Board logo

標題: 可以渣電單車過境? [打印本頁]

作者: 小雨點    時間: 2009-6-19 07:03     標題: 可以渣電單車過境?

如題 有無人試過啊
作者: via    時間: 2009-6-19 09:07

中國大城市已經唔比渣 26

我諗唔會再出牌了
作者: Rudy    時間: 2009-6-21 00:25

del---------------

[ 本帖最後由 Rudy 於 2009-6-21 00:30 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2