作者: lai.areon 時間: 2015-3-9 16:35 標題: 首次登記稅究竟加定唔加?
睇咗下面篇新聞,
真係好無寧兩可,
究竟係會唔會加登記稅,
因為我考咗牌冇耐,
又想出車,
究竟係會如何?
http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20150225/19054021
作者: jimie 時間: 2015-3-9 16:39
唔講,但係會實施

作者: smallfry 時間: 2015-3-9 16:48
早買早享受…
作者: polyboard 時間: 2015-3-9 17:33
益哂車行
作者: laughingman 時間: 2015-3-10 15:44
依加既風都係吹緊,
話想出車就喺6月前出,
我同你一樣都係新牌仔,
可惜我仲未夠錢買呢,
供得車嚟又俾唔起保險,
好難抉擇呀
作者: 子浩仔 時間: 2015-3-10 17:31
計到咁盡都計唔掂真係唔好買
作者: mo9394 時間: 2015-3-10 17:33
咁辛苦做乜唔買二手車
作者: Sahk 時間: 2015-3-10 17:35
我就俾你地幸福少少,
前年考完車牌,
之後儲夠咗一筆錢,
依加可以買架全新車,
順手直接入豐亞既全保,
適逢佢地仲有個抽金既活動,
中咗保費都慳番唔少,
你地可以參詳下
http://www.directasia.com.hk/zh/promotion/2015-CNY/
作者: Mitsume 時間: 2015-3-10 18:11
I think if they increase the first registration tax, the 2nd hand price will stay firm for a bit.
And I am more concern for the vehicle registration fee.
作者: franklee006 時間: 2015-3-10 20:17
我反而覺得應該加牌費機會大d, 首次登記稅仲會影響搵食車。所以唔係話加就加,相反牌費對少渣車d 假日車主影響大過搵食車
via HKEPC Reader for Android
作者: du0449 時間: 2015-3-10 21:04
想買就買,加唔加都阻止唔到,買完頂唔順自然會賣!
作者: misugi 時間: 2015-3-11 11:25
但係佢而家話要加首次登記稅、牌費既理由係要解決塞車問題,你減少假日車對於閒日既塞車問題係無幫助
作者: chu_kenneth 時間: 2015-3-11 15:18
真心講句,
依加香港既車稅,油價等等,
相對個樓市已經算平,
每年加幅都唔大,
所以你地都可以疊埋心水,
就算6月未推出新措施,
車稅都好快面臨加徵
作者: 電腦低個兒 時間: 2015-3-12 18:57
遲早既事, 控制唔到
作者: lai.areon 時間: 2015-3-12 19:45
好奸狡囉, 預算案又唔提埋...
作者: lai.areon 時間: 2015-3-12 19:46
我都知, 但想手頭鬆D先買嘛
作者: lai.areon 時間: 2015-3-12 20:14
每每有依D風吹出嚟,
車行都自動自覺做野架啦
作者: lai.areon 時間: 2015-3-12 20:15
6月我都未得...
我首選既未儲夠錢呀

仲要保險果D雜費
作者: polyboard 時間: 2015-3-12 20:36
例如取消可環保税優惠
作者: ckkong97 時間: 2015-3-12 21:11
四月一號無晒環保税優惠啦...
作者: lai.areon 時間: 2015-3-12 22:36
6月我都未得...
我首選既未儲夠錢呀

仲要保險果D雜費,
所以都未決定到呀
作者: lai.areon 時間: 2015-3-12 22:37
都係, 無謂因為我幾個%
搞到自己入不敷支
作者: lai.areon 時間: 2015-3-12 22:38
可能師兄都係想買二手架呢
作者: lai.areon 時間: 2015-3-12 22:39
今朝都見到, 有幾個人中咗8千蚊既金幣
作者: lai.areon 時間: 2015-3-12 22:40
I think if they increase the first registration tax, the 2nd hand price will stay firm for a bit.
A ...
Mitsume 發表於 2015-3-10 18:11
vehicle registration fee即係牌費?
作者: lai.areon 時間: 2015-3-12 22:41
你咁諗都啱,
但牌費既加幅應該唔可以太大吧
作者: lai.areon 時間: 2015-3-12 22:42
做人唔可以咁冇預算架嘛...好冇安全感
作者: lai.areon 時間: 2015-3-12 22:46
但係佢照計唔會敢去搞搵食車架喎, 點樣解決塞車...
要解決既加幅都一定要好大, 實俾人鬧死
作者: lai.areon 時間: 2015-3-12 22:48
就係有依D諗頭, 所以車行先至咁大無私樣咁加...
作者: lai.areon 時間: 2015-3-12 22:50
諗諗下其實寧願佢落實,
唔好俾啲車行搞到變咗海鮮市場
作者: lovercharlene 時間: 2015-3-12 23:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HKLeo 時間: 2015-3-12 23:20
呢樣對諗住買架慳油代步車既用家最大影響,
唔怪得呢兩個星期d車行road show多左咁多人
作者: ckkong97 時間: 2015-3-12 23:39
最大影響係hybrid 車...
作者: Mitsume 時間: 2015-3-12 23:52
basically almost all the Japanese manufacturers
作者: Mitsume 時間: 2015-3-12 23:52
Yes.
作者: ckkong97 時間: 2015-3-12 23:53
啲yen 跌左咁多, 代理係時候嘔番出黎啦...
作者: 正宗球迷 時間: 2015-3-13 00:15
嘔番出黎唔係益客呢.係佢賺少左比政府袋番
作者: ckkong97 時間: 2015-3-13 07:35
佢唔減價hybrid 應該會無人買...
作者: Mitsume 時間: 2015-3-13 09:45
CT200 sit ship, killed by A200.
作者: lovercharlene 時間: 2015-3-13 11:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97 時間: 2015-3-13 12:48
無左環保車退稅... 42-43 萬... 再加首次登記稅....加到接近50 萬... 搵鬼買...
作者: ckkong97 時間: 2015-3-13 12:49
CT200h 馬力真係 .... 淨得慳油
作者: lovercharlene 時間: 2015-3-13 12:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: franklee006 時間: 2015-3-13 14:45
渣得慢就係。。快少少都一樣食。我去試渣過
via HKEPC Reader for Android
作者: 正宗球迷 時間: 2015-3-13 15:13
係,最大劑係呢堆車,個價係標有優惠先咁貴,冇哂即係迫人用番油車
via HKEPC Reader for Android
作者: 正宗球迷 時間: 2015-3-13 15:14
呢家環保稅優惠,epd有冇價目表睇架?
via HKEPC Reader for Android
作者: Oops 時間: 2015-3-13 17:59
CT200h absolutely lacks of any selling points...
作者: ckkong97 時間: 2015-3-14 01:04
代理都袋左唔少... 無左環保稅睇下佢地點賣先...
作者: ckkong97 時間: 2015-3-14 01:05
架車推極都快唔得去邊....

