標題: 電單車問題 [打印本頁]
作者: chunkin 時間: 2014-10-24 09:08 標題: 電單車問題
有部magna250,已超過2年無續牌,是否當劏車賣?
作者: qq1001 時間: 2014-10-26 02:01
你想劏車定續牌呀
續牌未過3年就可以續反 過佐3年就要驗車
劏車幾時都得 自己喜歡
作者: chunkin 時間: 2014-10-27 16:03
劏車可收返多少? 找車行定車房收?
作者: qq1001 時間: 2014-10-27 17:48
劏車得幾佰 如果外观好 又着到車2/3千都有人要
作者: powerwhy222 時間: 2014-11-6 08:03
兩年呀,唔係三年.

