Board logo

標題: 電單車問題 [打印本頁]

作者: chunkin    時間: 2014-10-24 09:08     標題: 電單車問題

有部magna250,已超過2年無續牌,是否當劏車賣?
作者: qq1001    時間: 2014-10-26 02:01

你想劏車定續牌呀
續牌未過3年就可以續反  過佐3年就要驗車  
劏車幾時都得 自己喜歡
作者: chunkin    時間: 2014-10-27 16:03

劏車可收返多少?  找車行定車房收?
作者: qq1001    時間: 2014-10-27 17:48

劏車得幾佰   如果外观好  又着到車2/3千都有人要
作者: powerwhy222    時間: 2014-11-6 08:03

你想劏車定續牌呀
續牌未過3年就可以續反  過佐3年就要驗車  
劏車幾時都得 自己喜歡 ...
qq1001 發表於 2014-10-26 02:01
兩年呀,唔係三年.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2