標題: 架車比人揩花左,無凹,有無港島區打臘介紹? [打印本頁]
作者: hid 時間: 2015-4-24 21:45 標題: 架車比人揩花左,無凹,有無港島區打臘介紹?
如題
作者: iamgozilla 時間: 2015-4-24 21:46
有無相睇?
作者: hid 時間: 2015-4-24 21:58
回覆 2# iamgozilla
夜d影,thx
作者: 唔識電腦人 時間: 2015-4-24 22:57
路過搭單問
如果泵把凹左 冇甩出黎 唔係開門L撞到咁輕微
換過條再噴係咪最平?
作者: ayfong 時間: 2015-4-25 06:17
回覆 4# 唔識電腦人
搵車房整平再噴實平過換
作者: uzone02 時間: 2015-4-25 14:58
$1300 噴油連裝工一份點計都平過換

