作者: IZZUE 時間: 2015-3-8 23:07 標題: RACTIS 同埋 JAZZ/FIT 點揀好
大家都係08年打後...2隻都好似唔錯,有無CHING用緊俾D意見黎...感謝
作者: edl0025 時間: 2015-3-9 05:47
回覆 1# IZZUE
小弟揸過RACTIS 同FIT...
個人會選FIT (第二代).....
TOYOTA D 平車...格音真係幾差....
車身較高.... HIGHWAY 比較飄
不過空間真係大D....
FIT如果係第二代
CVT同其他廠一樣有番torque converter. 耐用D
路面感好好多。。。
作者: backspace-hk 時間: 2015-3-9 12:37
RACTIS 車身高,灣位唔多掂。
作者: mcdull 時間: 2015-3-9 15:21
回覆 IZZUE
小弟揸過RACTIS 同FIT...
個人會選FIT (第二代).....
TOYOTA D 平車...格音真係幾差... ...
edl0025 發表於 2015-3-9 05:47
真係未聽過隔音有差得過 FIT.
不過兩架都係差架啦.
作者: wongja 時間: 2015-3-9 15:26
唔該加埋Note,3 架都差
但隔音都有得攪
另外Ractis 保值d
我投ractis 一票
作者: edl0025 時間: 2015-3-10 03:51
回覆 4# mcdull
CHING, TOYOTA D 平車真係好賿。。。。
小弟開過前面D門板。得右前面小小格音, 左邊係一D都冇。。。。
其實前面都重OK,
落雨D水聲好清楚係後面出嚟。。。

(PS:屋企有RACTIS/YARIS/JASS)
作者: wueddie 時間: 2015-3-10 09:17
3架都係 below 1300kg... 講隔音好都係無可能 . 所以 , 都係換部好D的車機.
行 highway 時聽下歌吧 ...
作者: backspace-hk 時間: 2015-3-10 09:28
回覆 7# wueddie
唔知fiesta, polo & golf 隔音好唔好。
作者: mcdull 時間: 2015-3-10 10:18
回覆 6# edl0025
我架Jazz (不過係GD), 聽歌時, 開門同關門(窗) 係車外聽分別不大..

作者: wueddie 時間: 2015-3-10 10:36
我只是坐過 Golf , Golf 一定好過 Fit ( 我渣 GD3 )
作者: IZZUE 時間: 2015-3-10 21:03
隔音我唔太care好唔好...只係重點車身性能,維修事項,保值事宜
作者: IZZUE 時間: 2015-3-10 21:05
CHING你架GD3幾年車?聽人講AT板咁上下年份波箱就差唔多要換...搞到我都唔敢睇GD3既盤
作者: ckkong97 時間: 2015-3-10 21:34
CVT, 一震就差唔多啦...
作者: IZZUE 時間: 2015-3-10 21:58
回覆 13# ckkong97
ching係紅燈振定係行車時轉波振?
作者: IZZUE 時間: 2015-3-10 21:58
ching係紅燈振定係行車時轉波振
作者: ckkong97 時間: 2015-3-10 22:12
停定之後起步, 俾油去一開始就震... 當然以未換波箱油計... 新波箱油油係可以頂倒一陣, 不過無耐又會震番...
作者: smalltaste 時間: 2015-3-11 00:03
咁如果樓主加到200K,又會有咩選擇呢?
作者: wueddie 時間: 2015-3-11 00:33
05 GD3 棍波
作者: ivanng213 時間: 2015-3-11 02:44
揸左GE6 5AT 就黎5年
當年都係ractis同JAZZ之間簡
作者: PPLd 時間: 2015-3-11 08:08
My frds brand new Audi has serious vibrations when starting from zero...
Guess he love it~
作者: wueddie 時間: 2015-3-11 09:22
保值事宜 = Ractis 我投一票! 其他幾點架架都差吾多. 隔音方面~可以買番來玩幾個月之後開始考慮 DIY 隔音... 我下個月都打算開始向這方向搵資料..
作者: ckkong97 時間: 2015-3-11 12:34
My frds brand new Audi has serious vibrations when starting from zero...
Guess he love it~
PPLd 發表於 2015-3-11 08:08
But the Jazz/Fit 1st generation vibration comes from CVT which seems there is slipping in the transmission.
作者: PPLd 時間: 2015-3-11 13:10
But the Jazz/Fit 1st generation vibration comes from CVT which seems there is slipping in the tran ...
ckkong97 發表於 2015-3-11 12:34
I know what u mean and it happens to VW CVT too.
作者: wilsonx9 時間: 2015-3-11 14:58
保值事宜 - Ractis 經驗分享
上年10月用113000買左一部1字牌簿 2012年 Ractis齋版返黎
尋日用105000賣返呢部2字牌簿的車出去
俾你做個參考
作者: backspace-hk 時間: 2015-3-11 15:06
保值事宜 - Ractis 經驗分享
上年10月用113000買左一部1字牌簿 2012年 Ractis齋版返黎
尋日用105000賣返呢 ...
wilsonx9 發表於 2015-3-11 14:58
上年10月買尋日賣,做咩事咁快賣
作者: wilsonx9 時間: 2015-3-11 15:12
回覆 25# backspace-hk
揸車果個話對揸車無想像中咁有興趣...
作者: bighead 時間: 2015-3-11 16:05
回覆 26# wilsonx9
not interested in driving...interesting reason
作者: Jazz 時間: 2015-3-12 11:14
保值事宜 - Ractis 經驗分享
上年10月用113000買左一部1字牌簿 2012年 Ractis齋版返黎
尋日用105000賣返呢 ...
wilsonx9 發表於 2015-3-11 14:58
半年都未夠
btw, 呢架12年齋版幾錢/km?
作者: wongja 時間: 2015-3-12 12:26
本帖最後由 wongja 於 2015-3-12 12:27 編輯
齋版好難有興趣,齋版=百無,咁不如楂舊corolla 好過,仲有十幾萬淨番慢慢搣。
verso 有天幕,keyless,已經贏晒。
由其是keyless,真係番唔到轉頭。(我相信天幕都係)
作者: lovercharlene 時間: 2015-3-12 12:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongja 時間: 2015-3-12 12:31
我架7 人車 100km 要 17~20L 全city
如果你比我楂番ractis verso, 我日日笑住楂。
不過全city 黎計 nze121 都係行到350km 左右,每2 個禮拜我要入一次油,扣discount $600
而家我又係兩個禮拜入一次,都係行330~350km 左右,入$650~$720 (shell special card -$1.9)
又好老實,其實唔係咁入肉,但係全city 真係死症
我個時楂Note,都係咁上下。
作者: lovercharlene 時間: 2015-3-12 13:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wilsonx9 時間: 2015-3-12 16:51
女人係比較難捉摸
作者: wilsonx9 時間: 2015-3-12 16:52
我地大大腳踩, 大約1L行12KM左右

