Board logo

標題: 請問17吋軑215-50-17有邊隻好? [打印本頁]

作者: paulcswan    時間: 2009-6-28 23:57     標題: 請問17吋軑215-50-17有邊隻好?

現在用緊石橋POTENZA GIII已經六年了,行左33000KM。覺得越來越嘈,想換條靜D又舒適的,各位大大有什麼推介

最好$1200/條 以下

[ 本帖最後由 paulcswan 於 2009-6-28 23:57 編輯 ]
作者: Esquire    時間: 2009-7-1 08:29

同廠GR-80: 一定夠靜夠舒適
作者: paulcswan    時間: 2009-7-1 18:55     標題: 回覆 2# 的帖子

多謝晒!最後都選左TURANZA GR-80





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2