Board logo

標題: 首次登記稅究竟加定唔加? [打印本頁]

作者: lai.areon    時間: 2015-3-9 16:35     標題: 首次登記稅究竟加定唔加?

睇咗下面篇新聞,
真係好無寧兩可,
究竟係會唔會加登記稅,
因為我考咗牌冇耐,
又想出車,
究竟係會如何?

http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20150225/19054021
作者: jimie    時間: 2015-3-9 16:39

唔講,但係會實施
作者: smallfry    時間: 2015-3-9 16:48

早買早享受…
作者: polyboard    時間: 2015-3-9 17:33

益哂車行
作者: laughingman    時間: 2015-3-10 15:44

依加既風都係吹緊,
話想出車就喺6月前出,
我同你一樣都係新牌仔,
可惜我仲未夠錢買呢,
供得車嚟又俾唔起保險,
好難抉擇呀
作者: 子浩仔    時間: 2015-3-10 17:31

依加既風都係吹緊,
話想出車就喺6月前出,
我同你一樣都係新牌仔,
可惜我仲未夠錢買呢,
供得車嚟又俾唔起保 ...
laughingman 發表於 2015-3-10 15:44

計到咁盡都計唔掂真係唔好買
作者: mo9394    時間: 2015-3-10 17:33

依加既風都係吹緊,
話想出車就喺6月前出,
我同你一樣都係新牌仔,
可惜我仲未夠錢買呢,
供得車嚟又俾唔起保 ...
laughingman 發表於 2015-3-10 15:44


咁辛苦做乜唔買二手車
作者: Sahk    時間: 2015-3-10 17:35

我就俾你地幸福少少,
前年考完車牌,
之後儲夠咗一筆錢,
依加可以買架全新車,
順手直接入豐亞既全保,
適逢佢地仲有個抽金既活動,
中咗保費都慳番唔少,
你地可以參詳下

http://www.directasia.com.hk/zh/promotion/2015-CNY/
作者: Mitsume    時間: 2015-3-10 18:11

I think if they increase the first registration tax, the 2nd hand price will stay firm for a bit.

And I am more concern for the vehicle registration fee.
作者: franklee006    時間: 2015-3-10 20:17

我反而覺得應該加牌費機會大d, 首次登記稅仲會影響搵食車。所以唔係話加就加,相反牌費對少渣車d 假日車主影響大過搵食車

via HKEPC Reader for Android
作者: du0449    時間: 2015-3-10 21:04

想買就買,加唔加都阻止唔到,買完頂唔順自然會賣!
作者: misugi    時間: 2015-3-11 11:25

我反而覺得應該加牌費機會大d, 首次登記稅仲會影響搵食車。所以唔係話加就加,相反牌費對少渣車d 假日車主 ...
franklee006 發表於 2015-3-10 20:17


但係佢而家話要加首次登記稅、牌費既理由係要解決塞車問題,你減少假日車對於閒日既塞車問題係無幫助
作者: chu_kenneth    時間: 2015-3-11 15:18

真心講句,
依加香港既車稅,油價等等,
相對個樓市已經算平,
每年加幅都唔大,
所以你地都可以疊埋心水,
就算6月未推出新措施,
車稅都好快面臨加徵
作者: 電腦低個兒    時間: 2015-3-12 18:57

遲早既事, 控制唔到
作者: lai.areon    時間: 2015-3-12 19:45

唔講,但係會實施
jimie 發表於 2015-3-9 16:39

好奸狡囉, 預算案又唔提埋...
作者: lai.areon    時間: 2015-3-12 19:46

早買早享受…
smallfry 發表於 2015-3-9 16:48

我都知, 但想手頭鬆D先買嘛
作者: lai.areon    時間: 2015-3-12 20:14

益哂車行
polyboard 發表於 2015-3-9 17:33

每每有依D風吹出嚟,
車行都自動自覺做野架啦
作者: lai.areon    時間: 2015-3-12 20:15

依加既風都係吹緊,
話想出車就喺6月前出,
我同你一樣都係新牌仔,
可惜我仲未夠錢買呢,
供得車嚟又俾唔起保 ...
laughingman 發表於 2015-3-10 15:44

6月我都未得...
我首選既未儲夠錢呀
仲要保險果D雜費
作者: polyboard    時間: 2015-3-12 20:36

每每有依D風吹出嚟,
車行都自動自覺做野架啦
lai.areon 發表於 2015-3-12 20:14


例如取消可環保税優惠
作者: ckkong97    時間: 2015-3-12 21:11

例如取消可環保税優惠
polyboard 發表於 2015-3-12 20:36


四月一號無晒環保税優惠啦...
作者: lai.areon    時間: 2015-3-12 22:36

依加既風都係吹緊,
話想出車就喺6月前出,
我同你一樣都係新牌仔,
可惜我仲未夠錢買呢,
供得車嚟又俾唔起保 ...
laughingman 發表於 2015-3-10 15:44

6月我都未得...
我首選既未儲夠錢呀
仲要保險果D雜費,
所以都未決定到呀
作者: lai.areon    時間: 2015-3-12 22:37

計到咁盡都計唔掂真係唔好買
子浩仔 發表於 2015-3-10 17:31

都係, 無謂因為我幾個%
搞到自己入不敷支
作者: lai.areon    時間: 2015-3-12 22:38

咁辛苦做乜唔買二手車
mo9394 發表於 2015-3-10 17:33

可能師兄都係想買二手架呢
作者: lai.areon    時間: 2015-3-12 22:39

我就俾你地幸福少少,
前年考完車牌,
之後儲夠咗一筆錢,
依加可以買架全新車,
順手直接入豐亞既全保,
適逢佢 ...
Sahk 發表於 2015-3-10 17:35

今朝都見到, 有幾個人中咗8千蚊既金幣
作者: lai.areon    時間: 2015-3-12 22:40

I think if they increase the first registration tax, the 2nd hand price will stay firm for a bit.

A ...
Mitsume 發表於 2015-3-10 18:11

vehicle registration fee即係牌費?
作者: lai.areon    時間: 2015-3-12 22:41

我反而覺得應該加牌費機會大d, 首次登記稅仲會影響搵食車。所以唔係話加就加,相反牌費對少渣車d 假日車主 ...
franklee006 發表於 2015-3-10 20:17

你咁諗都啱,
但牌費既加幅應該唔可以太大吧
作者: lai.areon    時間: 2015-3-12 22:42

想買就買,加唔加都阻止唔到,買完頂唔順自然會賣!
du0449 發表於 2015-3-10 21:04

做人唔可以咁冇預算架嘛...好冇安全感
作者: lai.areon    時間: 2015-3-12 22:46

但係佢而家話要加首次登記稅、牌費既理由係要解決塞車問題,你減少假日車對於閒日既塞車問題係無幫助 ...
misugi 發表於 2015-3-11 11:25

但係佢照計唔會敢去搞搵食車架喎, 點樣解決塞車...
要解決既加幅都一定要好大, 實俾人鬧死
作者: lai.areon    時間: 2015-3-12 22:48

真心講句,
依加香港既車稅,油價等等,
相對個樓市已經算平,
每年加幅都唔大,
所以你地都可以疊埋心水,
就算6 ...
chu_kenneth 發表於 2015-3-11 15:18

就係有依D諗頭, 所以車行先至咁大無私樣咁加...
作者: lai.areon    時間: 2015-3-12 22:50

遲早既事, 控制唔到
電腦低個兒 發表於 2015-3-12 18:57

諗諗下其實寧願佢落實,
唔好俾啲車行搞到變咗海鮮市場
作者: lovercharlene    時間: 2015-3-12 23:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: HKLeo    時間: 2015-3-12 23:20

四月一號無晒環保税優惠啦...
ckkong97 發表於 2015-3-12 21:11


呢樣對諗住買架慳油代步車既用家最大影響,
唔怪得呢兩個星期d車行road show多左咁多人
作者: ckkong97    時間: 2015-3-12 23:39

呢樣對諗住買架慳油代步車既用家最大影響,
唔怪得呢兩個星期d車行road show多左咁多人 ...
HKLeo 發表於 2015-3-12 23:20


最大影響係hybrid 車...
作者: Mitsume    時間: 2015-3-12 23:52

最大影響係hybrid 車...
ckkong97 發表於 12/3/2015 23:39


basically almost all the Japanese manufacturers
作者: Mitsume    時間: 2015-3-12 23:52

vehicle registration fee即係牌費?
lai.areon 發表於 12/3/2015 22:40


Yes.
作者: ckkong97    時間: 2015-3-12 23:53

basically almost all the Japanese manufacturers
Mitsume 發表於 2015-3-12 23:52


啲yen 跌左咁多, 代理係時候嘔番出黎啦...
作者: 正宗球迷    時間: 2015-3-13 00:15

啲yen 跌左咁多, 代理係時候嘔番出黎啦...
ckkong97 發表於 2015-3-12 23:53


嘔番出黎唔係益客呢.係佢賺少左比政府袋番
作者: ckkong97    時間: 2015-3-13 07:35

嘔番出黎唔係益客呢.係佢賺少左比政府袋番
正宗球迷 發表於 2015-3-13 00:15


佢唔減價hybrid 應該會無人買...
作者: Mitsume    時間: 2015-3-13 09:45

佢唔減價hybrid 應該會無人買...
ckkong97 發表於 13/3/2015 07:35


CT200 sit ship, killed by A200.
作者: lovercharlene    時間: 2015-3-13 11:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ckkong97    時間: 2015-3-13 12:48

快快減吧 camry hybrid  成3X個 好貴呀
lovercharlene 發表於 2015-3-13 11:58


無左環保車退稅... 42-43 萬... 再加首次登記稅....加到接近50 萬... 搵鬼買...
作者: ckkong97    時間: 2015-3-13 12:49

CT200 sit ship, killed by A200.
Mitsume 發表於 2015-3-13 09:45


CT200h 馬力真係 .... 淨得慳油
作者: lovercharlene    時間: 2015-3-13 12:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: franklee006    時間: 2015-3-13 14:45

CT200h 馬力真係 .... 淨得慳油
ckkong97 發表於 2015-3-13 12:49

渣得慢就係。。快少少都一樣食。我去試渣過

via HKEPC Reader for Android
作者: 正宗球迷    時間: 2015-3-13 15:13

佢唔減價hybrid 應該會無人買...
ckkong97 發表於 2015-3-13 07:35

係,最大劑係呢堆車,個價係標有優惠先咁貴,冇哂即係迫人用番油車

via HKEPC Reader for Android
作者: 正宗球迷    時間: 2015-3-13 15:14

無左環保車退稅... 42-43 萬... 再加首次登記稅....加到接近50 萬... 搵鬼買...  ...
ckkong97 發表於 2015-3-13 12:48

呢家環保稅優惠,epd有冇價目表睇架?

via HKEPC Reader for Android
作者: Oops    時間: 2015-3-13 17:59

CT200 sit ship, killed by A200.
Mitsume 發表於 2015-3-13 09:45


CT200h absolutely lacks of any selling points...
作者: ckkong97    時間: 2015-3-14 01:04

係,最大劑係呢堆車,個價係標有優惠先咁貴,冇哂即係迫人用番油車

via HKEPC Reader for Android ...
正宗球迷 發表於 2015-3-13 15:13


代理都袋左唔少... 無左環保稅睇下佢地點賣先...
作者: ckkong97    時間: 2015-3-14 01:05

渣得慢就係。。快少少都一樣食。我去試渣過

via HKEPC Reader for Android
franklee006 發表於 2015-3-13 14:45


架車推極都快唔得去邊....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2