作者: 李璨琛 時間: 2014-10-21 23:07 標題: 你地曾經在路上遇見過乜野最離奇最經典既事
我就試過曾經係一年前am:6時左右係馬鞍山曉道入西沙路段迴旋處直撃一對電單車男女炒車
其實都唔算直撃啦, 只不過係我入馬鞍山同分線西貢入口既時候, 發現係我身後好響咁速緊架車上黎, 我合法100, 佢唔知幾多啦, 見到至見唔到好快既事, 轉個頭兜落迴旋處, 灣位就見成地殘骸, 我慢停落車想了解, 男既行埋黎係咁話冇事冇事, 女既傻左貞子咁既頭髮企定係度, 我諗佢驚得滯唔知點算, 我就上番車開車避開佢最大既殘骸就閃人, 我覺得最奇突係車咁大獲, 人竟然冇乜事, 咁都實在萬幸.............
作者: afya 時間: 2014-10-22 00:35
有d 炒得勁,
一時三刻好似完全無事咁,行得走得講得
但腎上線素一過,有機會突然死人
我無咩見過特別野
最多只係見過一架BENZ ML 係路邊,成個6 無左,隻碟掂地
作者: t1174-3 時間: 2014-10-22 01:19
合法100?? 記錯了吧....
作者: fukuda13 時間: 2014-10-22 09:15
1) 見到有單車係龍翔道近呈祥道位快速行駛,奇怪點解d 人咁唔要命
2) 仲有一次我慢線行70, 有架波子想抽頭過,好鬼死型但差d 甩尾失控.. 俾佢嚇親..
作者: iamgozilla 時間: 2014-10-22 11:22
中大校園電單車上一男一女慢車想停宿舍門口, 點知開車男哎吔一聲, 咁就BANG一聲兩條友連人帶車倒地.
作者: red1210 時間: 2014-10-22 11:32
旁晚時份天開始黑,老龍荃灣近明愛有阿婆拎住抽野準備逆線行上大埔道

作者: Hidekii 時間: 2014-10-22 13:11
本帖最後由 Hidekii 於 2014-10-22 13:13 編輯
前兩日先遇過元朗站樓下逆線...
之前試過泊街邊, 前後既車都抄晒牌, 係我個架冇抄...
*本人非警察/公務員, 架車亦冇展示任何身份標記
作者: t1174-3 時間: 2014-10-22 13:56
樓上師兄有中港牌/用車是 bba 或以上級別?
作者: smallfry 時間: 2014-10-22 14:40
可能有人取走你部車既傳票,放在自己部車既車頭。
作者: 奠老旗合 時間: 2014-10-22 14:46
某8號波剛發出 九龍城迴旋處 有架26 灣位訓低 個司機"線"到去我車底

好在我係讓線停緊
作者: Hidekii 時間: 2014-10-22 14:53
當時只係一架普通既z33, 普通車牌, 星斗市民
冇可能, 因為事隔成年都未收到信
而我泊既時候前面係冇車, 亦留意到後車冇被抄先泊
真係R爆頭
作者: 子樂 時間: 2014-10-22 15:19
踩多兩下極子子,真係當堂嚇死佢~
作者: lyh1993 時間: 2014-10-22 15:48
係加國....上hwy行130 點知被部無著燈ge 岩呠輪斯過左我頭.....作者: wueddie 時間: 2014-10-22 16:14
試過有條友在回旋處到無啦啦打死火燈洛客

作者: t1174-3 時間: 2014-10-22 16:17
日產 Z33? 話晒都是玩味車,級數都唔低啦。
作者: ivanng213 時間: 2014-10-22 17:23
我最離奇係見到高速公路中間有個細佬
而且有片有真相
作者: du0449 時間: 2014-10-22 18:48
鬼黯眼

作者: du0449 時間: 2014-10-22 18:50
岩呠輪斯哈哈笑左,原來係鷓鴣!
作者: strivekin2 時間: 2014-10-23 09:45
中學雞時,在麗城海皮近工廠那方行人路上
「逆線」踩單車返麗城屋企.....
有架鐵馬逆線在行人路上截停我......叫我推車....
真係好耐,果時海皮個球場都未起..
不過我肯定一世都記得,因為太騎呢啦....
作者: lyh1993 時間: 2014-10-23 14:22
作者: t1174-3 時間: 2014-10-23 14:39
在大陸見過十字路口塞車,原因是十字路口撞車,但是是私家車車尾撞到貨車車尾.... 真是唔太明點撞。
作者: poopies 時間: 2014-10-23 23:35
見過架echo係吐露港出九龍由中線cut出快線, 但架echo扭到一半先發現快線有架IS300。
架echo即刻扭返入中線, 結果甩尾自轉360度後停左係慢線。

