作者: pakchan 時間: 2014-10-28 22:56 標題: 放車邊度好?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pakchan 時間: 2014-10-29 12:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rockie577 時間: 2014-10-29 13:45
Typical ans: 28car
作者: wuchihangfox 時間: 2014-10-29 14:38
作者: happy_gemini 時間: 2014-10-29 14:49
既然移民, 簡簡單單放給車行算吧.
作者: pakchan 時間: 2014-10-29 20:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nightwalker 時間: 2014-10-29 20:48
近排我都幫人放車上 "28車"
同兩年前比 (2年前自己放車), 而家多左好多人玩野
好多車行扮 "誠意私人買家"
作者: happy_gemini 時間: 2014-10-30 09:07
你這段時間是否仍需要用車?
你是想現在把車賣了, 在移民前轉乘公共交通? 或是繼續使用直至臨移民前賣?
若是前者, 你當然可以選擇放給私人期望高一點價錢; 若是後者, 我仍然建議放給公司免麻煩.
作者: HK豐田SIENTA 時間: 2014-10-30 12:21
回覆 1# pakchan
唔怕煩、自己放。怕煩、Trade俾車行。
作者: pakchan 時間: 2014-10-30 15:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mo9394 時間: 2014-10-30 15:22
28car 多人試車玩玩下, 可能會收多少少錢, 但你會好煩
作者: JKK 時間: 2014-11-1 23:47
一定28CAR 我幾部車都係果到放 價錢仲高過哂D收車佬
作者: pakchan 時間: 2014-11-2 14:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: t1174-3 時間: 2014-11-3 13:23
想問下其實要放比車行要點做, 朋友有架中港用車想放.
作者: 病態賭徒 時間: 2014-11-6 10:57
sold??? pls pm me
作者: 華仔1228 時間: 2014-11-6 12:26
回覆 14# t1174-3
中港車難放好多

作者: ywwong 時間: 2014-11-6 12:30
對上架車放上28car... 幾個試都係玩玩吓。
最後車行收。
作者: ray9791 時間: 2014-11-6 12:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lookfrance 時間: 2014-11-6 13:03
回覆 1# pakchan
Please mail your car info. to lookfrance@hotmail.com
作者: pakchan 時間: 2014-11-6 22:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nightwalker 時間: 2014-11-7 00:01
我係私讓, 部車已經算係同款同年平仲要係少咪
勁多車行佬份私人買家, 出個價勁低, 我話你搵另外同款同年個跳樓盤啦, 都係掛你出果個價. 佢就話唔想同 d 懷疑係車行既人買車. 我話你唔試點知姐, 之后點都問我平價放唔放. 我已經無乜心機同佢煩, 覺得佢都係車行佬
之后講講下我串佢, 價我就企硬, 你買唔起我部車個 brand 不如買番日本車, 唔好充大頭鬼. 佢無再應我, 唔夠兩鐘有訪客留言話我部車有撞過, 叫其他人小心 D
車行佬好多個都係有以下特徵:
1. 明明你 post 晒相上去, 都要問你囉相睇
2. 明明明你講晒 首數, 咪數, 行水貨, 有無撞過, 幾耐 service 過, 佢地都要問你一輪
3. 十個有九個都話買車黎接個仔番放學, 或者車老婆買餸, 叫你平 d
4. 車都無睇就話好有興趣, 超級有興趣等等, 一還個價就即刻 offline 唔覆
作者: nightwalker 時間: 2014-11-7 00:04
好多車行扮私人, 玩野, 壓價, 約左甩底, 一個接一個黎 offer 你底價令你覺得你部車真係值依個價, 乜招出晒都唔得就留言話你部車撞過, 令你覺得私人好煩好難賣, 最后平價放比車行. 依個係依兩年我同朋友係 28 放車的經驗
兩年前無咁多事, 而家私人放要好比耐性
作者: red1210 時間: 2014-11-7 09:59
回覆 22# nightwalker
無錯,所以約得要有技巧,首先出張太空卡用黎聯絡用,車都未睇就講價果D可以不理,約睇車地點盡量就自己,但就唔好比佢知你泊邊,佢唔肯就算數,之後有人會借試車為名操下手車,所以你最好規定路線同收左試車錢先,一般$100-$500,影低車牌身份証,之後佢要上架就叫佢比左錢先比佢上,唔好上左架先,隨時收唔返。
其實肯出黎睇車果D先係真係有心買,一打黎講價果D叫佢諗諗先啦,最慘係遇到為左玩車果班o靚仔,所以真係要約到出黎見下佢個樣先決定比唔比佢試。
作者: smallcar88 時間: 2014-11-7 10:49
學到野~ 多謝師兄!
作者: mcdull 時間: 2014-11-7 15:51
我自用, 都一定係未睇車先講價.
舉例, 賣家開12萬, 我得10萬budget.. 我一定同佢講左十皮得唔得先.
唔係, 我出來睇車, 啱, 開10皮, 賣家又諗住係12既, 浪費大家時間.
另外同佢講價叫我睇左車先. 我問你十個有冇得諗, 你叫我睇, 我就預你有得諗. 如果你話唔得, 快快趣就搵第二個盤. 到時出到來, 啱, 十個, 唔肯, 又係發瘟.
>4. 車都無睇就話好有興趣, 超級有興趣等等, 一還個價就即刻 offline 唔覆
同樣道理, 如果架車係啱心水, 最緊要係啱色, 或者option啱, 超級有興趣.. 但如果傾唔啱價冇反應都好正常. 當然, 禮貌上都同你講聲同心水價有出入. 反而二手佬面皮會超厚同你係咁講價.
作者: e1123979260 時間: 2014-11-7 17:42
CAR1 網上
自己賣 價會好D
作者: nightwalker 時間: 2014-11-7 18:14
依個都岩, 出黎前大家知大家個 range, 唔使晒大家時間
價唔岩, 講聲唔岩價, 禮貎比句唔該/Thank you 就可以.
作者: pakchan 時間: 2014-11-7 23:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: samsam33 時間: 2014-11-9 10:03
Pls pm the info to me, thanks.

