Board logo

標題: 日本機頭用到香港地圖, FM 收音機 [打印本頁]

作者: liup11628    時間: 2014-8-31 09:23     標題: 日本機頭用到香港地圖, FM 收音機

請教各位師兄, 如果買左部日本水貨車, 日本機頭想用到香港地圖的話, 而且另外再加一個FM收音機, 請問有無方案?
Honda 香港車行因為不提供任何水貨車日本機頭更新服務, 但想keep住日本機頭, 因為日本機頭除左有GPS & FM & 後波鏡頭, 仲有行車情況資料.
作者: henryhflam    時間: 2014-9-4 11:49

同問...
作者: happy_gemini    時間: 2014-9-4 11:53

GPS地圖 - 換機是惟一辦法.
收音機 - 可以找車行幫忙調校, 可以收到香港的廣播.
作者: kk12120388    時間: 2014-9-4 14:23

ching...上Facebook  4sale.hk 佢哋有辦法
作者: Carsonp    時間: 2014-9-4 14:52

GPS 應冇辨法. 我以前個部收音機收到1個台. 師父話要收哂要好似要加粒嘢4-5年前 800左右. 最後放棄
作者: madox    時間: 2014-9-4 16:39

GPS 應冇辨法. 我以前個部收音機收到1個台. 師父話要收哂要好似要加粒嘢4-5年前 800左右. 最後放棄 ...
Carsonp 發表於 2014-9-4 14:52

降頻器?
作者: 蔥頭    時間: 2014-9-4 17:47

降頻器?
madox 發表於 2014-9-4 16:39

降頻器100蚊人仔, 不過收得好差,晒氣

via HKEPC Reader for Android
作者: madox    時間: 2014-9-4 21:33

降頻器100蚊人仔, 不過收得好差,晒氣

via HKEPC Reader for Android
蔥頭 發表於 2014-9-4 17:47

無試過
而家用"電話"聽收音機
作者: liup11628    時間: 2014-9-5 16:56

回覆 4# kk12120388

ching, 請問是什麼辦法架?
作者: liup11628    時間: 2014-9-5 17:02

如果另外再加一個FM收音機or車機 , 只是用原有機頭當後級AMP, 係咪可以呢?

只是地圖唔知道訪間有無其他途徑可下載香港地圖呢?
作者: Carsonp    時間: 2014-9-5 17:13

如果另外再加一個FM收音機or車機 , 只是用原有機頭當後級AMP, 係咪可以呢?

只是地圖唔知道訪間有無其他途 ...
liup11628 發表於 2014-9-5 17:02


我估hardware 可行, software 應該唔得.
作者: du0449    時間: 2014-9-5 17:39

GPS 應冇辨法. 我以前個部收音機收到1個台. 師父話要收哂要好似要加粒嘢4-5年前 800左右. 最後放棄 ...
Carsonp 發表於 2014-9-4 14:52



    加粒野二十蚊,收800搵鬼幫襯,裝左都收到一舊舊。
作者: tangjwh    時間: 2014-9-5 23:55

可能性真係好微,日本FM波段同香港唔同,只有一小段一樣。
睇下有無辨法Audio in,買部平平地8吋平板裝落去,聽乜都得啦!
作者: liup11628    時間: 2014-9-10 18:47

各位師兄, 日本機頭可能用不到香港地圖, 但如果有代替fit位機頭是否可考慮呢?
分享一下今日的收穫, 今早致電東風本田售後部, 說明小弟汝買了水貨車想找日本機頭轉換方案, 去完深圳的南山區東風本田售後部了解, 售後部職員帶同供應商會談原來2012年東風本田將導航系統本地化, 東風本田連同路暢導航發展合作一起開發本地導航系統, 新出的東風本田汽車導航系統是由路暢導航合作及配備在近年新車上, 換言之, 日本水貨機頭已經有fit位replacement.
below is the website for detail: http://www.road-rover.com/honda- ... -gps-navigation-sys  
反看香港的本田售後部太消極了, 什麼都不支援!
Dis-like!!!  





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2