作者: rc_cowboy2003 時間: 2015-4-13 11:26 標題: LED 大燈/高燈
有無ching 用緊?好用嗎?
作者: PPLd 時間: 2015-4-13 11:49
Too blue for me.
Brightness and reach is just acceptable.
作者: rc_cowboy2003 時間: 2015-4-13 12:48
高燈可用4000k-4300k色溫嗎?
作者: sokei 時間: 2015-4-13 15:02
呢套看似不錯,但應該未有人試過
http://store.shopping.yahoo.co.j ... adled.html#ItemInfo
作者: PPLd 時間: 2015-4-13 18:32
factory headlights are around 4000-5500K so you will be fine~
作者: PPLd 時間: 2015-4-13 18:34
i thought OP is talking about LED headlights such as these:
作者: kanduki 時間: 2015-4-13 21:48
本身套燈祇係用石英膽的話
換做LED甚至HID的話因住燈影唔啱

前面同對頭就多得你唔少

作者: jwong852 時間: 2015-4-13 23:12
本帖最後由 jwong852 於 2015-4-13 23:14 編輯
換咗非原廠規格頭燈, 檢車過唔過到呢 ?
作者: colaa 時間: 2015-4-13 23:21
相信同TB貨無分別,呢隻好過早期大量SMT led既灯因為呢隻係跟返灯泡既發光點,不過留意個尾係凸出呢,後面有大大件散熱片或風扇,唔係隻隻車都用到
作者: kf 時間: 2015-4-13 23:48
我唸 如果好似#6果d新款頭燈換其他led燈應該過到
原裝HID頭燈果d火牛應該同燈座同體 換4300k-6000k燈胆應該沒問題
taobao 果d HID套裝燈又火牛又線一抽ニ能裝上去d舊車驗車死硬
作者: killer_queen 時間: 2015-4-14 01:09
最大o既作用係 "令對頭車 失明
" 作者: mo9394 時間: 2015-4-14 09:20
九成九肥
作者: jamking 時間: 2015-4-14 10:01
要用風扇散熱,隻風扇死左咪燒?
戶外環境又大塵又濕,的風扇仔頂到幾耐先
作者: MoMoEgg 時間: 2015-4-14 10:27
其實香港地換黎有咩為?
係香港頭燈都唔係用黎照路既,有光俾前面車既後鏡睇到就得啦,
要咁光做咩?_?
作者: mcdull 時間: 2015-4-14 11:55
用來推人同閃人.
作者: BEpsilon 時間: 2015-4-15 17:26
我都有此疑問。
就算在電腦或機頂盒的普通環境,這些細風扇都好快死的。
作者: pkhwong 時間: 2015-4-15 19:49
好多時我真係分唔到後面到底開咗高燈定係乜。
作者: bighead 時間: 2015-4-15 20:12
回覆 17# pkhwong
好多時我真係睇唔到後面係乜,光到懷疑係有UFO想捉我走
作者: klklkllk 時間: 2015-4-15 20:50
換太光既燈只會影響到人, 能夠睇到足夠視野就夠, 而家見好多車都放盲彈真係多咩謝
作者: jay 時間: 2015-4-18 09:55
用緊!正!同Hid樣,不過即光
作者: rc_cowboy2003 時間: 2015-4-20 12:06

作者: BEpsilon 時間: 2015-4-22 00:36
回覆 21# rc_cowboy2003
你買了這套?
作者: kf 時間: 2015-4-29 00:34
睇咗幾款 led 大燈,都無講著燈後 後面果舊散熱常温幾多度,
(有隻寫可耐低温-50度 耐高温300度 新款無風扇)
大燈要用膠 塵冚,呢D LED燈要用到咁大舊散熱,引擎艙又熱,
嘩 加上睇到耐高温300度,好似好牙煙吓
作者: samsam33 時間: 2015-4-30 12:02
最危險是行對行時,影視覺.
作者: eh 時間: 2015-5-3 18:40
LED車牌燈又過唔過到驗車?

