作者: ween8199 時間: 2009-6-21 09:01 標題: 網上揾唔到教人楂手波車ge文章
你地有冇呢d網址??
點樣楂至正確,唔傷架車??
我知道ge係唔好成日半踩clutch行車,唔係好易燒,
咁仲有冇其它要注意?
作者: AndyWilliams 時間: 2009-6-21 09:40
去考手波牌,師父實教你喎
作者: edwin2005hk 時間: 2009-6-21 11:12
我都想知, 但係美國冇分開牌, 學果陣得自動波
作者: wa2000 時間: 2009-6-21 11:32
買架前7返黎練, 練完放返出去.
作者: foggie 時間: 2009-6-21 12:04
http://auto.howstuffworks.com/
你要明白左佢基本結構先知點至唔傷
同埋好多所謂「唔傷車既技巧」,如果你掌握得唔好,對行車安全係會有影響。
作者: cktse 時間: 2009-6-21 12:55
普通行車點解無啦啦半踩clutch?
又唔係慢速吊極力子, 踩黎做乜?
作者: 速遞員 時間: 2009-6-21 13:57
係塞車場面先用到慢速吊極力子,或者上斜開車慢車時,大部份都沒有需要這樣做,長期用這樣方法好快燒極力子

作者: ween8199 時間: 2009-6-21 15:09
係呀,就係塞車ge時候同上斜塞車ge時候至吊極力子,但上斜大多數都踩實極力子拉handbreak.行再放,雖然好麻煩,但咁樣可能會冇咁偒車
作者: ween8199 時間: 2009-6-21 15:09
已經楂緊架錢7,但就快買新車,覺得自己技術好唔得至上嚟問
作者: ween8199 時間: 2009-6-21 15:10
師父教果d都唔記得晒lu.........................
作者: ween8199 時間: 2009-6-21 15:11
仲有成日聴日講拖波,查實係咩嚟ga???
作者: kanduki 時間: 2009-6-21 20:46 標題: 回覆 11# 的帖子
拖波=轉返較慢的波段
當需要引擎有更大的動力或者牽引力的時候
就要轉返低一兩波去加強引擎對車輪的控制
手波自動波都有拖波的需要
電動車就因為無變速波箱 所以就無得拖
作者: getghost 時間: 2009-6-25 11:51
圖書館有......中英都得。
作者: 老頭 時間: 2009-6-25 20:40
原帖由 kanduki 於 2009-6-21 20:46 發表
拖波=轉返較慢的波段
當需要引擎有更大的動力或者牽引力的時候
就要轉返低一兩波去加強引擎對車輪的控制
手波自動波都有拖波的需要
電動車就因為無變速波箱 所以就無得拖![]()
電動車都有拖波功能,由電動機切換至發電機作充電用途,很多火車都是用這種原理作Dynamic baking
作者: kanduki 時間: 2009-6-25 23:34
電動車的motor brake會在踩腳掣初段就會出現
當加大腳掣深度去需要更急劇的制動 傳統的制動系統才會介入

