都得.祇要有效,續埋餘下兩季一樣得,唔使續季買.亦唔需要份單年期一定over份想續牌費既時間.就算要留牌,份單(cover note)可根據車身NO,出,祇要出新牌No後回報保險公司,補返新NO,既牌簿比保險便可.以前留牌要分開做,而家可一併做晒.

