Board logo

標題: All New Mazda 2 (HK) [打印本頁]

作者: k00000000    時間: 2015-1-12 23:30     標題: All New Mazda 2 (HK)

本帖最後由 k00000000 於 2015-1-12 23:32 編輯

R Grade price seems aggressive!
generally very attractive
but rear seat not comfortable enough for tall man & pat pat design not attractive..
IMG-20150111-WA0009.jpg

圖片附件: IMG-20150111-WA0009.jpg (2015-1-12 23:28, 139.05 KB) / 下載次數 62
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1753614&k=39af67a34ce3228cf228256bc12dd517&t=1782234287&sid=PHFEWEzg0c


作者: lovercharlene    時間: 2015-1-13 07:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PPLd    時間: 2015-1-13 09:23

jazz note ractis 大家 搶客 ,20萬之內,親身上車先知邊部岩自己
lovercharlene 發表於 2015-1-13 07:30



    The price of Mazda 2 is quite attractive.
However, i think Jazz Note Ractis are 1 size bigger than Mazda 2?
It looks like Polo vs Mazda 2, Golf vs Mazda 3?
作者: madmacuser    時間: 2015-1-13 09:29

R-Grade is attractive.  BTW, I drive Mazda 8.
作者: k00000000    時間: 2015-1-13 11:30

回覆 3# PPLd


    Jazz Note Ractis sure bigger
new Mazda 2 sell HOT
作者: patkwok    時間: 2015-1-13 14:00

本帖最後由 patkwok 於 2015-1-13 14:02 編輯

點解得92匹,好似細左d喎
不過有6速+/-
係軚盤行+/-碟,定係波棍+/-?
作者: franklee006    時間: 2015-1-13 14:15

92 hp o.o 好似好細,行high way 唔太得

via HKEPC Reader for Android
作者: madmacuser    時間: 2015-1-13 14:55

但係以呢個價位,俾到大概100hp又唔太差。個人認為行highway係冇問題嘅,反而成日上斜又坐滿乘客就差啲。
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2015-1-13 16:58

本帖最後由 棋靈王~藤原佐為 於 2015-1-13 16:59 編輯

嘩,車仔都要17萬拿....
反而同啊媽Ford Fiesta (Made in Germany)先15萬~
朋友上個月出左,個三江turbo幾鬼好力!
同我架1800cc 7人車有得揮,同埋底盤/避震既乘座感幾歐洲車味。
作者: mo9394    時間: 2015-1-13 17:13

本帖最後由 mo9394 於 2015-1-13 17:21 編輯
嘩,車仔都要17萬拿....
反而同啊媽Ford Fiesta (Made in Germany)先15萬~
朋友上個月出左,個三江turbo幾 ...
棋靈王~藤原佐為 發表於 2015-1-13 16:58


mazda 2 底盤應該同ford fiesta 幾似, 上一代好似係直頭同一設計.
我諗呢架mazda 2 係車仔中配備比較多外型好的選擇, ford fiesta 就係實用性  (俾我揀 ford fiesta st)

當然, match 唔match 到用家就另一個問題. 要配備多, 做乜唔要mazda 3/6, mazda 2 幾豪華都係車仔唔同感覺, MAZDA 2 賣平D 少D 配備可能比較配合市場.
作者: lovercharlene    時間: 2015-1-13 19:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kanduki    時間: 2015-1-13 20:49

mazda 2 底盤應該同ford fiesta 幾似, 上一代好似係直頭同一設計.
我諗呢架mazda 2 係車仔中配備比較多 ...
mo9394 發表於 2015-1-13 17:13


啲意粉國車仔表示

不過自己覺得M2個內裝仲有型過架M3
可能係間咗一半白色皮嘅關係

仲有成日覺得力水真係咁重要
啲紅跑紅頂個馬力車重比更差不過在馬路上嘅進取程度就
而且上緊斜果陣又能夠長啲時間轟下地板油順便燒下炭屎
作者: k00000000    時間: 2015-1-14 12:10

回覆 6# patkwok


    軚盤行+/-碟
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2015-1-16 12:01

其實上面都個d車都係代步 唔會飛車架啦,點解成日都覺得佢地好慢 冇力?唔通野野都要棍波 日本車 個d老爺車 ...
lovercharlene 發表於 2015-1-13 19:37


力水唔係咁重要啊,不過歐洲車有更平價錢更好力水咁先討論下姐
好力d入highway,上斜,唔洗谷高轉入線丫ma

聽到d車仔engine扯晒蝦咁,你自己渣果個都驚啦。   

gtr相機當然要收,但過左放都自如丫ma
不過我個人都唔鐘意d老爺日本跑,個個一上車當左自己拓海咁





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2