作者: so? 時間: 2009-5-29 03:42 標題: 有冇試過停車場泊車吾小心 hi 花隔離部車?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kakin 時間: 2009-5-29 03:56
未發生過
作者: afya 時間: 2009-5-29 06:01
當然三十六著
唔通仲等個人返黎同佢道歉咩
作者: hugo2005 時間: 2009-5-29 08:08
比人hi花就試過, 當然嗰位仁兄好以上面嗰兩位咁講
作者: rickdom 時間: 2009-5-29 11:23
仲唔走, 博乜呀?
作者: cktse 時間: 2009-5-29 11:50
我通常見個位唔闊唔泊
理應唔會撞到其他車
作者: GTI 時間: 2009-5-29 12:29
You should leave a note, hit n run is no good
作者: Oops 時間: 2009-5-29 13:14
我試過畀人 hi 花, 佢留左 contact 畀我
作者: GTI 時間: 2009-5-29 13:18
I bumper touched someone b4 and left a contact, but he/she didn't contact me
作者: SamLo仔 時間: 2009-5-29 14:17
走啦
作者: hkebsxp 時間: 2009-5-29 15:07
想走之前...一定要睇下有冇閉路電視 !
作者: ywwong 時間: 2009-5-29 15:11
試過。 留低contact。最後陪 $800.
作者: thor25 時間: 2009-5-29 15:31
我諗通常都係即走ga la~~你有良心d咪留個cotact lor~
最好影張相記底損毀情度啦~~
不過我遇過好心人, 新牌o個陣泊街邊, 大排檔側邊黎ge, 車尾撞到少少後面架車, 個車主原來係大排檔食緊野, 佢走埋黎拍我窗同我講, 話一次好啦, 唔好黎多幾次ar, 佢後尾重幫我睇位泊車tim~
[ 本帖最後由 thor25 於 2009-5-29 15:34 編輯 ]
作者: eva0083hk 時間: 2009-5-29 16:08
hit and run好大穫o架!
留底張紙或者同停車場管理處講底, 真係自己唔小心緊係要負責啦!
(p.s. 如果車主根據閉路電視資料, 事後call police搵到你, 後果... :funk: )
作者: asv2 時間: 2009-5-29 16:44
如果少花咪直接留 contact 囉
撞凹咪望下有閉路電視先留 contact 囉
作者: hugo2005 時間: 2009-5-30 10:33
都已經好有良心
作者: cktse 時間: 2009-5-30 10:40
有證據既話可以告你遇事後不顧而去
作者: backspacehk 時間: 2009-5-30 12:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yamada.kazuki 時間: 2009-5-30 12:42
掉番轉自己架車被人撞到就實鬼殺咁嘈
自己撞到人地架車就拿拿聲走
唉..... 為何這樣.............
作者: Mino 時間: 2009-5-30 12:44
no CCTV in here :(
作者: DeathSon 時間: 2009-5-30 18:30
你架車好似傷o的喎
作者: IVAN113 時間: 2009-5-30 18:36
冇~~~~
作者: FW3152 時間: 2009-5-30 20:43
我都奶過野,都係無CCTV
作者: 紙羊 時間: 2009-5-30 21:01
有 , 想逃走與唔想之間....
不過大大鑊又有CCTV我都會留電聯既...
不過通常都即閃架啦
香港人 , 心照啦
[ 本帖最後由 紙羊 於 2009-5-30 21:02 編輯 ]
作者: killer_queen 時間: 2009-5-31 00:26
負責任的『表現』
作者: woopuikwan 時間: 2009-6-3 16:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ken22098 時間: 2009-6-3 17:09
俾人hi多....tmd...所我都係泊邊位多...hi都係hi一邊...Orz
未試過hi柱hi車撞野
[ 本帖最後由 ken22098 於 2009-6-3 17:10 編輯 ]
作者: jj-200 時間: 2009-6-3 17:24
架車渣左幾年, 比人整花兩條 加 比門撞凹大大小小有十幾個凹
作者: 黃金俠 時間: 2009-6-5 23:17
試過..轉彎差少少..隊前左人地架車幾寸
作者: mclarenfung 時間: 2009-6-5 23:36
聽聲停?試過。。
開車前孟飲都試過
作者: Gama 時間: 2009-6-6 14:17
當沒事!走人!!
作者: YANG 時間: 2009-6-7 00:49
通常都係冇鞋挽屐走架啦
作者: gn00235434 時間: 2009-6-7 10:47
上次一開門...坐平治...佢d 門會係有d位彈開...
找左一個位..隔離車都係平治...C320
我已經慢慢開....點知一開到某個位..佢彈開左= =...跟住唔理..落左車先...發現...冇花..好在...
點知....發現...係" 凹左 "
勁驚
作者: 乂韋小寶乂 時間: 2009-6-7 10:48
更係第一時間走人啦....

