作者: dchyhk 時間: 2015-4-23 15:13 標題: [車CAM片] 綠公仔過馬路更加要小心
轉載:
https://youtu.be/9x_g3X0z-sQ
作者: jimie 時間: 2015-4-23 15:27
FM 1248
作者: terry.wong 時間: 2015-4-23 15:55
似乎係沙田區
作者: 文初 時間: 2015-4-23 16:51
勁 睇到O晒咀
近河畔
如果個時有人考緊車, 個反應唔知點比佢
作者: jimie 時間: 2015-4-23 17:27
可以判危險駕駛
作者: rabi 時間: 2015-4-23 17:51
中國式駕駛正式進註香港?習慣了改不了?
作者: ckkong97 時間: 2015-4-23 21:18
本帖最後由 ckkong97 於 2015-4-23 21:20 編輯
係富豪花園同大涌橋路果個出入口
https://www.google.com.hk/maps/@ ... -_dFaGlAt4CzS5Q!2e0
作者: iamgozilla 時間: 2015-4-23 21:24
嚇死
作者: t1174-3 時間: 2015-4-24 01:33
說真,中國大城市都唔太會咁了,因太多 cam.....
作者: BEpsilon 時間: 2015-4-24 01:45
另一觀察係該車沒有P牌。
離普到無言。
作者: philipsphilips 時間: 2015-4-24 14:54
有兩個學生都重係咁隊埋去... 痴線...
行錯路咪行大運lo... 如果後面有警車就大獲...
作者: red1210 時間: 2015-4-24 17:32
搞咩?直去都有得U出黎,佢依家咪又係要等燈…
作者: rabi 時間: 2015-4-25 11:39
女司機?
作者: killer_queen 時間: 2015-4-25 19:23
加陣幾好 ~~~ 大把車CAM 個個司機都係 交通監察委員會 ~~~ 正 !
作者: philips2001 時間: 2015-4-25 20:14
交片上去..唔洗以後多個危險.
作者: wah9134 時間: 2015-4-26 12:35
如專業的女車神。作者: philipsphilips 時間: 2015-4-27 12:02
睇左幾次, 原來真係女車手...
各路英雄, 小心駕駛... 呢D 真係好危險...
如果有小朋友企係度, 真係咁就無左...
作者: bei6266 時間: 2015-4-28 12:01
咁樣揸車一定要投訴佢啦
作者: zyrus 時間: 2015-4-28 13:36
以為人先要過馬路,原來車都要!

