Board logo

標題: New TT 實際好食油? [打印本頁]

作者: wongsimon    時間: 2015-4-24 08:07     標題: New TT 實際好食油?

長期15.3L/100km
即係1L=6.53KM

以依家油價-2.3為計 $1.95/KM

圖片附件: 24ff12p.jpg (2015-4-24 08:00, 38.49 KB) / 下載次數 16
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1784865&k=812dd03659bb3dc107faaff79fc8c5a8&t=1782381327&sid=F3CEXlAPGD


作者: PPLd    時間: 2015-4-24 09:49

長期15.3L/100km
即係1L=6.53KM

以依家油價-2.3為計 $1.95/KM
wongsimon 發表於 2015-4-24 08:07


Those test cars are usually driven hard.
That said, it still got better fuel econ than my mom driving a JP sedan.
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2015-4-24 09:51

本帖最後由 棋靈王~藤原佐為 於 2015-4-24 09:55 編輯

差唔多啦,我1800cc 日本車 N/A減完都$1.3公里,

佢2.0 Turbo+4驅+245闊胎+跑車230PS $1.9好正常(算平tim),都未過兩蚊,渣呢d車唔洗計啦 ~~
作者: alzard    時間: 2015-4-24 11:34

停車嘆冷氣,影下相已經好燒油
作者: panpanw    時間: 2015-4-24 13:54

Instant fuel is 16.4L/100kms~~~

作者: franklee006    時間: 2015-4-24 14:25

睇你點渣, 我 3500cc city 都係 14~16L /100KM, highway 9~10L/100KM

佢TT 好似都幾食油
作者: lovercharlene    時間: 2015-4-24 15:05

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mo9394    時間: 2015-4-24 15:18

本帖最後由 mo9394 於 2015-4-24 15:20 編輯

15.3L/100KM, 以一架唔重的車黎講都算幾多, 睇下係唔係下下地板油, 軚大細等等, 呢個年代的車做到 12L/100KM 唔難.
(同埋睇錶用油同實際仲有少少分別)

不過買車款唔會計呢D 婆仔數喇
作者: wilsonx9    時間: 2015-4-24 15:57

俾人試的車, 個個都強姦式咁揸, 加埋停車唔熜匙影相, 油耗不能作準
正路呢個年代的歐洲車, 正正常常開應該唔難做到 10-11L/100KM
不過樓上講得岩, 俾得半球買2+2 dog seat 車的人, 點會計較果幾L油
作者: lovercharlene    時間: 2015-4-24 17:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: afya    時間: 2015-4-25 02:57

TThat said, it still got better fuel econ than my mom driving a JP sedan.
PPLd 發表於 2015-4-24 09:49



To be fair, the fuel economy of new German turbo engines can be very close to JP sedans.
作者: wongsimon    時間: 2015-4-25 06:06

差唔多啦,我1800cc 日本車 N/A減完都$1.3公里,

佢2.0 Turbo+4驅+245闊胎+跑車230PS $1.9好 ...
棋靈王~藤原佐為 發表於 2015-4-24 09:51


但係車身咁輕,風阻咁低,理輪上應該唔會咁食
呢個數差唔多去到S350 的耗油量…
仲有買得起,比得起油錢,唔代表值得比,完全唔會理油耗,因為小數怕長計
PS:比我就比多小小買Tesla 70d
作者: lovercharlene    時間: 2015-4-25 09:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongsimon    時間: 2015-4-25 09:48

岩呀現在要半球買車真係考 電車好過 用十年電費都平唔小
lovercharlene 發表於 2015-4-25 09:21



     仲有講快既話,tt連尾燈都見唔到
作者: lovercharlene    時間: 2015-4-25 10:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongsimon    時間: 2015-4-25 10:58

唉...其實有幾快...我係新界西住..一出車去左大欖  不過..出晒相機...去極都係70 ~80 ~  ...
lovercharlene 發表於 2015-4-25 10:53


起步快,贏多兩個車位
作者: Oops    時間: 2015-4-25 12:58

 仲有講快既話,tt連尾燈都見唔到
wongsimon 發表於 2015-4-25 09:48

Audi TT 2.0T 0-100 係有 5.3s, 唔會慢過 Model S 70D 既 5.4s
作者: dondonfamily    時間: 2015-4-27 13:57

回覆 6# franklee006


    你3500同我1600T 一樣
作者: franklee006    時間: 2015-4-27 15:34

回覆  franklee006


    你3500同我1600T 一樣
dondonfamily 發表於 2015-4-27 13:57



    你比油好大力?
作者: kf    時間: 2015-4-28 02:07

新款車一般用6速或CVT波箱,慳油優勢應該在高速公路上定速行80/100kmh,
轉速1700rpm上下,如果揸得進取D.......你懂的.
作者: madebyp90    時間: 2015-4-28 03:18

起步快,贏多兩個車位
wongsimon 發表於 2015-4-25 10:58



    2+2係fun car

tesla係一般四座

功能上唔同

TT由初代42萬到今日主要目標都唔係得一架車的人
作者: ROM    時間: 2015-4-29 12:43

2+2係fun car

tesla係一般四座

功能上唔同

TT由初代42萬到今日主要目標都唔係得一架車的人 ...
madebyp90 發表於 2015-4-28 03:18


    tesla 一下踏到盡 都幾fun 下
作者: ywwong    時間: 2015-4-29 17:36

有啲興趣入架新 TT.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2