Board logo

標題: [車CAM片] 綠公仔過馬路更加要小心 [打印本頁]

作者: dchyhk    時間: 2015-4-23 15:13     標題: [車CAM片] 綠公仔過馬路更加要小心

轉載:

https://youtu.be/9x_g3X0z-sQ
作者: jimie    時間: 2015-4-23 15:27

FM 1248
作者: terry.wong    時間: 2015-4-23 15:55

似乎係沙田區
作者: 文初    時間: 2015-4-23 16:51

勁 睇到O晒咀
近河畔

如果個時有人考緊車, 個反應唔知點比佢
作者: jimie    時間: 2015-4-23 17:27

可以判危險駕駛
作者: rabi    時間: 2015-4-23 17:51

中國式駕駛正式進註香港?習慣了改不了?
作者: ckkong97    時間: 2015-4-23 21:18

本帖最後由 ckkong97 於 2015-4-23 21:20 編輯
勁 睇到O晒咀
近河畔

如果個時有人考緊車, 個反應唔知點比佢
文初 發表於 2015-4-23 16:51


係富豪花園同大涌橋路果個出入口
https://www.google.com.hk/maps/@ ... -_dFaGlAt4CzS5Q!2e0
作者: iamgozilla    時間: 2015-4-23 21:24

嚇死
作者: t1174-3    時間: 2015-4-24 01:33

說真,中國大城市都唔太會咁了,因太多 cam.....
作者: BEpsilon    時間: 2015-4-24 01:45

FM 1248
jimie 發表於 2015-4-23 15:27

另一觀察係該車沒有P牌。

離普到無言。
作者: philipsphilips    時間: 2015-4-24 14:54

有兩個學生都重係咁隊埋去... 痴線...

行錯路咪行大運lo... 如果後面有警車就大獲...
作者: red1210    時間: 2015-4-24 17:32

搞咩?直去都有得U出黎,佢依家咪又係要等燈…
作者: rabi    時間: 2015-4-25 11:39

女司機?
作者: killer_queen    時間: 2015-4-25 19:23

加陣幾好 ~~~ 大把車CAM 個個司機都係 交通監察委員會 ~~~ 正 !
作者: philips2001    時間: 2015-4-25 20:14

轉載:
dchyhk 發表於 2015-4-23 15:13



    交片上去..唔洗以後多個危險.
作者: wah9134    時間: 2015-4-26 12:35

如專業的女車神。
作者: philipsphilips    時間: 2015-4-27 12:02

睇左幾次, 原來真係女車手...
各路英雄, 小心駕駛... 呢D 真係好危險...
如果有小朋友企係度, 真係咁就無左...
作者: bei6266    時間: 2015-4-28 12:01

咁樣揸車一定要投訴佢啦
作者: zyrus    時間: 2015-4-28 13:36

以為人先要過馬路,原來車都要!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2