Board logo

標題: [一般問題] RACTIS 同埋 JAZZ/FIT 點揀好 [打印本頁]

作者: IZZUE    時間: 2015-3-8 23:07     標題: RACTIS 同埋 JAZZ/FIT 點揀好

大家都係08年打後...2隻都好似唔錯,有無CHING用緊俾D意見黎...感謝
作者: edl0025    時間: 2015-3-9 05:47

回覆 1# IZZUE


小弟揸過RACTIS 同FIT...
個人會選FIT (第二代).....
TOYOTA D 平車...格音真係幾差....
車身較高.... HIGHWAY 比較飄
不過空間真係大D....

FIT如果係第二代
CVT同其他廠一樣有番torque converter. 耐用D
路面感好好多。。。
作者: backspace-hk    時間: 2015-3-9 12:37

大家都係08年打後...2隻都好似唔錯,有無CHING用緊俾D意見黎...感謝
IZZUE 發表於 2015-3-8 23:07


RACTIS 車身高,灣位唔多掂。
作者: mcdull    時間: 2015-3-9 15:21

回覆  IZZUE


小弟揸過RACTIS 同FIT...
個人會選FIT (第二代).....
TOYOTA D 平車...格音真係幾差... ...
edl0025 發表於 2015-3-9 05:47


真係未聽過隔音有差得過 FIT.
不過兩架都係差架啦.
作者: wongja    時間: 2015-3-9 15:26

真係未聽過隔音有差得過 FIT.
不過兩架都係差架啦.
mcdull 發表於 2015-3-9 15:21



唔該加埋Note,3 架都差
但隔音都有得攪
另外Ractis 保值d
我投ractis 一票
作者: edl0025    時間: 2015-3-10 03:51

回覆 4# mcdull


   CHING, TOYOTA D 平車真係好賿。。。。
小弟開過前面D門板。得右前面小小格音, 左邊係一D都冇。。。。
其實前面都重OK,
落雨D水聲好清楚係後面出嚟。。。



(PS:屋企有RACTIS/YARIS/JASS)
作者: wueddie    時間: 2015-3-10 09:17

3架都係 below 1300kg... 講隔音好都係無可能 . 所以 , 都係換部好D的車機.
行 highway 時聽下歌吧 ...
作者: backspace-hk    時間: 2015-3-10 09:28

回覆 7# wueddie

唔知fiesta, polo & golf 隔音好唔好。
作者: mcdull    時間: 2015-3-10 10:18

回覆 6# edl0025


    我架Jazz (不過係GD), 聽歌時, 開門同關門(窗) 係車外聽分別不大..
作者: wueddie    時間: 2015-3-10 10:36

回覆  wueddie

唔知fiesta, polo & golf 隔音好唔好。
backspace-hk 發表於 2015-3-10 09:28



    我只是坐過 Golf , Golf 一定好過 Fit ( 我渣 GD3 )
作者: IZZUE    時間: 2015-3-10 21:03

隔音我唔太care好唔好...只係重點車身性能,維修事項,保值事宜
作者: IZZUE    時間: 2015-3-10 21:05

我只是坐過 Golf , Golf 一定好過 Fit ( 我渣 GD3 )
wueddie 發表於 2015-3-10 10:36


CHING你架GD3幾年車?聽人講AT板咁上下年份波箱就差唔多要換...搞到我都唔敢睇GD3既盤
作者: ckkong97    時間: 2015-3-10 21:34

CHING你架GD3幾年車?聽人講AT板咁上下年份波箱就差唔多要換...搞到我都唔敢睇GD3既盤 ...
IZZUE 發表於 2015-3-10 21:05


CVT, 一震就差唔多啦...
作者: IZZUE    時間: 2015-3-10 21:58

回覆 13# ckkong97


ching係紅燈振定係行車時轉波振?
作者: IZZUE    時間: 2015-3-10 21:58

CVT, 一震就差唔多啦...
ckkong97 發表於 2015-3-10 21:34



    ching係紅燈振定係行車時轉波振
作者: ckkong97    時間: 2015-3-10 22:12

ching係紅燈振定係行車時轉波振
IZZUE 發表於 2015-3-10 21:58


停定之後起步, 俾油去一開始就震... 當然以未換波箱油計... 新波箱油油係可以頂倒一陣, 不過無耐又會震番...
作者: smalltaste    時間: 2015-3-11 00:03

咁如果樓主加到200K,又會有咩選擇呢?
作者: wueddie    時間: 2015-3-11 00:33

CHING你架GD3幾年車?聽人講AT板咁上下年份波箱就差唔多要換...搞到我都唔敢睇GD3既盤 ...
IZZUE 發表於 2015-3-10 21:05



    05 GD3 棍波
作者: ivanng213    時間: 2015-3-11 02:44

揸左GE6 5AT 就黎5年

當年都係ractis同JAZZ之間簡
作者: PPLd    時間: 2015-3-11 08:08

停定之後起步, 俾油去一開始就震... 當然以未換波箱油計... 新波箱油油係可以頂倒一陣, 不過無耐又會震番 ...
ckkong97 發表於 2015-3-10 22:12


My frds brand new Audi has serious vibrations when starting from zero...
Guess he love it~
作者: wueddie    時間: 2015-3-11 09:22

隔音我唔太care好唔好...只係重點車身性能,維修事項,保值事宜
IZZUE 發表於 2015-3-10 21:03



    保值事宜 = Ractis  我投一票! 其他幾點架架都差吾多. 隔音方面~可以買番來玩幾個月之後開始考慮 DIY 隔音... 我下個月都打算開始向這方向搵資料..
作者: ckkong97    時間: 2015-3-11 12:34

My frds brand new Audi has serious vibrations when starting from zero...
Guess he love it~
PPLd 發表於 2015-3-11 08:08


But the Jazz/Fit 1st generation vibration comes from CVT which seems there is slipping in the transmission.
作者: PPLd    時間: 2015-3-11 13:10

But the Jazz/Fit 1st generation vibration comes from CVT which seems there is slipping in the tran ...
ckkong97 發表於 2015-3-11 12:34


I know what u mean and it happens to VW CVT too.
作者: wilsonx9    時間: 2015-3-11 14:58

保值事宜 - Ractis 經驗分享
上年10月用113000買左一部1字牌簿 2012年 Ractis齋版返黎
尋日用105000賣返呢部2字牌簿的車出去

俾你做個參考
作者: backspace-hk    時間: 2015-3-11 15:06

保值事宜 - Ractis 經驗分享
上年10月用113000買左一部1字牌簿 2012年 Ractis齋版返黎
尋日用105000賣返呢 ...
wilsonx9 發表於 2015-3-11 14:58


上年10月買尋日賣,做咩事咁快賣
作者: wilsonx9    時間: 2015-3-11 15:12

回覆 25# backspace-hk


揸車果個話對揸車無想像中咁有興趣...
作者: bighead    時間: 2015-3-11 16:05

回覆 26# wilsonx9


    not interested in driving...interesting reason
作者: Jazz    時間: 2015-3-12 11:14

保值事宜 - Ractis 經驗分享
上年10月用113000買左一部1字牌簿 2012年 Ractis齋版返黎
尋日用105000賣返呢 ...
wilsonx9 發表於 2015-3-11 14:58



    半年都未夠
btw, 呢架12年齋版幾錢/km?
作者: wongja    時間: 2015-3-12 12:26

本帖最後由 wongja 於 2015-3-12 12:27 編輯

齋版好難有興趣,齋版=百無,咁不如楂舊corolla 好過,仲有十幾萬淨番慢慢搣。
verso 有天幕,keyless,已經贏晒。

由其是keyless,真係番唔到轉頭。(我相信天幕都係)
作者: lovercharlene    時間: 2015-3-12 12:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wongja    時間: 2015-3-12 12:31

我唔係齋版 verso 版   長期 18.5 ~ 19 KM /L
不過我覺得咩版都食咁食油 冇咩分別.... ...
lovercharlene 發表於 2015-3-12 12:27



    我架7 人車 100km 要 17~20L 全city
如果你比我楂番ractis verso, 我日日笑住楂。

不過全city 黎計 nze121 都係行到350km 左右,每2 個禮拜我要入一次油,扣discount $600
而家我又係兩個禮拜入一次,都係行330~350km 左右,入$650~$720 (shell special card -$1.9)
又好老實,其實唔係咁入肉,但係全city 真係死症

我個時楂Note,都係咁上下。
作者: lovercharlene    時間: 2015-3-12 13:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wilsonx9    時間: 2015-3-12 16:51

回覆  wilsonx9


    not interested in driving...interesting reason
bighead 發表於 2015-3-11 16:05



女人係比較難捉摸
作者: wilsonx9    時間: 2015-3-12 16:52

半年都未夠
btw, 呢架12年齋版幾錢/km?
Jazz 發表於 2015-3-12 11:14



我地大大腳踩, 大約1L行12KM左右





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2