Board logo

標題: EPC 車區meeting 2009 vol.3 相片區 [打印本頁]

作者: NOPSS    時間: 2009-6-14 11:17     標題: EPC 車區meeting 2009 vol.3 相片區

1. 維園停車場出發 (11:45 PM) ,目的地 - 淺水灣
IMG_6911.jpg
2. 赤柱正灘停車場,例牌動作,Check 車,有朋友又夠時間換電池囉
IMG_6912.JPG
IMG_6913.JPG
IMG_6914.JPG
IMG_6915.JPG
3. 石澳停車場,一丁麵進食中....
IMG_6918.JPG
IMG_6920.JPG
IMG_6922.JPG
IMG_6923.JPG
IMG_6924.JPG

4. 又是例牌動作,大合照, 下大雨用部40D影相又真是幾有Feel....
IMG_6927.JPG
IMG_6928.JPG
IMG_6929.JPG
IMG_6930.JPG
IMG_6931.JPG
IMG_6932.JPG
IMG_6933.JPG
5. 大家準備定紙巾啦....洋蔥頭,雖然我地見你不到,但你永遠在我地心入面架
P.S: 我差D想班三條J + 三條Q, 再跟1 Pair 7, 1對 4做一個地主放飛機的圖像說明......

[ 本帖最後由 NOPSS 於 2009-6-14 23:56 編輯 ]

圖片附件: IMG_6911.jpg (2009-6-14 11:17, 83.25 KB) / 下載次數 13
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=871849&k=269e5729b0bcc872c30d2c5a6e93418b&t=1782143541&sid=crJUquPTzk



圖片附件: IMG_6912.JPG (2009-6-14 11:17, 60.83 KB) / 下載次數 18
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=871851&k=4a374a4f900f46fee63985485d5f57a0&t=1782143541&sid=crJUquPTzk



圖片附件: IMG_6913.JPG (2009-6-14 11:17, 52.23 KB) / 下載次數 27
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=871853&k=dfc2a774d4f84a8513ddb7e2eb940b07&t=1782143541&sid=crJUquPTzk



圖片附件: IMG_6914.JPG (2009-6-14 11:17, 45.12 KB) / 下載次數 14
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=871855&k=4eadebce0f174157df59347cd7df8036&t=1782143541&sid=crJUquPTzk



圖片附件: IMG_6915.JPG (2009-6-14 11:17, 42.34 KB) / 下載次數 20
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=871857&k=dfc00c77a127f54865da55d582d938ba&t=1782143541&sid=crJUquPTzk



圖片附件: IMG_6918.JPG (2009-6-14 11:17, 48.62 KB) / 下載次數 14
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=871859&k=a1d6c226fc043f2fc72c092fc316b4dd&t=1782143541&sid=crJUquPTzk



圖片附件: IMG_6920.JPG (2009-6-14 11:17, 28.97 KB) / 下載次數 22
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=871861&k=7aca28c3729f7062eda52006b49fc0d9&t=1782143541&sid=crJUquPTzk



圖片附件: IMG_6922.JPG (2009-6-14 11:17, 40.19 KB) / 下載次數 7
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=871863&k=7987ba40a4b7f460acd8abca7b7873c2&t=1782143541&sid=crJUquPTzk



圖片附件: IMG_6923.JPG (2009-6-14 11:17, 42.13 KB) / 下載次數 19
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=871865&k=463ec6fa7333e5a3f0478da6e8bcbdbd&t=1782143541&sid=crJUquPTzk



圖片附件: IMG_6924.JPG (2009-6-14 11:17, 50.17 KB) / 下載次數 26
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=871867&k=25eb3c83f945123ea8da6dbb25762ace&t=1782143541&sid=crJUquPTzk



圖片附件: IMG_6927.JPG (2009-6-14 11:17, 64.87 KB) / 下載次數 15
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=871869&k=f7d96cdac92a797293fb9f2fdebcd31c&t=1782143541&sid=crJUquPTzk



圖片附件: IMG_6928.JPG (2009-6-14 11:17, 67.27 KB) / 下載次數 7
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=871871&k=664a708ad6f6893956b75dcb646233a2&t=1782143541&sid=crJUquPTzk



圖片附件: IMG_6929.JPG (2009-6-14 11:17, 47.85 KB) / 下載次數 9
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=871873&k=4a52a6c93cd9ff10c2f8fcf1c7ea39af&t=1782143541&sid=crJUquPTzk



圖片附件: IMG_6930.JPG (2009-6-14 11:17, 44.78 KB) / 下載次數 6
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=871875&k=2c61bbff52d32fc4f4e7d17022ee4f07&t=1782143541&sid=crJUquPTzk



圖片附件: IMG_6931.JPG (2009-6-14 11:17, 41.79 KB) / 下載次數 22
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=871877&k=09560abd72522e8bccc00287dedba9de&t=1782143541&sid=crJUquPTzk



圖片附件: IMG_6932.JPG (2009-6-14 11:17, 48.59 KB) / 下載次數 12
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=871879&k=b812204ccce39d0bf2487a9aaac94201&t=1782143541&sid=crJUquPTzk



圖片附件: IMG_6933.JPG (2009-6-14 11:17, 67.72 KB) / 下載次數 10
https://h0.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=871881&k=8d93e9fc855071141865639ab7f6e628&t=1782143541&sid=crJUquPTzk


作者: *~ICE~*    時間: 2009-6-14 15:20

邊個渣E36?
作者: NOPSS    時間: 2009-6-14 15:58

E36 不是我地車 XD
作者: PaTT    時間: 2009-6-14 16:52

係唔係有架3.5RL

[ 本帖最後由 PaTT 於 2009-6-14 16:52 編輯 ]
作者: jasonwong    時間: 2009-6-14 22:19

原帖由 PaTT 於 2009-6-14 04:52 PM 發表
係唔係有架3.5RL


係呀
作者: Mosquito_    時間: 2009-6-14 22:38

S14?
作者: G544    時間: 2009-6-14 23:10

乜咁搞呀
咁夜D 舖仲開門0既?

[ 本帖最後由 G544 於 2009-6-15 00:36 編輯 ]
作者: Mitsume    時間: 2009-6-14 23:56

I didn't come as my gf needs me... sorry...
作者: NOPSS    時間: 2009-6-14 23:56

邊個有影相,我幫FW整車機的相?
作者: kin_10    時間: 2009-6-15 00:47

係咪石澳停車場有車仔麵食果到士多 ?
作者: 攝影C    時間: 2009-6-15 01:06

我又想去呀
但係我部係錢七泥, 你地會唔會唔比我加入架
作者: NOPSS    時間: 2009-6-15 01:12

原帖由 kin_10 於 2009-6-15 00:47 發表
係咪石澳停車場有車仔麵食果到士多 ?

無錯,那度飲品三元一罐!

我地不介意車種,反正都是為了食野

下次去食晚飯,正啊!
作者: 攝影C    時間: 2009-6-15 01:15

咁我揸3.5 黎啦
d 無車會員可以坐係裏面
作者: *~ICE~*    時間: 2009-6-15 01:41

原帖由 Mosquito_ 於 2009-6-14 10:38 PM 發表
S14?

係406 coupe
作者: PaTT    時間: 2009-6-15 01:52

原帖由 NOPSS 於 2009-6-15 01:12 發表

無錯,那度飲品三元一罐!

我地不介意車種,反正都是為了食野

下次去食晚飯,正啊!

下次幾時
睇下我join唔join到
作者: kin_10    時間: 2009-6-15 01:56

原帖由 NOPSS 於 2009-6-15 01:12 發表

無錯,那度飲品三元一罐!

我地不介意車種,反正都是為了食野

下次去食晚飯,正啊!


果間野係我個fd屋企人開.,.. 早知都出黎去探下佢...
作者: kin_10    時間: 2009-6-15 01:57

原帖由 攝影C 於 2009-6-15 01:15 發表
咁我揸3.5 黎啦
d 無車會員可以坐係裏面



好提議....
作者: 傻仔然    時間: 2009-6-15 02:40

好開心:)
作者: peterlws    時間: 2009-6-15 11:38

原帖由 攝影C 於 2009-6-15 01:06 發表
我又想去呀
但係我部係錢七泥, 你地會唔會唔比我加入架


我架都係錢7
作者: jasonwong    時間: 2009-6-15 14:17

原帖由 攝影C 於 2009-6-15 01:15 AM 發表
咁我揸3.5 黎啦
d 無車會員可以坐係裏面


3.5RL
作者: 不OC的OC•illso    時間: 2009-6-16 16:58

why deleted the photo

[ 本帖最後由 不OC的OC•illso 於 2009-6-16 16:58 編輯 ]
作者: cccsskit    時間: 2009-6-19 09:56

yo,幾好咁wo





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h0.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2