Board logo

標題: LED 大燈/高燈 [打印本頁]

作者: rc_cowboy2003    時間: 2015-4-13 11:26     標題: LED 大燈/高燈

有無ching 用緊?好用嗎?
作者: PPLd    時間: 2015-4-13 11:49

有無ching 用緊?好用嗎?
rc_cowboy2003 發表於 2015-4-13 11:26


Too blue for me.
Brightness and reach is just acceptable.
作者: rc_cowboy2003    時間: 2015-4-13 12:48

Too blue for me.
Brightness and reach is just acceptable.
PPLd 發表於 2015-4-13 11:49



  高燈可用4000k-4300k色溫嗎?
作者: sokei    時間: 2015-4-13 15:02

呢套看似不錯,但應該未有人試過
http://store.shopping.yahoo.co.j ... adled.html#ItemInfo
作者: PPLd    時間: 2015-4-13 18:32

高燈可用4000k-4300k色溫嗎?
rc_cowboy2003 發表於 2015-4-13 12:48



    factory headlights are around 4000-5500K so you will be fine~
作者: PPLd    時間: 2015-4-13 18:34

呢套看似不錯,但應該未有人試過
sokei 發表於 2015-4-13 15:02



    i thought OP is talking about LED headlights such as these:

作者: kanduki    時間: 2015-4-13 21:48

本身套燈祇係用石英膽的話
換做LED甚至HID的話因住燈影唔啱
前面同對頭就多得你唔少
作者: jwong852    時間: 2015-4-13 23:12

本帖最後由 jwong852 於 2015-4-13 23:14 編輯

換咗非原廠規格頭燈, 檢車過唔過到呢 ?
作者: colaa    時間: 2015-4-13 23:21

呢套看似不錯,但應該未有人試過
sokei 發表於 2015-4-13 15:02


    相信同TB貨無分別,呢隻好過早期大量SMT led既灯因為呢隻係跟返灯泡既發光點,不過留意個尾係凸出呢,後面有大大件散熱片或風扇,唔係隻隻車都用到
作者: kf    時間: 2015-4-13 23:48

換咗非原廠規格頭燈, 檢車過唔過到呢 ?
jwong852 發表於 2015-4-13 23:12


我唸 如果好似#6果d新款頭燈換其他led燈應該過到
原裝HID頭燈果d火牛應該同燈座同體 換4300k-6000k燈胆應該沒問題
taobao 果d HID套裝燈又火牛又線一抽ニ能裝上去d舊車驗車死硬
作者: killer_queen    時間: 2015-4-14 01:09

最大o既作用係 "令對頭車 失明"
作者: mo9394    時間: 2015-4-14 09:20

換咗非原廠規格頭燈, 檢車過唔過到呢 ?
jwong852 發表於 2015-4-13 23:12


九成九肥
作者: jamking    時間: 2015-4-14 10:01

要用風扇散熱,隻風扇死左咪燒?
戶外環境又大塵又濕,的風扇仔頂到幾耐先
作者: MoMoEgg    時間: 2015-4-14 10:27

其實香港地換黎有咩為?
係香港頭燈都唔係用黎照路既,有光俾前面車既後鏡睇到就得啦,
要咁光做咩?_?
作者: mcdull    時間: 2015-4-14 11:55

其實香港地換黎有咩為?
係香港頭燈都唔係用黎照路既,有光俾前面車既後鏡睇到就得啦,
要咁光做咩?_? ...
MoMoEgg 發表於 2015-4-14 10:27



    用來推人同閃人.
作者: BEpsilon    時間: 2015-4-15 17:26

要用風扇散熱,隻風扇死左咪燒?
戶外環境又大塵又濕,的風扇仔頂到幾耐先
jamking 發表於 2015-4-14 10:01

我都有此疑問。
就算在電腦或機頂盒的普通環境,這些細風扇都好快死的。
作者: pkhwong    時間: 2015-4-15 19:49

其實香港地換黎有咩為?
係香港頭燈都唔係用黎照路既,有光俾前面車既後鏡睇到就得啦,
要咁光做咩?_? ...
MoMoEgg 發表於 2015-4-14 10:27


    好多時我真係分唔到後面到底開咗高燈定係乜。
作者: bighead    時間: 2015-4-15 20:12

回覆 17# pkhwong


    好多時我真係睇唔到後面係乜,光到懷疑係有UFO想捉我走
作者: klklkllk    時間: 2015-4-15 20:50

換太光既燈只會影響到人, 能夠睇到足夠視野就夠, 而家見好多車都放盲彈真係多咩謝
作者: jay    時間: 2015-4-18 09:55

用緊!正!同Hid樣,不過即光
作者: rc_cowboy2003    時間: 2015-4-20 12:06


作者: BEpsilon    時間: 2015-4-22 00:36

回覆 21# rc_cowboy2003

你買了這套?
作者: kf    時間: 2015-4-29 00:34

睇咗幾款 led 大燈,都無講著燈後 後面果舊散熱常温幾多度,
(有隻寫可耐低温-50度 耐高温300度 新款無風扇)
大燈要用膠 塵冚,呢D LED燈要用到咁大舊散熱,引擎艙又熱,
嘩 加上睇到耐高温300度,好似好牙煙吓
作者: samsam33    時間: 2015-4-30 12:02

換太光既燈只會影響到人, 能夠睇到足夠視野就夠, 而家見好多車都放盲彈真係多咩謝 ...
klklkllk 發表於 2015-4-15 20:50

最危險是行對行時,影視覺.
作者: eh    時間: 2015-5-3 18:40

LED車牌燈又過唔過到驗車?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2